O2: nové balíčky s neobmedzenými volaniami a správ

  • huje® 20.04.2012 - 18:06

    toto podľa mňa nebude to najdôležitejšie :-)

  • Manobb20.04.2012 - 19:46 Trvalý odkaz

    Áno ?
    Už Ti snáď sľúbili k tomu balíčku aj high-end mobil za 1 Eur, ktoré stojí naozaj iba to 1 Eur a ani o cent viac ?

    Ale v jednom máš zaiste pravdu: Tento balíček naozaj nie je najdôležitejší. Veľa zákazníkov považuje za oveľa dôležitejšie kvalitu (tech. parametre a limity) a stabilitu siete, resp. služieb na nej fungujúcich ... A v tomto to porovnanie predsa vychádza v prospech iných operátorov, či ?

    P.S.: Stačí si napr. pozrieť tempo a rozsah pokrývania 3G u ružových a u modrých.
    P.P.S.: Uvidíme, či v pondelok nebude počuť len "spľasnutie bublinky" ...

    huje®20.04.2012 - 19:50 Trvalý odkaz

    Pozri milý Ma...., ak nevieš vydržať do pondelku a teda do tlačovej konferencie, ale robíš (ako vždy) unáhlené závery, je to tvoja vec.

    Konečne by si aspoň mohol urobiť jednu vec: na koniec tých Tvojich tliachanín, ktoré sa snažíš opakovane vydávať za fakty napísať, že sa jedná o Tvoj ničím nepodložený názor.

    Ďakujem.

    Manobb20.04.2012 - 20:23 Trvalý odkaz

    Hujer, nemaj obavu, ja si dávam pozor na slovíčka, aby boli správne napísané ...
    Mimochodom, v predošlom príspevku to boli otázky ... (pre Teba)

    Neboj, do pondelka vydržím. :-)
    Chcel by som veriť, že to nebude iba o ďalšom sklamaní. Ale už sa nedokážem vo vzťahu k nim ani prinútiť im čo i len veriť a dúfať .... O tom to je, jednoducho im už neverím.

    Inak, považujem za zvláštne, aby robili haló niekoľko dní pred a potom sa nechali tak detinsky odhaliť pri teste webu. OR to robí tušim tak, že zvolá tlačovku a povie, že napr. "od zajtra" odo dňa dd.mm.rrrr (spravidla o 1-7 dní) spúšťajú to a to a ono to aj funguje. Nikto potom nemusí nič "odhaľovať" a nachytávať na hruškách ...

    bompar8120.04.2012 - 20:36 Trvalý odkaz

    Mano,vsak to nepoznas,ved je to klasicky amaterizmus v podani O2.Zial nie po prvy krat.

    bublifuk20.04.2012 - 21:34 Trvalý odkaz

    Tiež som názoru, že o2 môže v pondelok priniesť čokoľvek, stále to bude k ničomu, kým nebudú mať omnoho lepšie pokrytie a kvalitu siete.

    Manobb20.04.2012 - 22:26 Trvalý odkaz

    Fony.sk a budúcnosť:

    Štatistika obsahom zhodných článkov = mm.sk za 5 hodín cca 110 diskusných príspevkov, fony.sk iba 7 (včítane tohoto môjho)

    Čím to je, vážená redakcia ?

    galaxi20.04.2012 - 22:40 Trvalý odkaz

    som zvedavý na odpoveď fony a aj na pondelok ako si hujer toaletným papierom bude utierať ústa.

    huje®20.04.2012 - 22:54 Trvalý odkaz

    milý joso/e51nokia/botto/.../galaxi , ja som na rozdiel od teba a náčelníka nerobil žiadne pokusy s GPRS telefónom s jeho využitím v najrýchlejšej 3G sieti v tejto a priľahlých galaxi - ách. Do dnešného dňa ste zabudli stratiť na túto tému obaja jediné slovko, ktorým by ste priznali , ako strašne ste sa strápnili. Ak niečo píšem ako fakt, musím to mať vierohodne doložené.

    To, že táto ponuka nie je to hlavné je fakt. Na zbytok si ešte musíš utierať sliny do pondelku milý PUDr. joso.

    Venujte sa rodine. Obaja. Urobíte tak konečne niečo užitočné pre seba a aj svoje okolie.

    Náčelník (nebudem menovať, lebo Manobb by sa urazil), ktorý sa zaoberá počtom diskutujúcich vo fóre, kde má len joso/e51nokia/galaxi/.../botto/ a many more nick names už stratil aj posledné zbytky súdnosti dávno, veľmi dávno.

    Lenka Ivančíková20.04.2012 - 23:04 Trvalý odkaz

    Manobb, mozno sa budes cudovat, ale diskusie, kde sa navzajom citatelia urazaju a vyjadruju sa ako v krcme nam naozaj nechybaju. Aj to bol dovod, preco sme zaviedli povinnu registraciu. :-) Uprednostnujeme kultivovanu a konstruktivnu diskusiu, nie pubertalne vykriky. Alebo si presvedceny, ze kvalita webu ci podanej informacie sa meria podla poctu zbytocnych a urazlivych prispevkov? Ja nie. :-)

    galaxi20.04.2012 - 23:19 Trvalý odkaz

    hujer kopa slov a ani jedno nestojí za groš len čo sa opakuješ. Ja dám semtam niečo na odľahčenie témy.

    Ináč kúp si kvalitnejší toaleťák lebo ho budeš od pondelka dlho používať.

    Manobb20.04.2012 - 23:33 Trvalý odkaz

    Lenka, čo sa týka niektorých "krčmových" príspevkov, či šarvátok, v tom Ti dávam za pravdu, že tie tu nechýbajú.

    Len si myslím, že návštevnosť fony.sk už nie je taká, ako kedysi a príde mi z môjho pohľadu, že je to tu také pusté - prázdne, ako keby to už nebola pre Vás priorita No. 1, ale len akýsi bočák - zábavka.

    Možno sa mýlim, ale sám na sebe pozorujem, že oveľa viac času trávim na mm.sk práve preto, že tam to žije článkami (čo do počtu i zaujímavosti), a tiež aj v rámci diskusií.

    Prajem príjemný víkend a verím, že minimálne v nedeľu podvečer prídete so špionážnymi informáciami z prostredia operátora k pondelkovej tlačovke, ako bolo kedysi dobrým zvykom na fony.sk :-)

    Lenka Ivančíková21.04.2012 - 00:03 Trvalý odkaz

    Ja chapem, ze to tak vyzera, ked sa nediskutuje, tak to tu nezije. Ale podstatna je aj citanost clankov, nie pocet prispevkov v diskusii, a to sa nestazujeme. :-)

    Na Fony sa citatel dozvie vsetky (aspon sa o to snazim) naozaj Dolezite veci. Snazime sa byt odborny web, preto selektujeme informacie, ktore zverejnime. Tie menej podstatne alebo flash spravy ci pikosky uverejnujeme na nasej funpage na Facebooku. Uz si tam bol? :-) Aj tebe pekny vikend.

    Manobb21.04.2012 - 00:46 Trvalý odkaz

    Ok, beriem, i keď je podľa mňa rozdiel, ak čitateľ príde, klikne na článok a bez prečítania odíde, ako keď príde, klikne na článok - prečíta ho a trebárs si aj vymení názory s ostatnými.
    Štatistika je: 1:1, ale asi to nie je to isté. :-)
    Keď to však nevadí recenzentom a zadávateľom reklamy ako živiteľom biznisu tejto stránky, mne to tiež môže byť jedno.

    Add. Facebook:
    To je ďalšia vec, ktorá žiaľ posúva klasické weby na druhú koľaj, pretože viac info sa začína (je to trend viacerých firiem) sústreďovať viac na Facebook ako na firemnú stránku. A to je škoda. Facebook je totiž nástroj, ktorý oberá človeka viac či menej o jeho vlastné súkromie. Preto sa Facebooku vyhýbam ..., takže moja odpoveď znie - nebol som na Vašej Funpage a ani sa tam nechystám.

    Pekný víkend všetkým.

    Richard Hombauer21.04.2012 - 11:13 Trvalý odkaz

    Pridam este dve odpovede. S Lenkou plne suhlasim, len dodam, ze navstevnost je po redizajne vyssia nez predtym a pocet registrovanych pouzivatelov rastie kazdym dnom. A k facebooku. Vsetky pikosky, ktore su tam, neskor najdes v magazine Riview. :-)

    Manobb21.04.2012 - 12:45 Trvalý odkaz

    Rišo, díky za odpoveď.
    Ak ste so sebou spokojní, nie je čo riešiť.

    Len je možno na škodu veci, ak ten neustále zvyšujúci počet registrovaných návštevníkov akosi neprejavuje svoje názory aj v diskusiách, pretože zvýšený záujem o články by mal mať aj logický následok, t.j. zaujímavé a prospešné diskusie.

    Alebo sú snáď Vašimi čitateľmi len samí introverti a egoisti, ktorí sa nedokážu/nechcú podeliť o svoje poznatky, dojmy a emócie.

    Biznis je totiž prevažne o emóciách. (to som nevymyslel ja, ale som sa to dočítal v odbornom časopise pišúcom o "zisk"-u)

    Lubo.S21.04.2012 - 13:04 Trvalý odkaz

    ja som sa tiez po dlhej dobe necinnosti stareho fora opatovne vratil a zial, taktiez mam obcas ten pocit ze som tu sam.. tak ako vidim, viac ludi ma ten isty pocit z fonov po redizajne.. ale verim.. nic ine nam neostava, len verit. aj Ficovi.. :-)

    galaxi21.04.2012 - 13:30 Trvalý odkaz

    čo už keď fickovi verí väčšina.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease22.04.2012 - 03:44 Trvalý odkaz

    ak je táto ponuka pravdivá. tak je fakt divné, že pri filip 20 vychádza flat do vlastnej na priemerne cca 5€ a teoreticky od nula do 7,79€ podla toho na čo použijem tých 20€ v "peňaženke"..
    príklad:
    pri fér 6€net + 82min. = 16,16€
    pri filip za "to isté" zaplatím 20€
    v tomto prípade FLAT v O2 = 3,84€. ale tých prevolaných minút bude viac, kedže tie do vlastnej sa nerátajú.

    ak by stal flat do vlastnej 10€ tak to oproti Filipovi stojí 26,16€

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease22.04.2012 - 04:21 Trvalý odkaz

    Pre koho je, ale dôležitý NET tak O2 prehráva na plnej čiare. použijem pre porovnanie tých 82 minút:
    Easy Free: 2GB (fup 64kbps) + 82min. = 12,38€
    O2 fer: 2GB (fup 16kbps) +82min. = 21,16€

    Rastislav.j22.04.2012 - 09:59 Trvalý odkaz

    Môžete uviesť link na článok, v ktorom sa čitateľ dozvie, že v FF/primakarte si zákazník zo zaplatenou službou MusicJet Premium, po prepadnutí kreditu, nepripojí na net hoci neprešlo ešte 30 dní od aktivácie? Alebo je to nedôležitá informácia?

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease22.04.2012 - 11:12 Trvalý odkaz

    Fony.sk nikdy nedávali dôraz na info ohladom operatorov. Sústredili sa skôr na mobilné telefóny. Tak vyznievali aj diskusie pod clankami.

    Na konkurencii stovky prispevkov pod článkom o mobilných službách a jednotky prispevkov o novom telefóne. Tu naopak desiatky/stovky prispevkov o mobiloch a jednotky prispevkov k operátorom.

    Teraz mam žiaľ dojem, ze nik nechce debatovať ani o fonoch..

    Rastislav.j22.04.2012 - 11:52 Trvalý odkaz

    mental.disease
    1) ak uverejnujú informáciu o nejakej ponuke, a nie je to PR článok, tak by mali hlavne informovať o jej "úskaliach".
    2) je úplne jedno či dávajú dôraz na info ohľade operátorov alebo mobilov. Ak o ponukách operátorov píšu tak majú dať komplexnú informáciu.
    3) ale hlavne, že nám prinášajú JPP správy o tom čo vraj bude. ( tým nechcem povedať, že ich nemajú prinášať)

    Richard Hombauer22.04.2012 - 13:19 Trvalý odkaz

    rastislav.j, stačí nám poslať tip na novinku so zaujímavým postrehom a radi na to upozorníme. nemôžeme mať predsa oči všade. Tipu na novinku sme vyhradili na titulnej stránke Fony.sk významnú časť práve preto, aby ste nám ho kedykoľvek napísali. Na to netreba ani registráciu, ani zbytočné klikanie.

    Útlm v diskusiách je väčší, než sme očakávali, ale to neznamená, že nám vulgárne či mnohé zbytočne emotívne príspevky chýbajú. Skôr naopak. Boli by sme však radi, ak by sa pod článkami diskutovalo viac. Hlavne, ak ide o diskusiu k téme. No radšej menej hodnotných príspevkov než veľa zbytočných. Navyše, vďaka objektu v pravom stĺpci máte stále prehľad o čom a kde sa práve diskutuje. Nebojte sa diskutovať vy a bude sa tu diskutovať viac. Treba začať od seba. Ďakujeme za vašu priazeň, vážime si každý názor v diskusii.

    Manobb22.04.2012 - 13:59 Trvalý odkaz

    Rišo, útlm v diskusiách - to je fakt. Faktom ale je aj to, že hoci diskusiu čitateľovi umožníte lne v prípade, že sa zaregistruje - rozsah povinných položiek v registrácii je taký, že jej vyplnením k identifikácii čitateľa tak či tak nedochádza = je anonymná rovnako ako doteraz. (vytvoriť 1 anonymný mail a tento použiť pre registráciu je predsa otázka 5 minút)

    Takže, možno lenivosť či menšia skúsenosť mohla odradiť povedzme 10-20 % diskutujúcich. Ale čo ten zvyšok ? Prečo ten nediskutuje ako doteraz ?

    Príčiny budú Rišo niekde inde ...
    Buď konkurencia je popredu a Vy zaostávate, preto tu ľudia prídu, pozrú /kliknú/ a možno aj čosi prečítajú a ak zistia, že toto už je niekde inde, tak idú opäť tam a tam aj diskutujú ...

    alebo

    novinárčina TU nabrala nový kurz, už nie je až taká aktívna ako kedysi (asi už nemáte "svojich" ľudí u operátorov ?), ale skôr pasívna (čakať na tipy od čitateľov jednoducho nestačí) ...

    Neviem, ktorá z týchto hypotéz môže byť bližšie k realite, každopádne subjektívne Vás ako čitateľ a ako pravidelný návštevník (denne aj niekoľkokrát kliknem/nazriem/spravidla hneď aj odídem - keďže nič nového) vnímam ako "za horizontom", "bez motivácie", "vyhoretí" a podobne.

    Bol by som skutočne nesmierne rád (už som Ti to Rišo aj písal), keby tie novinky boli vo väčšom rozsahu a boli trošku viac "analytickejšie".

    Dnes Slováci nevedia používať základné počty, preto by bolo pre nich pomôckoch, ak by tu našli analytické komentáre, vízie budúcnosti a podobne.

    Napríklad dnes by som už očakával článok od Vás redaktorov, čo by mohla O2-jka priniesť na trh, aby pohla tento biznis dopredu a aby sa Slovákom ľahšie žilo.

    Prajem príjemný deň a verím, že sa naštartujete a tento portál neskončí len ako nejaký virtuálny katalóg mobilov ...

    Rastislav.j22.04.2012 - 16:30 Trvalý odkaz

    Richard Hombauer
    Viete o tom min. od 22.11. 2011, ale možno ešte stále čakáte na potvrdenie od operátora. V prípade, že Vám informáciu označil ako nesprávnu, by som bol veľmi rád, keby ste mi jeho vyjadrenie preposlali za účelom doplnenia v rámci reklamačného konania.

    Lenka Ivančíková22.04.2012 - 17:36 Trvalý odkaz

    Pamatam sa na to, vtedy som sa na to pytala operatora. A myslim, ze odpoved bola, ze na predplatenych kartach je to bohuzial tak. Ked nie je kredit, su obmedzene sluzby na karte alebo pozastavene a hned ako si zakaznik dobije kredit, sluzba sa obnovi.

    Najprv mi tvrdili, ze je to iba individualny problem urcitej SIM karty a zakaznik sa ma obratit so svojim problemom a cislom telefonu na operatora, neskor mi na infolinke povedali, ze je to standardne pri chybajucom kredite. A staci dobit kredit. Tusim sa to obmedzenie aj spomina v cenniku

    Predplatene karty maju urcite nedoriesene chyby, ktore mozu zakaznikovi zneprijemnit zivot. No takych veci je a bolo na predplatenkach kedysi viac. Viacero takych obmedzeni uz bolo odstranene, no niektore veci este ostali.

    Take neprijemnosti nie su iba na Slovensku. V Cechach som nemohla telefonovat do zahranicia, ked som mala kredit mensi niez 50 korun. A pritom by ma hovor stal iba 8 Kc za minutu, takze som teoreticky volat mohla, kredit bol, no prakticky nemohla. Pretoze to tak mal op nastavene. Bohuzial. :)

    Rastislav.j22.04.2012 - 19:10 Trvalý odkaz

    Lenka
    1) V cenníku žiadne obmedzenie nie je. V cenníku majú/mali jednoznačne napísané, že doba poskytovania balíka je 30 dní. Obmedzenie, na ktoré sa odvolávajú je vo VOP. Čo je však dokument s nižšou právnou silou. To si pre FF zadefinovali oni sami.
    2) Pre porovnanie si môžeme pozrieť ako to má konkurencia :
    - O2 po aktivovaní balíka mi vždy išiel aj po prepadnutí kreditu. Nebolo to veľa krát,
    - TK pre internet majú v CENNÍKU zadefinovanú podmienku o min. výške kreditu a teda zákazníci majú informáciu podľa ktorej sa vedia zariadiť.
    3) „Predplatene karty maju urcite nedoriesene chyby, ktore mozu zakaznikovi zneprijemnit zivot.“ Som predpokladal, že keď už operátor nie je ochotný zverejniť svoju neschopnosť a postaviť sa k problému aspoň férovo ako TK, keď už to nevie spraviť tak ako O2, tak tu máme novinárov, aby tých zákazníkov so znepríjemnením životom bolo čo najmenej. Ale evidentne som sa mýlil.
    4) V OR nejde o určitú nedoriešenú chybu, ale o správne nastavený systém. Ozaj, koľko by OR trvalo vydanie dodatku k cenníku (ich obľúbený spôsob zneprehľaďňovania cenníka), ako spôsob nápravy?

    msx24.04.2012 - 14:00 Trvalý odkaz

    Len tak mimochodom, prevolám mesačne 80 minút do O2 a platím za to menej ako by som platil pri balíčku O2 Flat. Čím to je?

    Súdruhovia v O2 sa pomýlili pri počítaní. O2 Flat sa oplatí od 308 minút vyššie.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease24.04.2012 - 16:49 Trvalý odkaz

    stará známa vec. 100 min. do O2 za 3€, lentak hockto neprekoná. jedine, že by ho zrušili..