Stotri ostošesť

  • galaxi 15.04.2012 - 09:51

    a to kysličník feričitý sa tváril, že Easy Free je slabé a hľa ako sa oje...

  • Manobb15.04.2012 - 12:22 Trvalý odkaz

    Modráci trpia už dlhšie sebaklamom. Ich PR je z tohoto pohľadu podľa môjho názoru úbohé.

    Trošku reality by z ich strany nezaškodilo. Je takmer jasné, že EASY FREE musí byť úspešné nielen kvôli tomu, že majú služby dobré parametre, ale aj z dôvodu, že reklamná kampaň je masívna a už o nej musel aspoň začuť takmer každý Slovák.

    Dokonca si myslím, že stratégia so slovíčkom EASY je vynikajúca, keďže tento pojem už existuje v spojitosi s Eurotelom/T-Mobilom/Telekomom už tušim 15 rokov, takže ľudia už vedia, kam EASY-čko automaticky zaradiť.

    Naproti tomu modráci len testujú, uhýbajú zľava-sprava cez rôzne krkolomné a ničhovoriace názvy a podobne.

    PR je tak neefektívne, pretože ak k tomu pridáme slovíčka "už čoskoro", "v blízkej budúcnosti" a podobné (sorry za výraz: impotentné) nič hovoriace pojmy, ktoré sa dokonca ani nenaplnia a termíny sú opozdené, tak výsledok je jasný ... (s negatívnym dopadom pre operátora)

    6-ty rok beží a výsledok ?
    Nuž podľa môjho názoru, nič moc.

    galaxi15.04.2012 - 12:56 Trvalý odkaz

    ale chytáčkovo si už dobre osvojili to nezaprú a uvidíme aké chytáčkovo bude nasledovať..

    huje®15.04.2012 - 13:26 Trvalý odkaz

    Milý Ma.... , myslím, že môj dlho trvajúci nesúhlas s Tvojimi názormi je všeobecne známy ;-) ale aj napriek tomu si dovolím napísať pár riadkov na to, čo si tu zas a znova predviedol...

    Stratégia O2 je podľa Teba chaotická a podľa Teba len uhýbajú a manévrujú... Zaujímavé, že si vo svoje dnešnej nedeľnej kázni zabudol na metódy pokus - omyl u Telekomu ( kartičky Disney a Cars - veleúspešné projekty, pri ktorých sa pokúšali deťom predať kartu s fuj fuj tarifikáciou). Alebo si zabudol na pokusy s Easy Naj, Easy Team... Alebo na pokusy predať ľuďom 200 minútový paušál za 25 EUR v základnej cene. Toto podľa Teba nie je ani chaotické a ani nesprávne.

    Pokusy a omyly boli aj v oranžovej sieti - chaotické zaradenie do ponuky a následné vyradenie pri podnikateľských paušáloch, Majster paušále, Vianočnom paušále s volaniami (akože bezplatnými) medzi sebou, vyradenie z ponuky paušálu Štart s nulovým poplatkom a jeho nahradenie paušálom s poplatkom min. 1 €. Všetko to ale ja na rozdiel od Teba považujem za úplne normálne. Jednoducho skúška, čo je schopný trh zniesť. Podľa Teba je to ale bakané a toto sa nesmie. Nuž, na to, že podnikáš vieš o tom strašne málo ;-) Kritizuješ dodatočné podmienky ako keby neboli aj pri Easy Free - viď cena 9 vs 10 centov len ak...

    Ako si svojho času poznamenal, ak dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté.

    To, čo prinesie O2 sa ukáže už čoskoro. Namiesto toho, aby si si počkal na zverejnenie ponuky, Ty už dopredu vieš, čo to bude a vieš, že to bude niečo, čo určite bude zlé, nevýhodné a pod.

    To, že josoboso/e51nokia/botto/ajaj/galaxi nemá svoj názor je výsledkom Tvojej niekoľko ročnej práce. Hold, slabšie kusy to tak robia. A aj také medzi nami existujú - potrebujú však vodcu a ochráncu v jednom. Ako svojho času napísal na fóre (nie som si istý, či pri plnom vedomí, ale nevylučujem takú možnosť), operátor sa má oňho postarať :-D

    Ak sa aj tvárili v O2 (áno aj v OR), že nebudú reagovať na nejakú Easy ponuku predsa neznamená, že nebudú ;-) Hádam si si nemyslel, že detinsky vybalia všetky svoje plány. Asi ešte potrebuješ osobnostne dozrieť, aby si pochopil o čom vlastne stratégia je a ako sa robí.

    No a ten Tvoj mylný úsudok o tom, že ľudia vedia Easy kartu na základe jej názvu zaradiť - to je najväčšia perla, akú som kedy videl a čítal. Áno, ja som ju zaradil už dávno k najdrahším kartám na Slovenskom trhu - bezkonkurenčne spolu s Primou ;-)

    Ono platiť dnes (pri avizovanom znížení prepojovacích poplatkov) 9 centov do všetkých Slovenských sietí vrátane tej vlastnej nie je rozhodne najlepšia ponuka. Rovnako pri inom variante tejto karty 12 centov do všetkých Slovenských sietí nie je jednoznačne najlepšia ponuka. Jednoznačne možno pre Teba. Ale to neznamená, že to platí pre každého bez výnimky. Rovnako to neznamená, že ktorýkoľvek konkurenčný operátor nemôže prísť s niečim výhodnejším. Uvidíme, kto z koho. Uvidíme, čo nám ponúkne O2 a uvidíme, čo nám ponúkne OR - odpoveď na seba už nenechá dlho čakať.

    Ja považujem za správne, že ani jeden z dvojice O2 a OR sa nenechal vyprovokovať a nedorovnal ponuku na volania na Slovensku na cenu 9 centov. Určite totiž pracovali na vlastnom projekte. A to je dobre. Pohyb sa začal. A ťažiť z toho môže konečne aj slovenský zákazník.

    Manobb15.04.2012 - 17:56 Trvalý odkaz

    Hujer, jednou vetou:
    Kým sa modráci budú chcieť odlišovať od konkurencie tým, že oni sú fér, dovtedy ja pri každej príležitosti si nenechám možnosť napísať, že tomu tak v tom, ktorom konkrétnom prípade nie je.

    P.S.: Iste, i ja budem rád, ak modrý projekt posunie vývoj na Slovensku vpred. Takže 23.4. uvidíme, či bola na mieste moja skepsa alebo Tvoj optimizmus. Možno tomu neuveríš, ale oveľa radšej by som bol, ak by sa naplnil Tvoj optimizmus, ale žiaľ, kým sa tak reálne nestane, tak tomu v prípade modrákov jednoducho neveríííím ... ;-)

    huje®15.04.2012 - 18:41 Trvalý odkaz

    Vypadlo Ti z textu Tvojej prvej vety (zámerne?) slovné spojenie "podľa mňa" (teda vypadlo Ti tam toho viac - napr. "ujsť"). Tak asi v tom Tvojom konaní nebol zámer ale zasiahol tlačiarenský škriatok alebo nejaké elektróny sa cestou stratili - žeby strata paketov u Tvojho poskytovateľa pripojenia do Internetu ? :-)

    Celá veta potom bude mať správne znenie. Nebuď pápežskejší od Pápeža.

    K novej ponuke: počkajme si na konkrétne detaily - tlačovka 23.4.2012 = Už čoskoro ;-)