Nová séria Honor Magic má ambíciu prekonať rad Huawei Mate a Huawei P

Generálny riaditeľ značky Honor George Zhao v rozhovore pre magazín qq.com prezradil, čo pripravujú pre tento roka a kedy predstavia prvé top modely.

Koncom novembra minulého roka Huawei oficiálne potvrdil, že predá svoju dcérsku značku Honor, ktorá je obľúbená najmä medzi mladými používateľmi pre svoj výbroný pomer cena / výkon. Dôvodom predaja všetkých obchodných aktív Honoru boli obmedzenia, ktoré na materský Huawei uvalila vláda bývalého prezidenta USA Donalda Trumpa. 

Honor odštartoval svoju samostatnú etapu sloganom "Be Beyond", ktorý má vystihovať ambície stať sa globálnou ikonickou značkou, od ktorej môžeme čakať inovatívne technológie a spoľahlivé produkty.

CEO George Zhao nedávno vyhlásil, že sa Honor môže stať najsilnejším startupom v Číne. Jej cieľom je stať sa globálnou technologickou značkou, ktorá kladie dôraz na inováciu, kvalitu a servis. Chce mať vplyv na konečný trh a postaviť sa do pozície silného hráča. Novou vlajkovou loďou Magic chce firma prekonať úroveň a dostupnosť sérií Huawei Mate alebo Huawei P.

V tejto chvíli pracuje vo vývojových centrách vyše 4 000 ľudí, ktorí majú na starosti vývoj čipov, softvérových riešení a dizajn. George Zhao tiež zdôraznil, aký dôležitý je pre samostatnosť značky vývoj vlastných čipov. Mnohí zo súčasných partnerov Honoru sú jeho niekdajší zákazníci, ktorí narážali na rôzne nedostatky. Vlastný vývoj tak môže ponúknuť mnoho riešení a je aj najväčšou výzvou.

Koncept produktov Honor je postavený na dvoch princípoch. Jeden z pilierov je neustále chápať zákaznícke trendy a získať čo najviac spätnej väzby. Produkty môžu zaujať zákazníkov len vtedy, ak ich naozaj budú chcieť kupovať. Druhým pilierom je viesť zákazníkov k väčším nárokom na technológie a zážitok.

V súčasnosti má tím značky Honor veľmi dobrú globálnu víziu, skvelé zázemie a skúsenosť z lokálnych trhov z celého sveta ako aj vybudovaný reťazec kanálov, distribúcie, zákazníkov, marketingu atď. Je pripravený stať sa globálnou značkou. A už čoskoro privítame nové vlajkové produkty na tento rok.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu