Honor je už nezávislou značkou. Ambície má vystihovať slogan Go Beyond

Honor už nepatrí pod Huawei a vydáva sa vlastnou cestou. Stále sa však máme tešiť na kvalitné produkty, inovatívne technológie a efektívnu podporu používateľom.

Koncom novembra Huawei oficiálne povtdil, že predá svoju dcérsku značku Honor, ktorá je obľúbená najmä medzi mladými používateľmi pre svoj výbroný pomer cena / výkon. Dôvodom predaja všetkých obchodných aktív Honoru spoločnosti Shenzhen Zhixin New Information Technology Co., Ltd. boli obmedzenia, ktoré na materský Huawei uvalila vláda bývalého prezidenta USA Donalda Trumpa. 

Výrobca tak mal ťažkosti pri získavaní technických prvkov potrebných pre podnikanie v oblasti mobilných telefónov a predajom značky chcel zaistiť jej prežitie. Teraz Honor na globálnom uvedení Honoru View 40 (základné info) predstavil ako nezávislá spoločnosť svoju novú stratégiu. 

Honor prichádza so sloganom "Be Beyond", ktorý má vystihovať ambície stať sa globálnou ikonickou značkou, od ktorej môžeme čakať inovatívne technológie a spoľahlivé produkty.

Nadviazal na svoju produktovú stratégiu "1+8+N", ktorú uviedol začiatkom minulého roka a predstavil tri kľúčové piliere: "All Scenarios" (Inteligentná domácnosť), "All Channels" (Všetky kanály) a "All People" (Všetci).

Výrobca bude pokračovať v nastavenej latke kvality produktov, ktoré pred uvdením na trh prechádzajú prísnou kontrolou zameranou na bezpečnosť a spoľahlivosť, a nezabúda ani na podporu používateľom.

Tím servisu Honor úzko spolupracuje so sieťou servisných centier, ktoré momentálne tvorí viac než 300 servisných centier a 43 call centier v 82 krajinách a regiónoch. 

Okrem nového prémového smartfónu Honor View 40 (o ktorom sa stále netuší, či podporuje alebo nepodporuje Google služby) uviedol Honor dva nové upgrady v sérii notebookov MagicBook 14 a MagicBook 15. Ponúkajú teraz 11 Gen Intel Core i7-1165G7 procesor v kombinácii so samostatnou grafikou NVIDIA GeForce MX450.

V porovnaní s predchádzajúcou generáciou stúpol celkový výkon o 49 %. Okrem toho sú obidva notebooky vybavené Wi-Fi 6 a 2X2 MIMO duálnym dizajnom antény podporujúcej bezdrôtovú prenosovú rýchlosť až 2400 Mbps. Či a kedy sa vylepšené modely notebookov dostanú na slovenský trh, výrobca zatiaľ neinformoval.

Zdroj: tlačová správa


 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu