Pôjdeto - Telekom vám pomôže s nastavením a opravou smartfónu, PC i TV

  • funboy 14.09.2014 - 20:44

    Super ceny :-)

  • ferineveri15.09.2014 - 09:35 Trvalý odkaz

    Včera som ho tam videl. Zašili ho chudáka do rohu predajne, že ho nikto ani nezbadá, alebo si môže niekto na prvý pohľad myslieť, že ide o anketára alebo dílera akciových ponúk operátora. Super prezentácia novej služby.
    A k tým cenám len toľko, že za menej to nebude robiť nikto. Keď k vám príde opravaá chladničiek tak len za cestu (aj keď je to niekedy len 10km) vypýta 30€, a to ešte nič nerobil. A ide o dva vchody ďalej a vypýta si to isté, ako keby išiel znovu zo servisu. Že za výjazd. Takže toto je celkom príjemá služba za primeranú cenu.

    Dejvo15.09.2014 - 12:48 Trvalý odkaz

    K cenám len jedno, za služby sa platí.

    funboy15.09.2014 - 14:16 Trvalý odkaz

    Dejvo, ferineveri - nikto Vám nebráni platiť aj za to čo telefon zvládne úplne sám, alebo čo iní zvládnu bez problémov napríklad aj s pomocou http://www.fony.sk/clanky/3005- :-)

    huje®15.09.2014 - 14:18 Trvalý odkaz

    Nuž platiť mobilnému operátorovi za "nastavenie" smartfónu (ktorý si v drvivej väčšine nastavenia prevezme automaticky zo siete) sumu 9,90 € je fakt šialené. Množstvo ďalších rovnako nezmyselých poplatkov http://pojdeto.sk/cennik-servisnych-sluzieb už ani nebudem komentovať. Ani otery a iné...

    Upozornenie: opravované zariadenie už nebude ako nové. Pri diagnostike/oprave zariadenia môžu vzniknúť menšie nerovnosti, otery,
    medzierky medzi spojmi.

    paul15.09.2014 - 15:25 Trvalý odkaz

    Pan kolega to je ale chytreeee ! :D

    Peter15.09.2014 - 18:36 Trvalý odkaz

    Ceny za podobne ukony ako " Za výjazd technika a nastavenie televíznych kanálov zaplatíte 39,90 eur. " ma telekom uz dlhodobo psycho. Este v case samobalickov na DSL pytal za vyjazd technika ked niekomu nesiel net / a v acase volania na hotline som si nebol isty, ci je chyba dfakt na strane telekomu aj ked som vyskusal vsetko mozne u osoby ktorej som to riesi/ 39,90 v pripade, ze chyba nieje na ich strane.

    Ak si zvazime, kolko taky technik mesacne zarobi, a ze tych vyjazdov denne urobi aj 7-8, pytat 40€ za jeden je sialenstvo. Telekom na tom paradne ryzuje, a ten chudak technik ma z toho prepocitane nejakych 7-8€. Sialenstvo. A to sa bavime o praci, kedy treba liezt mozno na strechu a pod. Toto skor donuti ludi hladat si znamych, ako by mali cvakat 40€ za tieto sluzby. Ale prave nastavenie takej ceny je zarukou toho, ze vela ludi o toto mat zaujem nebude... ALe holt, to je politika tejto spolocnosti uz davno. Ako aj zvalovanie viny na zakaznika v pripade prvych 2-3telefonatov na helpdesk, ked nejde net. Az stvrty krat ked je uz clovek totalne vytoceny ten na druhej strane pochopi, ze ziadny reset routra, zavireny PC /a a x inych sprostosti ktore operator na linke zvali na zakaznika aby zakaznik povedal ok, overim si to dopocutia/, na vine nieje, ale na vine je prave strana Telekomu... /aj ked mu funguje ping deslamu a pod./, uz sa mi x krat stalo, ze podla operatora vsetko z ich strany ide, chyba je urcite u mna, a po hodine bolo aj mne iste, ze chyba je na strane telekomu.