- Späť na článok
- 35 príspevkov
HTC Touch 3G
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 17.09.2008 - 02:29
Valaroma: Pekny smartfon s 3,2 mpix fotoaparatom...
Ale fakt je pekny, asi prve zariadenie tohto druhu, ktore sa mi ozaj paci:-)
anonymous17.09.2008 - 10:13 Trvalý odkaz
stevo: pekny smartimižovka aspon mi to tak pripada
anonymous17.09.2008 - 10:15 Trvalý odkaz
stevo: trochu ma zarazilo 65 536 farieb??? dakus cudne na dnesnu dobu
anonymous17.09.2008 - 10:40 Trvalý odkaz
dabi: stevo, a ty si uz videl WM operovat s vacsim poctom farieb?
anonymous17.09.2008 - 12:07 Trvalý odkaz
defluo: 65k farieb staci. ono je hlavne, ze ich to fakt aj dokaze tolko zobrazit a maju dobry kontrast.
anonymous17.09.2008 - 14:55 Trvalý odkaz
Atlis: prd staci, wm je tak narocny, ze vacsi pocet farieb by nezvladol...
anonymous17.09.2008 - 15:10 Trvalý odkaz
mario: je to ako oblejsi predchodca,no musim povedat,ze sa mi paci.Este by potesil spon led blesk
anonymous17.09.2008 - 16:57 Trvalý odkaz
Lukas: neviem naco je viac ako 65k farieb ked aj tak ludske oko viac nerozozna!
anonymous17.09.2008 - 19:32 Trvalý odkaz
defluo: no jasne Atlisko... ty mas asi nejaky super zrak, ze dokazes rozlisit medzi obrazkom zlozenym z 65k farieb a napr. 262k farieb. a 16 milionov rozpoznas aj z 50 metrov... ze ? kopec ludi uz davno vie, ze ak dokaze displej realne a kontrastne vykreslit 65k farieb, tak to staci. a tiez neviem, kde si prisiel na to, ze ostatne os (aj vlastne) v telefonoch pouzivaju tych farieb viac. to, ze telefon displeja podporuje viac farieb neznamena, ze cely firmware pouziva na kazdu ikonku a ine kraviny vsetky mozne farby. pri displejoch ide skor o kontrast a jas jednotlivych farieb. a tu mas aj nejaky link, aby si nehovoril, ze to, co ti tu pisem som si len tak vycucal z prsta ako to robis ty. http://www.mobilmania.cz/default.aspx?section=21&server=1&artic…
anonymous17.09.2008 - 22:23 Trvalý odkaz
Atlis: defluo, neznizim sa tak aby som ta nazval debilom, ale poviem ti par veci... ten clanok na mobilmanii poznam velmi dobre a velmi dobre sme sa na nom s par znamymi pobavili. Lutonsky vie hovno o farbach, mozno tak nieco o mobiloch.
ale ak si presvedceny o tom, ze 65tis farieb je dost, zi si kludne v nevedomosti dalej :)
anonymous17.09.2008 - 22:43 Trvalý odkaz
SPIKEBOY: HTC Touch 3G bude dostupný v ?eskej republike v anglické verzii v priebehu novembra a lokalizovaná verzia potom bude uvedené behom nasledujúcích týžd?ov. Koncová cena HTC Touch 3G bude 9 999 K? s DPH.
anonymous17.09.2008 - 23:11 Trvalý odkaz
defluo: sa neznizis ? :DDD a kam by si sa este chcel znizovat, hm ? podomna sa uz neda...
anonymous17.09.2008 - 23:19 Trvalý odkaz
Atlis: mas pravdu... a citaj pozorne blbecku, je to pekne rozpisana vyhovorka microsoftu od microsoftu:
http://blogs.msdn.com/windowsmobile/archive/2005/09/07/462187.aspx
anonymous18.09.2008 - 01:31 Trvalý odkaz
kim: Si robis srandu, ze clovek nerozna viac ako 65k alebo 262k farieb. Kamarat este neexistuje taky monitor bo by pokryl cely farebny gamut.
anonymous18.09.2008 - 01:44 Trvalý odkaz
defluo: aka vyhovorka ? ved je tam presne to, co som pisal uz aj predtym, ze rozdiel medzi 65k a 262k je zanedbatelny a clovek to ani nepostrehne. a este tam aj pisu to, ze 262k farieb nepodporuje ziadny OS. a to som tiez uz pisal. ze displej moze podporovat kolko chce ale OS tolko nepodporuje. co si mi teda chcel dokazat tym linkom ? mne si len ukazal, ze si ani poriadne neprecital co som pisal a nasiel si to iste, co som tu uz raz napisal ja len v anglictine a s podrobnejsim vykladom z hardwaroveho hladiska. takze este raz, co si tym chcel naznacit ? a nepamatam si, ze by som napisal vetu "podomna sa uz neda..." je to ubohe prepisovat mi takto vety...
anonymous18.09.2008 - 01:59 Trvalý odkaz
defluo: a kde som pisal, ze ludske oko nerozozna viac farieb ? som pisal o tom, ze medzi 16k a 262k nerozozna clovek rozdiel. na dvoch obrazkoch by si to nepoznal... a k tym monitorom... pocitacove monitory podporuju bezne 16mil farieb. a to uz stopercentne pokryje vsetky farby, ktore je ludske oko schopne rozlisit. vnimanie farieb u ludi nie je take jednoduche ako si to predstavujes. neda sa presne povedat kolko farieb rozlisi ludske oko, pretoze na rozne farby je oko rozne citlive (najlepsie vnimame rozdiely v zelenej) a dalej clovek vacsinou ani tak nie je schopny rozpoznat rozdiel vo farbe ako skor v intenzite. a na malej ploche s rozlisenim 240x320 pixelov nemas sancu spoznat, ci je obrazok zlozeny z 16k farieb ako 262k farieb... a mozno by si ani nerozoznal 16mil farieb. jednoducho to na takomto malom displeji, pri takom rozliseni ani nejde. a nenazyvaj ma kamaratom...
anonymous18.09.2008 - 02:37 Trvalý odkaz
kim: len na okraj monitory NEDOKAZU stopercetne pokryt vsetky farby, ktore ludske oko dokaze rozlisit. Doporucujem nastudovat CIE 1931 color space.
Dal som si namahu a nasiel som zobrazenie typickeho CRT gamutu http://en.wikipedia.org/wiki/Gamut
K tym vyjadreniam, ze na malej ploche nemam sancu spoznat, ci ma obrazok 65k alebo 265k sa ani nebudem vyjadrovat. Fakt neviem co ma plocha spolocne s farbami.
anonymous18.09.2008 - 10:59 Trvalý odkaz
Atlis: defluo - neviem ake si mal fony, ale ja som mal rozne s displejmi od ciernobielych az po 16,7mil farieb a mozem ti zarucene povedat, ze rozdiel je rozoznatelny. To ze niekto trpi farboslepostou, to je jeho problem.
Suhlasim, ze to, ze displej dokaze zobrazit 16mil farieb neznamena, ze OS dokaze tolko farieb zobrazit ci ich v grafike vyuziva. Kludne mozes mat aj monochromaticke menu a displej s podporou 16mil farieb, ale urobis jednu fotku, das si ju zobrazit a pochopis o com je rec.
Mal som napriklad jednu dobu naraz Nokiu 9300i a Nokiu E70. 9300i zobrazovala maximalne 65tis farieb, E70 spomenutych 16,7mega. Pretoze 9300i ma displej s rozlisenim 640x200 a E70 416x352, jedna sa o displeje, ktore dokaze pri danom rozliseni velmi dobre zobrazit farebne gradienty a ver tomu, ze 9300i na tom bola ovela horsie.
anonymous18.09.2008 - 13:19 Trvalý odkaz
defluo: ano jasne kim... pred teba postavia monitor na ktorom budu za radom stvorceky kazdy inej farby zo 16 milionov, ktore ten displej vykresli a ty budes presne schopny urcit hranice kazdeho stvorceka, lebo mas zazracne oci... nebudem sa uz s tebou hadat. to nema cenu. ty urcite volnym okom vidis aj farebne rozdiely v pixeloch pri jpeg komprimacii a to pri najlepsej kvalite. by si kazdemu presne bol schopny povedat, ktore pixely oproti bmp obrazku maju iny farebny odtien, ze ? mozno by si sa mal niekde prihlasit, aby o tebe vedeli, lebo ved ty mas zazracny zrak.
anonymous18.09.2008 - 13:52 Trvalý odkaz
defluo: Rozdiely medzi tymi dvoma telefonmi boli skor v tom kolko farieb podporoval samotny OS... nenasiel som to, ale podla obrazkov to nevyzeralo, ze by symbian 7.0 s80 mal plnu podporu 65k farieb. a zalezi aj od podsvietia a kvality podania farieb. ved si skus v nejakom editore otvorit obrazok,, ktory bude mat povedzme tych 8 bitov na kanal, pre zaujimavost si daj zobrazit skutocny pocet pouzitych farieb (pravdepodobne ich tam asi nebude ani milion, nieto 16mil. hehe) a potom si daj znizit pocet farieb na 16 bitov (RGB 565) a ak uvidis rozdiel, tak zjem kefu... a to vacsina editorov este znizi ten pocet farieb ovela drastickejsie, takze ani ked nastavis 16 bitove farby, tak ich tam skutocne pouzitych 65k nebude, ale o dost menej.
anonymous18.09.2008 - 13:56 Trvalý odkaz
defluo: a mimochodom ak softwerovo (vacsinou aj hardwarovo) telefon nepodporuje 262k farieb, tak ani pri obrazkoch, ktore tolko farieb fakt maju to na displeji vidiet nebude, lebo do displeja idu z hardwaru len napr. informacie o 65k farbach, takze tak...
anonymous18.09.2008 - 14:56 Trvalý odkaz
Atlis: defluo analyza dokazala hovno. staci ti 65k farieb, nech sa paci. ja hovorim, ze moze byt, ale s prichodom VGA a WVGA displejov je to malo.
anonymous18.09.2008 - 15:38 Trvalý odkaz
kim: poradim ti, sadni si za poriadny monitor (napr CRT), zober si vhodny obrazok (nie taky co ma 6 farieb) a potom prekonvertuj do 16bit. Ti garantujem, ze rozdiel budes poznat.
Ale mas pravdu, ze na mobile to nie je podstatne, staci vyliezt na slnko a si rad ze vobec nieco vidis.
anonymous18.09.2008 - 23:11 Trvalý odkaz
stanleyjr: wow ta vaha ma nadchla :) ale aj vybava obsahuje to co ma dnesne PDA mat, ale ako je to s GPS? odkial mate info ze neam GPS?
tu tvrdia opak http://mobile.softpedia.com/phones/HTC/HTC-Touch-3G.shtml
aj tu http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=1479
a aj tu http://smartmania.mobilmania.cz/index.php?ind=news&op=news_show_sin…
takze ako to je?
anonymous19.09.2008 - 23:17 Trvalý odkaz
stanleyjr: takze ak to neviete opravit pastnem sem technicke parametre priamo z produktovej stranky:
http://www.htc.com/www/product.aspx?id=63748
anonymous20.09.2008 - 02:02 Trvalý odkaz
riso: GPS bola chyba, opravene. vdaka.
Tvoj prispevok, stanleyjr, sme skratili. Kazdy, kto si chce precitat podrobne technicke parametre, klikne na link. ;)
anonymous20.09.2008 - 12:22 Trvalý odkaz
stanleyjr: tak fajn uz som spokojný :-)
anonymous20.09.2008 - 22:04 Trvalý odkaz
stanleyjr: uz viem aj cenu cca 12 000, ale verim ze to klesne :)
anonymous20.09.2008 - 23:38 Trvalý odkaz
stanleyjr: 11 892 Sk, nasiel niekto nizsiu?
anonymous05.10.2008 - 12:14 Trvalý odkaz
borzik: to stanley: kde si našiel takú cenu?? alebo si to preo?itaval zo zahrani?ia??
anonymous07.10.2008 - 21:00 Trvalý odkaz
stanleyjr: ceny su nejake variabilne na slovenskom nete :)
http://www.smartik.sk/?Mode=Sti&StiId=96429
http://www.diggi.sk/product_info.php?products_id=6316&osCsid=70be37…
http://itonline.sk/?page=7&search=HTC+Touch+3G
ale predpokladam ze to pojde este dole :)
anonymous07.01.2009 - 00:34 Trvalý odkaz
feroflanel: Krasny aparatik, ked bude za dobru cenu, tak nevaham...
anonymous22.05.2009 - 11:42 Trvalý odkaz
aasdd: S www.smartik.sk mám zlú skúsenos?. Pred pár mesiacmi som si z tej stránky objednával jeden program. Zarátali mi poštovné dva krát. Pred prebratím na pošte som si u nich overil skuto?nú cenu. Uistili ma že mi preplatok vrátia, tak som balík prebral. Cena na faktúre bola v poriadku vrátane poštovného. Asi po dvadsiatich d?och som im preplatok pripomenul. Tvrdili, že peniaze od pošty ešte neobdržali, takže mi preplatok vráti? nemôžu. Po?as ?alších dvoch mesiacov som im preplatok pripomenul ešte dva krát, ani raz som nedostal odpove?. Neviem ?o si o tom mám myslie?.
Písal som si s niekým kto sa podpisoval ako Peter Kázik - SMART RODONIT (smartholding.sk). Písal som aj na ostatné emaly z kontaktov ale žiadnu odpove? som nedostal.
anonymous09.01.2010 - 15:05 Trvalý odkaz
disnoise: PREDAM TENTO SMARTPHON BEZ SKRABANCA ZA150e
anonymous19.01.2010 - 10:48 Trvalý odkaz
miky: neviete kde sa da kupit