Orange: výrazne ste prekročili dátový balík?

  • 3 príspevky
  • Milan 04.02.2012 - 22:07

    Máte s týmto niekto skúsenosť?

  • Milan04.02.2012 - 22:07 Trvalý odkaz

    Zdravím Vás. Na jednom telefóne sme prekročili dáta o 27€, fakturačné obdobie končí 12.02, máte niekto skúsenosť s touto službou? Ak si to teraz aktivujem, tak sa mi tých 27€ mimo predplatené za dáta odpustí a zaplatím za to len tie 4€? http://www.fony.sk/clanky/5469-orange-vyrazne-ste-prekrocili-datovy-bal… A ešte jedna otázka. Volania na zákaznícku linku 905 sa rátajú v rámci predplatených minút do siete Orange, alebo sa to ráda nad rámec/mimo predplatené? Za rady vopred ďakujem. Milan

    Lenka Ivančíková05.02.2012 - 01:54 Trvalý odkaz

    Ano, pokial mas aktivovany nejaky datovy balik a data si uz vycerpal a mas nauctovane dalsie, mozes si ich navysit za 4 eura a tie sa ti pripocitaju k tvojmu zakladnemu baliku.

    Volania na zakaznicku linku su spoplatnene nad ramec volnych minut. Cenu neviem z hlavy. Najdes v cenniku.