TECHBOX roka 2011 pozná víťazov

  • huje® 25.01.2012 - 16:38

    Gratulácia víťazom :-)

  • galaxi25.01.2012 - 18:02 Trvalý odkaz

    FunFon pekne zabodoval 5% za krátky čas existencie.

    csabasz25.01.2012 - 22:51 Trvalý odkaz

    Apple iPhone 4S len 143 hlasov? :-)))

    Lenka Ivančíková26.01.2012 - 01:40 Trvalý odkaz

    Pocet hlasov pre iPhone 4S opraveny. Vypadla jedna nula.:-) Dakujem za upozornenie.

    Manobb26.01.2012 - 18:27 Trvalý odkaz

    cca 5.000 hlasujúcich z 6 mil. aktívnych zákazníkov SR ... to zodpovedá necelému 0,1 %
    Navyše z tohoto mizivého počtu iba 61 % bolo za modrákov, teda "úctyhodných" 0,061 % ...

    No nič na tom, za najlepšiu anketu možno zrejme považovať skutočne len a len počet aktívnych (teda platiacich) zákazníkov a tých má modrý košiar iba cca 17 %.

    P.S.: Ale aspoň sa máme na čo tešiť, ako všade bude teraz modrý operátor masírovať klientov, že oni sú najlepší operátor. Pravda je však niekde úplne inde ... Zhruba 83% aktívnych zákazníkov to chápe, zvyšok pochopí možno neskôr a možno aj nikdy.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease27.01.2012 - 01:22 Trvalý odkaz

    da sa suhlasit, az na tych 6 milionov aktivnych zakaznikov :)))
    obe moje babky mobil nemaju, ani moj syn.
    ja mam sice 3 aktivne sim, ale zakaznik som iba jeden.
    takze ich bude cca 4,235 miliona :D

    huje®27.01.2012 - 12:15 Trvalý odkaz

    Milý Marián, ako bývalý hovorca by si mohol vedieť, čo je napríklad reprezentatívna vzorka :-P Potom by tie Tvoje (momentálne celkom zbytočné) traktáty a súkromne vedené "vojny" možno vyzerali inak.

    Manobb27.01.2012 - 17:31 Trvalý odkaz

    Hujer, môžeš si byť istý, že mám predstavu o tom, čo je reprezentatívna vzorka. Možno si iba "nechcel" pochopiť zmysel môjho príspevku. Myslím si totiž, že je oveľa "reprezentatívnejšie" vyjadrenie zákazníkov prostredníctvom svojej vôle platiť IBA niektorému z operátorov oproti tomu, čo respondent IBA zaklikne vo formulári.

    Ak chceš, tak inak: Sú rôzne agentúry, ktoré robia "reprezentatívne" prieskumy a napriek tomu im vznikajú aj dosť veľké rozdiely. Prečo ?
    No možno to nepochopíš ani teraz, ale je to práve tým, že vybrať skutočne reprezentatívnu vzorku, teda nielen čo do početnosti, ale aj čo do vyváženého spektra skúmaných oblastí a podobne, je skutočne umenie a nie vždy sa to podarí.
    Ak by totiž reprezentatívnosť stála len na počte respondentov, tak by 2 výskumy s rovnakým počtom asi mali skončiť rovnako, alebo aspoň zjavne rovnako.

    Bohužiaľ mi ani TY a ani ja nedokážeme garantovať, že vybratá vzorka respondentov v danom prieskume bola skutočne reprezentatívna, teda je ťažko dôverovať záverom prieskumu. Možno už len detail: akým spôsobom je garantované, že v ankete nie sú duplicitné hlasy, t.j. viacero vyplnených formulárov od jedného jediného respondenta ?????

    Preto sa zvyknem nad týmito prieskumami len pousmiať a čakám, aký prístup k jeho záverom zaujme "víťazný operátor", t.j. ako veľmi bude tlačiť na píli a prisvojovovať si ten kvázi titul ....

    huje®27.01.2012 - 18:10 Trvalý odkaz

    "Ak by totiž reprezentatívnosť stála len na počte respondentov, tak by 2 výskumy s rovnakým počtom asi mali skončiť rovnako, alebo aspoň zjavne rovnako."

    Marián toto dúfam nemyslíš ani polovážne :-)

    Jednoducho sa len nechceš zmieriť s výsledkami ankety, lebo Tvoj názor je iný. Ja tiež nebývam presvedčený o banke roka, ale výsledky akceptujem :-) Môj život ide ďalej, či už nejaký (hocijaký) titul poskytovateľ služieb má, alebo nie.

    Manobb27.01.2012 - 18:59 Trvalý odkaz

    Hujer, kým nie je zrejmá štruktúra respondentov, je ťažké sa vyjadrovať k objektívnosti prieskumu ....

    Ak si myslíš, že je jedno, či hlasujú len zákazníci operátora A o operátoroch A.B.C.D, alebo hlasujú (resp. sú vyvážene oslovení zákazníci všetkých operátorov), tak sa nemám o čom s Tebou ďalej baviť.

    Nikde nie je informácia napr. o tom, ktorí zákazníci vlastne boli oslovení.

    P.S.: Čiste teoreticky. Mal by pre Teba význam prieskum, kde by boli oslovení len zamestnanci operátora A ? No ako by asi podľa Teba odpovedali ?
    Neviem, či chceš chápať isté súvislosti, ale OK. Ja to prežijem, že operátorom roka je modrý operátor. Len si dovolím tvrdiť, že je operátorom roka IBA v súvislosti s istým časopisom T.....x. Dúfam, že to bude na tých letákoch uvedené aspoň malými písmenami, aby tí zákazníci mali k dispozícii objektívnu infošku.

    Prajem Ti (a nielen Tebe) príjemný víkend.