- Späť na článok
- 65 príspevkov
Prvé ukážky Firefox OS
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Alan Balažovjech 23.07.2012 - 10:18
pôsobí na mňa strašne lacno/obyčajne .. možno je to len môj názor ...
DJ Pepe23.07.2012 - 11:18 Trvalý odkaz
Vyzera ako android..
cipiksvk23.07.2012 - 12:57 Trvalý odkaz
Pomali vsetky mobilne OS zalozene na gnu/linux - webOS, meego, FF OS aj iOS maju dost toho spolocneho vo vela podoch...originalne to ponal MS s WP 7.x a s WP 8, aj tizen ved ma dost podobne ovladanie ko android
Mišo23.07.2012 - 13:57 Trvalý odkaz
ni pripada ako normalny android len so zapnutym launcherom, ale inac v poho rad by som si ho vyskusal
Pavol Pavučko23.07.2012 - 15:49 Trvalý odkaz
fuj to androidj e este lepsi ako toto a k tomu android nemam velmi rad :D
rtg23.07.2012 - 16:38 Trvalý odkaz
mne sa to paci, Firefox mam rad, vyzera to jednoducho a to je najdolezitejsie, jednoduche, rychle s dlhou vydrzou baterie, aby to bol pomocnik a nie obmedzovac
DJ Pepe23.07.2012 - 16:45 Trvalý odkaz
Stym ze vyzera ako android som narazal na poznamku ze vyzera lacno/obycajne. Harant este si aho ani nevidel, ani neskusil, a na zaklade beta snimkov ho uz odsudis ze je nanic? Radsej si zahryznem do jazyka..
tomas123.07.2012 - 17:58 Trvalý odkaz
dufam ze nepojde v slapajach androidu a nebude narocnejsi a narocnejsi na hardware
Milan23.07.2012 - 18:42 Trvalý odkaz
Praveze jednoduche OS hladaju len starší ludia, anti-talenti na techniku a s IQ zaostavavajuci ludia. Takze android je komplikovany system, ale ved to je super! Ved tolko zmien tolko vymozenosti co ma len iOS. Tieto dva OS mi pridu byt podobne, ale droid je o dost otvorenejsi a funguje mu bluetooth :-D. Takze po firefox os siahne pomerne malo ludia, ale drzim mu palce! Drzim palce vsetkemu snad okrem nokie.
Pavol Pavučko23.07.2012 - 20:02 Trvalý odkaz
ale to ze je trochu nenarocny na slabe fony ja by osm si uz slaby fon nekupoval po mojej skusenosti z wildfireom s
DJ pepe- ale ved vyzera trosku cudne radsej by som bral nieco z technikou ako meego ze tahom prsta zo strany na stranu a aj windows phone z dlazdicami
Milan23.07.2012 - 20:36 Trvalý odkaz
WP sa mi moc páči, ale vraj sa tam toho nedá moc upraviť. No ale aj tak chystám si kupiť fon s WP aspon vyskúšať :). No s Wildfire S moc nepochodíš, pretože som ho mal tiež tak viem, že hlavne hier si tam dobrých moc nezahráš + sekanie systému je bežné. Na mojom tablete sa s takým nestretávam. Nuž android je náročný, ale mne to neprekáža a ani mojej penaženke nie :) Ked si vieš zohnať mobil/tablet tak zaplatíš aj viac ako polovicu lacnejšie ako v našich obchodoch :)
Pavol Pavučko23.07.2012 - 22:16 Trvalý odkaz
no ved to ze android nevie ist plynulo ani na stvorjadrach ved na one x to tiez niej e tak plynule kao na s 3
DJ Pepe23.07.2012 - 22:35 Trvalý odkaz
Vraj android je zlozity pre ludi s vyssim iq :O sranda ze doteraz sa vsetci ohanali aky je jednoduchy a intuitivny.. Ci to vyssie iq potrebujes nato aby si si rozmyslel kde si zapichnes widget.. Hm dobre.. Ono je android narocny, lebo vyvojary niezeby ho optimizovali ale radsej tam drbnu viac jadier a viac ram.. To ze je tam napisane ze je vhodny aj pre lacnejsie zariadenia neznamena ze bude len pre lacne zariadenia. Tak ked uz mate vysoke iq tak aspon citajte s porozumenim. Velkost okolo 120 mb, v mojom neu je 512 mb rom k rispozicii mam 380 mb, 512-380=132 mb. Zaujimave ze?
Opravene malo to byt rom wby som ukazal kolko zabera asi android
Milan24.07.2012 - 02:01 Trvalý odkaz
Myslis ze ide len o to "kam zapichnes widget" ??? Pre teba potom android nie je :-). Ohladom RAM: mal som xperiu play a ta je totozna s neo aj ohladom ram :-) teraz mam 1Gb ram a volnej okolo 750mb a je mi to malo. Android je narocny os, ale stale ponuka fony a tablety s vacsimi moznostami! Ja ho mam proste rad a toto ma od neho neodradi. Mobil sa da predat a priplatit par ecok za novsi nerobi problem tomu, kto ma zaujem o novsie veci. Ved na asus transformer prime a da spustit skyrim a to je uz co povedat :-) zas ten, kto nechce zariadenia na hry, tak nech si kupi WP. Mam rad tieto os boje :-)
DJ Pepe24.07.2012 - 10:12 Trvalý odkaz
CHYBA! Myslel som ROM :/
Pavol Pavučko24.07.2012 - 11:15 Trvalý odkaz
na hry ze nie??? ved na nom ideaj NFS skoda ze len na peniaze a windows phone potom zabera viac ked napr omnia w na 8 gb a dostupnych je len okolo 6 gb takze system ma okolo 2 gb
Milan24.07.2012 - 11:42 Trvalý odkaz
To je tak ked neviem citat xD
DJ Pepe24.07.2012 - 12:02 Trvalý odkaz
Nie nie ja som to zle napisal. Stale mi nedochadza co je take zlozite na androide..
DJ Pepe24.07.2012 - 12:20 Trvalý odkaz
len m pride prehnane aby som dal 550-600 eur za telefon aby som sa nanom hral, ked za tu cenu mozem mat notebook s i7, 2GB grafickou kartou a 8GB ram, a urcite mas lepsi herny zazitok z pocitacovych hier
Pavol Pavučko24.07.2012 - 13:31 Trvalý odkaz
to je tiez pravda preto ja radsej pozeram po mobiloch pod 300 eur (Samsung Omnia W)
Milan24.07.2012 - 17:00 Trvalý odkaz
Zložité, no ako pre koho, ale je zložitý tým, že si tam možeš všetko zmeniť od základu. Stiahnuť programy s ktorými dokážeš s androidom hádam ešte viacej vecí ako na PC. Dalej: root, meniť romky a podobné veci. NTB s i7 za 600e nekupiš :D či ? Ak áno tak mi ukáž aký. 600e by som za fon nedal, ale za tablet možno aj áno. Mám PC, NTB a tablet a som z 90% na tablete, pretože android mi vyhovuje viacej ako Windows. A na tablete pustíš naozaj dobré veci ved ten nový asus TF700T má 12 jadrový grafický čip. Ten už zvládne volačo ;) uvidíme ako to pojde dalej, ale čo sa týka grafiky a rozhrania tak android zatial nik neprekoná. Kto ? Symbian ? ten vlastne už padol. WP ? moc jednoduchý nato aby to zvládol... má dosť problémov so sebou. Uvidíme
Pavol Pavučko24.07.2012 - 17:23 Trvalý odkaz
graficky co tak iOS? a notebook s i7 najdes aj za menej ako 600 to nie je ako pred rokom teraz najdes na 700 eur aj stvorjadro :) aj ultrabook ..... a root to nemam rad a aj cely android najvecsie chyby androidu su volnost a slabe aktualizacie a nakoniec je to pomaly system aj tak sa postupom casu spomali
DJ Pepe24.07.2012 - 22:16 Trvalý odkaz
Vies co je i7? Najvykonnejsi procesor (4 a viac jadrovy) od intelu.. Za menej najdes mozno v bazari.
root (len sa to nemusi volat root) a zmenu rom maju aj ine systemy, len to nemas "preskumane". Najlepsi telefon na taketo blaznenie je HTC HD2
Pavol Pavučko24.07.2012 - 23:37 Trvalý odkaz
ok viem i7 som si pomylil z i5 takze sorry a o HTC HD2 viem videl som aj videa ako na nom bol aj sense 3.0 a aj windows phone (funguje to aj na inych WM mobiloch? HD smart a podobne?)
DJ Pepe25.07.2012 - 00:11 Trvalý odkaz
Ono to chce aspon 1ghz procesor, a najlepsie su htc, lebo takmer kazdy ma vyrobene hard-spl. Aj na SE X1 bolo lebo ho vyrobili v htc, a mal som nanom WM, Android a Ubuntu (ci nejaky linuxovy os, presne sa nepamatam) ale X2 dali vyrobit niekde inde, nemal kto to prelomit a preto sa stal nezaujimavym kuskom, keby mala hard spl tak by som ju z ruky nepustil. Android ide snad na kazdom wm zariadeni, ale musi mat vybavu aby ho utiahlo. No a na WP trea aspon ten GHZ procesor.. Na WM bol inac super premakany launcher na WP7 aj z people hub, music hub picture hub(na droid neexistuje nejaky co by sa mu vyrovnal).. Proste parada. Tiez aj take boli launchery ako na androide, mohol si si pripnut hocijaky widget atd, dokonca som mal aj android htc sense launcher (sranda ze?)
Pavol Pavučko25.07.2012 - 10:37 Trvalý odkaz
No sranda ale ja velmi o WM neviem ale viem ze bol pomaly pomalsi ako android
DJ Pepe25.07.2012 - 11:49 Trvalý odkaz
Neboli medzi prepinanim take cool prechody ako na androide, tak to vyzeralo pomalsie, ale aj to sa dalo scasti vyriesit.
Mišo25.07.2012 - 13:06 Trvalý odkaz
zalezi v akom mobile je WM. s tym ze je pomalsi kus nesuhlasim. napr. android arc S v porovnaní s lumiou 800 co sa tyka rychlosti tak arc s prevalcovala nokia. mna to velmi prekvapilo, na nokii krasbe rychle reakcie na nic si necakal, nacitanie hier za malu chvilu...
Milan25.07.2012 - 14:23 Trvalý odkaz
Zachvilku budu tablety na takej urovni ako NTB :-) ved velkost nato maju aj system sa casom vylepsi ved je pomerne dost mlady :-)
A Haranrd volnost je to, co na tomto svete nie je. Preto sa ti nepaci nic co ma "volnost" polahol si tomu
DJ Pepe25.07.2012 - 16:00 Trvalý odkaz
Pavili sme sa o Windows Mobile (6.5.x) a nie Windows Phone (7).
Ono ak je ta moznost volnosti v androide nahrat inu rom, to mal aj wm, pretaktovanie, mal aj wm, iny launcher so zmenou ikon,widgety, mal aj wm..
Mišo25.07.2012 - 19:14 Trvalý odkaz
sorry moja chyba. precital som len posledby harandtov prispevok
Pavol Pavučko25.07.2012 - 20:46 Trvalý odkaz
inac pentagram pocul si uz o novych tabletoch z Windowsom 8 ... nie je co viac hovorit :) cital som aj rezenciu z procakom i7 alebo i5 :)
rtg25.07.2012 - 23:01 Trvalý odkaz
Pentagram123: takze hovoris, ze ludia vyhladavaju take mobily, ktore im skomplikuju a stazia zivot? :DD ludia chcu mobily jednoduche a sofistikovane, ktore im usetria zivotny cas aj tym ze ich nemusia nastavovat, kazdu prkotinu a mozu sa venovat krajsim veciam v zivote a nie sprtaniu sa v mobile lol! :)))) a hrat hry v mobile?? trochu drahe kupovat decku mobil za cenu ovela vykonnejsieho desktopu al. NTB...
- ach boze, niektori ludia su strateni vo svojich zivotoch :DD
Pavol Pavučko25.07.2012 - 23:14 Trvalý odkaz
To mas pravdu ako pisal dj pepe mam vyssie IQ ;)
Milan25.07.2012 - 23:32 Trvalý odkaz
Harantd: Pocul, ale nejako ich nevidím. A nečítam že by trhali rekordy v kupovaní. Prečo asi hmmm
rtg: absolutne nechápeš. Asi si v práci ešte nebol že ? :) Netušíš čo je to ponastavovať si telefon aby ti pomohol ked máš toho vela. Nevadí, pre takých ako ty je symbian.
Pre tých čo maju peniaze to nieje drahé a ako vidíš je ich veľa. A mal som na mysli tablet na ktorých sa daju hrať perfektné hry. Tablet s 12 jadrovou grafickou jednotkou niečo už zvládne.
Ja sa zo života teším, ale vždy sa nájde čas pošprtať sa troška v mobile :)
rtg26.07.2012 - 00:14 Trvalý odkaz
nie, prave naopak, ja si myslim, ze ako jediny, kto pochopil, co skutocne je smartfon jednoduchy a ktory sam zjednosi zivot, je Apple a ich iPhone
Pavol Pavučko26.07.2012 - 12:10 Trvalý odkaz
Asi o tom nevies ze windows 8 ani wp8 este nie je ..... Ale preto chcem tablet z win8 ;) zahras na nom battlefield 3 len ovladanie nwm .... A predbehnu tie z androidom a to som si isty
Milan26.07.2012 - 15:58 Trvalý odkaz
uvidíme :) teším sa na to čo bude dalej
DJ Pepe26.07.2012 - 16:36 Trvalý odkaz
Aj ja som zvedavy, ale tie tablety asi nebudu moct "vrcat", takze ziadne chladenie, z bf3 by si odpalil gpu
rtg26.07.2012 - 16:50 Trvalý odkaz
ked uz hovorite o tabletoch, furt som toho nazoru, ze je to pre drvivu vacsinu ludi nepotrebna hlupost.. "Tablet majú 3% Slovákov, Internet v mobile využíva 12%
" by DSL.sk
Pavol Pavučko26.07.2012 - 16:58 Trvalý odkaz
nie cital som recenziu a psialo sa tam ze ma jeden velky chadic niekde v strede tabletu ktory neustale chladi ale len slabo ale ked je velmi pretazeny tak rychlejsie :) ako na pocitaci :D
MJ26.07.2012 - 17:19 Trvalý odkaz
@rtg , predpokladam ze niesi majitelom tabletu. Mam doma tablet a zistil som ze toto mi vlastne chybalo :)
@harantd: :D tak to si neviem predstavit
rtg26.07.2012 - 17:43 Trvalý odkaz
MJ: ano, uz nie som majitelom tabletu :D ak sa ta mozem spytat, v porovnani s notebookom, na co konkretne to pouzivas, ale menuj len to, co nedokaze notebook, a za druhe, v com je to lepsie ako notebook co sa tyka cinnosti, ktore dokaze aj notebook.. ? dik :)
Pavol Pavučko26.07.2012 - 18:44 Trvalý odkaz
tak je lachsi a prenosnejsi ale ked bdue Win8 :) tak to bude adept :) zvlast od Nokie
MJ26.07.2012 - 18:48 Trvalý odkaz
@rtg tablet pouzivam z 95% na browsovanie, prehravanie videi (samozrejme ze nie celovecerne filmy) a komunikaciu(email a socialne siete, inak Skype Video hovor cez Tab je uplna pecka, neviem si predstavit ze by som s notebookom behal po byte) A vsetko toto dokaze tab lepsie ako Notebook. Preco? Lebo tablet mas hned po ruke a je ovela mobilnejsi, pohotovejsi a rychlejsi. Priklad - Rano sedim za stolom , ranajkujem a citam si spravy z tabu, lahsie ako slahnut na stol notas. Alebo idem s..t na WC a samozrejme tablet do ruky, perfektne vyuzitie casu. Proste rozdiel v mobilite medzi Tabletom a Laptom je ako medzi Laptopom a Desktopom. A hlavne ked ho zapnes so sleepmodu je online za 0.1 sekundy pripraveny pracovat a baterka vydrzi 10hod nonstop a v sleepmode pomaly mesiac. Neviem naco ine a ako casto pouzivas notas ty ale viem sa ti zarucit ze pokial vo volnom case nepises romany alebo neprogramujes tak notas uz neotvoris.
Me_Gusta26.07.2012 - 20:29 Trvalý odkaz
MJ: Moje slová :) Presne pre toto používam tablet. Mam NTB, ale už ho absolutne nepoužívam a PC tiež. Mobilnosť, rýchlosť, WC gamebling, skype je uplne super ;), hry mi graficky vyhovuju (hovorím o fakt graficky kvalitných hrách), ale aj jednoduché hry sa hraju na tablete ovela lepšie ako na mobile. Ved 4" a 10" je gigantózny rozdiel + výdrž batérie v tablete je veľká... Mne tablet vydrží 16hod a NTB max 4hod :)
A tablet s win8 bude o ničom (pre mna) z toho dôvodu že tam bude zas len ten WINDOWS!!! v PC v NTB este aj v tablete ho mať ? Nie dakujem :)
DJ Pepe26.07.2012 - 22:03 Trvalý odkaz
Pre mna zase nieje nic lepsie ako polozit netbook na pupok, niekde za hlavu pod vankus strcit mys a v klude si skrolovat, a klavesnica by mi velmi chybala.
rtg26.07.2012 - 23:36 Trvalý odkaz
MJ & Me_Gusta: suhlasim s DJ Pepe, vsetko toto dokaze notebook respektive netbook 8 az 13 palcov, staci si vybrat, navyse niektore veci si neviem predstavit pretoze v kazdej takejto situacii ako opisujete som ho nikdy nepouzival, pri ranajkach napriklad, aby sa dalo na tom funkcne robit, muselo by to byt na mieste taniera predsa, pohodlnejsie je mat notebook pred sebou a ovladat to cele mysou podla mna.. dalsia vec, takuto vydrz maju aj netbooky a samozrejme drahsie notebooky.. dalsia vec, hry sa nedaju porovnavat tablet - PC/notebook, ci uz po grafickej stranke, ale hlavne po stranke ovladatelnosti, to ani zdaleka.. rozdiel medzi laptopom a tabletom neni zdaleka taky ako medzi laptopom a desktopom, to ani nahodou, mobilita je takmer rovnaka, pricom ta praca na ntb, aspon klasicka, je rozhodne lepsia na ntb a tym sa dostavam k poslednej veci aby som moc nekecal, myslim si, clovek nemusi pisat romany a programovat, ale prave naopak, okrem browsovania a jednoducheho hrania, emailov a podobnej zakladnej jednoduchej prace sa toho na tom moc robit neda, je to skor taka hracicka a modny vystrelok, nie som jediny, kto sa toho zbavil, viacej znamych to vyskusalo a radsej sa toho zbavilo a tak vlastne teraz ani nepoznam jedinu osobu z mojho okolia, ktora tablet vyuziva :D
Me_Gusta27.07.2012 - 00:41 Trvalý odkaz
rtg: musím protestovať :D Asus Transformer má aj klávesnicu a kludne si k tomu môžeš pripojiť myšku a kedykoľvek sa klávesnice a aj myšky môžeš zbaviť. Takže je to mobilnejšie + máš v klávesnici batériu a v tablete tiež. Asus má 12 jadrový grafický čip + 4 jadrový procesor a ver tomu, ked android vyspeje (pretože je to pomerne mladý OS na rozdiel od Windows) Budú hry na vysokej úrovni. Teraz Tegra robí prekvapivé hry a u mna grafika nie je na prvom mieste :) Vieš každí používa to, čo potrebuje a ver mi či nie nájdu sa ludia ktorí ho využijú naplno. A najprv to bol modny výstrelok a aj ja som to tak bral..."bože velká obrazovka ktorá sa hrá aj na mobil aj na NTB a nie je ani jedno" ale zdokonalili to a využitie je podla mna velké :) Kiežby robili všetky tablety také, ako robí Asus ...ale hlavne lacnejšie :D
Mišo27.07.2012 - 01:31 Trvalý odkaz
načo si bude kupovať *transformera* keď to čudo stojí 600 eur a za tú cenu máš nadupaný noťas minimálne 5x výkonnejší ako tablet
Me_Gusta27.07.2012 - 03:02 Trvalý odkaz
Nestoji 600e, no podla toho aky. Preco? Nie kazdemu sa paci windowsacky stereotyp + mam racej google android ako windows + 16hod vydrz baterie + ako som hovoril novy transformer ma 12 jadrovu graficku jednotku, uz len musi dostat prilezitost ju vyuzit :-)