Telekom: s mobilnou aplikáciou už zaplatíte faktúru a dobijete kredit

Operátor predstavil vylepšenú verziu svojej aplikácie určenej pre smartfóny a tablety. Odteraz cez ňu môžete platiť faktúry, prezerať si výpisy hovorov alebo dobíjať kredit.

Aplikáciu, v ktorej, okrem iného, získate informácie o spotrebe, faktúrach, kredite alebo prenesených dátach v zahraničí, je určená pre používateľov zriadení s operačným systémom Android a iOS. Doteraz si ju aktivovalo viac než 130-tisíc zákazníkov.

Nová verzia prináša nové funkcie - podrobný výpis volaní, platbu faktúry, rodičovské služby a dobitie kreditu priamo cez smartfón. Prostredníctvom aplikácie Telekom je možné dobiť kredit cez platobnú kartu alebo paušál v sume od 7 do 50 €. Novinkou je aj aktuálna kalkulačka nedávno predstaveného produktového portfólia Chytrej ponuky.

ikona

Telekom zjednodušuje ponuku pre pevnú linku a pridáva zľavy na paušály HappyTelekom si sype popol na hlavu a pripravil jednoduchšiu a prehľadnejšiu ponuku pevných služieb. Spustil veľké jarné upratovanie a chce sa sústrediť iba na vybrané, cieľové ponuky.

Po kliknutí sa obrázok zobrazí vo vyššom rozlíšení. Šípkami na klávesnici potom môžete ľahko preskočiť na ďalší.

Každý zákazník, ktorý má aktivovanú službu Podrobný výpis v elektronickej forme, si ho môže po novom prezerať aj v mobilnej aplikácii. Nechýba vyhľadávanie podľa telefónneho čísla a filter. Ten umožňuje prezeranie podrobného výpisu podľa volaní alebo typu prevádzky ako sú napríklad dátové prenosy, hovory či SMS-ky.

Ak má používateľ aktivované rodičovské služby, aplikácia automaticky načíta spravované Easy karty a umožní tak zistiť stav kreditu dieťaťa, dobiť mu ho z paušálu alebo z platobnej karty.

Novú aplikáciu si zákazníci môžu stiahnuť z Google Play alebo App Store (v druhom prípade aplikácia čaká na schválenie).

Zdroj: operátor

Diskusia k článku:

petris 28.04.2014 - 19:37

podla mna zas tak ako vzdy len a vylucne pozitivne spravy. aj tato. podla mna nikto iny len telekom dokaze vydavat tlacove spravy a flash news pri kazdom uprdnuti. preco sa im to tej flash spravy nezmestila aj najdolezitejsia informacia ze samotny vypis volani ktory si zakaznik moze podla nich kontrolovat aj v aplikacii je spoplatnena sluzba? preco pytaju peniaze za to ze si clovek chce kontrolovat ci je vsetko s uctovanim tak ako ma byt? ak to konkurencia dokaze zadarmo mozu sa hanbit to este promovat ako neviem aku featuru ich aplikacie ktoru si stiahlo mizive percento ich zakaznikov. to cislo 130000 nie je dovod na oslavu. je to trapas. preco som tu nevidel ziadny clanok pred mesiacom kedy nemenovana konkurencia vydala aktualizaciu zakaznickeho portalu teda ich aplikacie pre android a ios ktora priniesla novinky? verim ze ani jeden z konkurentov neposiela tlacove spravy pri podobnych prilezitostach. nevadi vam takato bezplatna reklama? uz je tu dosta clankov o aplikaciach kde su aspon v pate clanku uvedeni ako sponzor. ale toto mi vo svetle vyssie uvedenych faktov o tom ze o konkurencii ste nepisali pride ako cista inzercia bez oznacenia. minimalne za toto by sa mali pani v telekome postavit pod studenu sprchu. prave kvoli tomu spoplatneniu. "Každý zákazník, ktorý má aktivovanú službu Podrobný výpis v elektronickej forme, si ho môže po novom prezerať aj v mobilnej aplikácii."

galaxi30.04.2014 - 19:07 Trvalý odkaz

Cely telekom mi je ukradnuty aj z jeho neplatenymi reklamoclankami. Najdrahsi poskytovatel sluzieb.

Celá diskusia 4 príspevky