Telekom prináša nový koncept skladania služieb v Magente 1

Nová ponuka má byť dostupná pre doposiaľ najväčšie množstvo zákazníkov, ponúkne kombinácie možné aj pre skupiny iba s mobilnými službami a prináša viaceré obohatenia.

Telekom predstavil ponuku Magenta 1 vo februári minulého roka a od tej doby prešla niekoľkými zmenami a vylepšeniami.

V novej verzii Magenta 1 sa zákazníci združujú do skupín a vďaka tomu získajú viaceré výhody. Hlavným mottom je čím viac služieb, tým viac výhod, čo sa prejavuje na opakovane zníženej cene paušálu či spoločných benefitoch pre celú skupinu ako neobmedzené volania, SMS i MMS správy.

Medzi hlavné výhody patria:

- možnosť tvoriť kombinácie len z mobilných služieb

- zľavy sa kumulujú pri vyššom počte produktov v skupine

- do skupín sa dá vstúpiť aj počas viazanosti služieb

- viac SIM kariet v skupine oproti pôvodnej Magenta 1

- kombinovať sa dajú služby IČO i rezidenčných zákazníkov

Ako funguje nová Magenta 1?

Novú Magenta 1 môže tvoriť najviac 5 mobilných (Happy, Bez záväzkov, Easy) a 3 pevné služby (1x hlasový program, 1x internet, 1x TV).

Výhody sa zvyšujú počtom programov od úrovne M. Čím viac služieb M a vyšších, tým lepšia cena na paušály Happy. Najlepšiu cenu možno získať pri kombinácii 3 mobilných a 2 fixných služieb.

Služby s úrovňou nižšou než M získavajú zvýhodnenú cenu, ale ostatným v skupine cenu neznižujú.

Celá skupina získava neobmedzené volania, SMS a MMS správy. Ak je v nej aj zákazník s fixnými službami, majú navyše služby MagentaCloud i Pôjde.to Pomocník light. Pre IČO zákazníkov je pripravený aj Microsoft Office 365 a 1TB miesta v cloude.

Ako možno vstúpiť do Magenta 1 skupiny?

Zákazníci majú viaceré možnosti vstupu do skupiny. Doterajší postup bude zachovaný: ak má zákazník pevné služby, môže si k nim postupne pridávať mobilné a získavať zvýhodnené ceny na paušál či spoločné benefity.

Novinkou je spájanie iba mobilných služieb do Magenta 1. Už dvaja zákazníci s paušálmi Happy M tvoria skupinu a získajú zvýhodnené mesačné poplatky, aj neobmedzené volania, SMS a MMS správy v skupine. Do skupiny sa môžu zapojiť aj ďalší.

Silná skupina môže vzniknúť aj vstupom fixných služieb do existujúcej skupiny mobilných paušálov – vtedy zákazníci získajú aj ďalšie benefity ako Pôjde.to Pomocník light a MagentaCloud.

Manažovanie skupín Magenta 1

Zákazníci si budú môcť manažovať skupiny Magenta 1 na webe Telekomu. Jeden zo zákazníkov funguje v roli správcu a postupne pridáva ďalšie služby či paušály do skupiny. Pozvánka príde zákazníkovi cez SMS správu a e-mail – ak oslovený zákazník súhlasí so zaradením, bude vložený do skupiny a využívať jej benefity.

Na webe správca vidí, koľko skupina ušetrí, ich benefity či všetkých členov a ich pevné i mobilné služby.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

Wayne 24.06.2016 - 16:22

Mohli v Telekome ist na to aj trosku agresivnejsie...

Richard Hombauer24.06.2016 - 17:28 Trvalý odkaz

A este viac kombinovat. Mne sa to zda prilis jednoduche. Viac limitov, podmienok, suvislosti... :D (Preco v Telekome nevedia vytvorit jednoduchu ponuku bez podmienovania maximalnym poctom ludi a fixnymi sluzbami?)

marek123425.06.2016 - 00:35 Trvalý odkaz

Rišo, Telekom s HAPPY aj bez skupinkovania patrí k tým najlepším na trhu. Možno je to moc komplikované, ako všetko na Slovensku. Veď stačí si pozrieť cenník Orange. A všetko je jasné. Podľa mna to je ako spravovať nový Telekom portál. Dnes tam vidím jednu pevnú linku, internet z druhého IČO a ďalšie dve telefónne čísla na dve rôzne moje IČA. A toto bude o tom istom. Celkom sa na to teším, lebo doteraz som nevedel paničke na infolinke vysvetliť, že mám viac telefónnych čísel na rôznych IČO.

Luca25.06.2016 - 10:32 Trvalý odkaz

Toto sa neda riadne ani pochopit cloveku s vysokou skolou, nieto si to este objednat...

michal09026.06.2016 - 12:25 Trvalý odkaz

mam HAPPY XL s mobilom za 16 eur na faktúre plna suma a potom mi tam odrátavajú kompenzáciu som zvedavý či, keď vytvorím skupinu mi ešte aj ten základ znížia :D

Celá diskusia 18 príspevkov