Telekom: Happy XS Mini za 4,99 € s volaniami na 3 čísla zadarmo

  • petris 06.06.2014 - 14:07

    " Nový paušál Happy XS Mini si zákazník môže aktivovať od 11. júna 2014. Určený je pre nových i prolongujúcich zákazníkov, tí však prídu o benefit volaní na tri čísla do sietí SR zadarmo. "

    "Získať ho môžete okľukou: prenesiete si číslo ku konkurencii a neskôr späť do Telekomu. "

    telekom sa takto sprava k svojim vernym zakaznikom. dalsia zo zlych sprav z telekomu. ludia majte otvorene oci. toto nepochopitelne obmedzenie si zasluzi aby sa o tom hovorilo vsade a nahlas. podraz vernym aky sa len tak nevidi. som zvedavy ci to daju do reklamy :D

    takze telekomu zaplatit za odchod a potom aj za prichod. potom bude taky laskavy a opat vas bude evidovat ako noveho zakaznika a da vam dokonca aj benefit volani na 3 cisla. no hnus aky tu nema obdobu.

  • Tulipán06.06.2014 - 14:36 Trvalý odkaz

    to máš to isté ako keď volania po prvej minúte zadarmo platilo pre skoro všetkých okrem jednotiek ;) ale máš pravdu, je to blbosť, nieje dôvod takto obmedzovať prolongujúcich robí to zbytočne zlú krv či už medzi novými/starými a obraz o operátorovi to tiež nedáva najlepší... ;) všímaš, za pravdu som ti dal, bez irónie :)

    Matej06.06.2014 - 14:50 Trvalý odkaz

    mňa vernosť nejak netrapi, každý raz si číslo prenesiem a získam 5 eurovú zľavu. Teraz napríkla mám delfín 15 (50 minút, neobmedzené sms, 250MB, 3 čísla do orange neobmedzene, plus 700 MB navyše za 2 eurá) za 5,50e. Po zľave 5 eur plus ďalších 5 eur pre študentov plus 1,5 dole že som nebral telefón.

    petris06.06.2014 - 15:22 Trvalý odkaz

    tu telekom na vernych z vysoka kadi a nie je mozne volania na tri cisla ziskat inak ako odchodom ku konkurencii a samozrejme aj zaplatit poplatok telekomu za odchod a potom sa vratit a zaplatit zas za aktivaciu. naozaj si v telekome nezasluzia nic ine len a len pokracujuci masovy odliv. tymto tu len dokazuju ako im tecie do topanok. toto ich ale urcite nezachrani. tak ako investovali strasne peniaze do easy a nic to neprinieslo tak ani toto ich nespasi. tak im treba. ja tejto firme uz neverim ani to ze sa vola telekom ci co je to vlastne dnes za spolok.

    off topic: nebol by si to ty keby si trapne neodbocil od temy lebo treba hlavne poukazat na nedostatky u konkurencie.

    a nie je to rozhodne to iste ako s jednotkami. tam stacilo jednoducho bezplatne zmenit program.

    Tulipán06.06.2014 - 15:27 Trvalý odkaz

    zas počkaj petris, netreba hneď všetko šiť horúcou ihlou, to že som poukázal na podobný jav pri inej ponuke nieje odbočenie od témy ;) je to prirovnanie, a myslím, že si to budeš môcť aktivovať aj bez prenosov čísiel hore dole, nič to ale nemení na fakte, že je to zbytočná administratíva, myslím že toto je len nástrel k novému programu a presne sa bude vedieť čo a ako až toho 11teho

    petris06.06.2014 - 15:35 Trvalý odkaz

    cize toto ste len vypustili pokusneho ruzoveho pupusa? ako zareaguju ovce?

    co to taras ze sa to bude dat aktivovat? vsak toto ste vydali ako tlacovu spravu. pisu o nemoznosti aktivacii nielen tu. vsetci podla teba klamu a vymyslaju si?

    jednoducho je to z vasej strany neucta k vasmu zakaznikovi.

    off topic: to ze sa za kazdu cenu snazis poukazovat na preslapy konkurencie ked niekto kritizuje vas postup je zamerne a ucelove odvadzanie pozornosti ako hrom. a nejde pritom vobec o rovnaku vec. uz som ti napisal preco. naco sa zas opakovat... budem naozaj rad ked vam ru konecne stupi na krk a zakaze vam vyberat vypalne 8 eur za to ze si niekto dovoli od vas odist. naucte sa konecne zarabat aj na slovensku len na kvalitnych sluzbach tak ako je to bezne inde vo svete. napriklad priplatok za vase celoslovenske lte v 31 mestach je dalsie zo serii toho ako to so zakaznikmi myslite. zajdite si napriklad tuto do ceska k vodafonu aby ste zistili ako sa to robit ma.

    Tulipán06.06.2014 - 15:43 Trvalý odkaz

    petris, máš v popise, "kto chce porozumieť, ten porozumie" a časo píšeš "čítaj s porozumením" ale sám sa tým neriadiš, nebudem sa venovať tvojim "off topic" lebo šak vieme prečo, ten nástrel som myslel že to úplne nová informácia a kľudne môžu byť informácie z tlačovej správy zle interpretované ;) tak to bolo, myslené, tak to bolo napísané tak to tak aj čítaj... to že máš horúcu hlavu je vidieť aj v inej diskusii, kde to lenka kvôli tebe upravila

    petris06.06.2014 - 15:53 Trvalý odkaz

    uz som ta ziadal aby si sa venoval teme a nie mne. ja o teba fakt nemam zaujem.

    to ze lenka doplnila text neznamena ze ja som si nieco zle vylozil. prolongacia je fajn no aktualne platiaci klienti ak neprolonguju maju smolu. vasi verni platiaci su vam ako vzdy ukradnuti aj napriek tomu ze sa tu snazis posobit inak.

    opakujem: prestan ma zbytocne provokovat a venovat sa mne ako osobe.

    a presta vytvarat dojem o tvojom zamestnavatelovi ako o prozakaznicky orientovanej firme. jeho ciny svedcia o pravom opaku. nejde len o lte kde ste sa rozhodli pytat peniaze naviac ale na drzovku uplne obmedzit dostupnost pre niektorych zakaznikov. toto je vas pravy obraz. pasce so spoplatnovanim dat o ktorych som v minulosti pisal ste uz odstranili. no na moju zmenu nazoru na vas to nestaci. zazil som toho s vami pozehnane. stacilo.

    Tulipán06.06.2014 - 16:09 Trvalý odkaz

    ja vytváram nejaký dojem? lol no schválne mi nakopíruj vetu čím som podľa teba vytváral dojem prozákazníckej orientácie? žeby vetou: " je to blbosť, nieje dôvod takto obmedzovať prolongujúcich robí to zbytočne zlú krv či už medzi novými/starými a obraz o operátorovi to tiež nedáva najlepší..." alebo "nič to ale nemení na fakte, že je to zbytočná administratíva," ak je toto podľa teba "prozákaznícke" tak fakt neviem ako ty vnímaš napísaný text :DD

    petris06.06.2014 - 16:17 Trvalý odkaz

    som si vedomy toho ze tu s tebou ako obvykle len zabijam cas no ale co uz pre teba neurobim "priatelu".....

    teda odcitujem par tvojich peral:

    "a myslím, že si to budeš môcť aktivovať aj bez prenosov čísiel hore dole....."

    "myslím že toto je len nástrel k novému programu a presne sa bude vedieť čo a ako až toho 11teho"

    zbytocne sa snazis. ako som ti napisal inde: nevydavajte v predstihu tlacove spravy ako ked sa ide vydavat nedockava 45-rocna panna alebo do nich dajte vsetky informacie jasne a zrozumitelne tak aby nevznikali dezinterpretacie a spekulacie co a ako bude alebo nebude.

    uzi si vikend.

    Tulipán06.06.2014 - 16:26 Trvalý odkaz

    1. v telekome často brali ako nového zákazníka aj zákazníka, ktorý prešiel z easy na paušál, preto som napísal že že si myslím (môj osobný názor, nauč sa rešpektovať názory iných)
    2. "nástrel k novému programu" OK beriem zle som sa asi vyjadril, myslem že tá informácia o novom programe je nástrel a preto treba počkať až do spustenia a až tak sa presne bude vedieť čo a ako, snáď si naozaj nemyslíš, že hocktorý operátor spraví to, že pustí nejakú informáciu a potom podľa reakcí na fórach robí úpravy z večera do rána?! toto naozaj nemôžeš myslieť vážne... čo sa týka tlačových informácií, ako neviem, ale podľa tvojho prístupu by v tlačovej informácií potom mali byť zahrnuté komplet úplne mega informácie, takže vrátane kompletnej tarifi a všetkých variácií "ak" "čo ak" "a keď" "ak nie" a podobne.. koniec koncov, oháňaš sa tu tlačovou správou, ešte si nepridal link, kde je tá tlačová správa ktorá podľa teba nieje zrozumiteľná a neobsahuje všetky informáci, takže kvôli tomu vznikajú dezinterpretácie a špekulácie

    petris06.06.2014 - 16:43 Trvalý odkaz

    aky link chces odo mna? je ti teplo?

    vsak tlacove spravy ste v predstihu x dni rozhodili do vsetkych medii. aj toto je clanok na zaklade vasej tlacovej spravy. viac casu tu uz s tebou travit nebudem. vsetko dolezite k veci som uz napisal.

    chod si oddychnut.

    Tulipán06.06.2014 - 16:48 Trvalý odkaz

    ty tu rád a často pridávaš linky, vrátane tlačových správ, sorry, ale ja sa viem tak akurát dostať k TS ktoré sú zverejnené na stránke daného operátora a telekom ohľadom tohto zverejnil TS pred pár minútami, alebo ty máš prístup k TS skôr ako bežný smrtelník? :D veľa oddychu aj tebe (ale nie toho konečného) ;)

    MJ06.06.2014 - 16:59 Trvalý odkaz

    Kokos petris , nebud taký urazlivi hneď, ved nikto na teba neútočí... a to že niekto pracuje u operátora neznamena že je to čert osobne...

    nerd06.06.2014 - 18:45 Trvalý odkaz

    Chudák petris :-) ešte sa nespamatal z orange a už je tu niekoľko tém o telekome...

    roman06.06.2014 - 19:01 Trvalý odkaz

    aaaakoze brutalne rad si citam tieto haaadky.ale k veci.chalani poradte,chcel by som si vybrat s tychto dvoch telefonov: HUAWEI ascend g630 vs ZOPO zp780. ktory by ste mi odporucili???? pleas, poradte...

    Martin06.06.2014 - 22:53 Trvalý odkaz

    Stací sa len /obtriet/ o O2 a je ohne na streche... To by nebol petris aby sa nepyril za hocaku somarinu.
    On je asi zamestnancom O2 ked ich tak vehementne brani a chrani :-)

    Nightmare07.06.2014 - 01:11 Trvalý odkaz

    Samopochopitelne ze je z o2 to som hned vedel ako tu prvy krat napisal

    P07.06.2014 - 13:08 Trvalý odkaz

    Ale prosím vás on vôbec nie je z O2, on je iba úplne bežný blb :D
    Ja som tento mesiac predlžil v telekome kedze mi dali Podľa seba 3 s 50% zľavou a bez viazanosti, cize ja som spokojný a stačilo sa iba spýtať. Ale čo, aj tak budem zamestnanec telekomu ;)

    SharkiZA08.06.2014 - 12:34 Trvalý odkaz

    Tak chalani ukončím vaše dohady. Volanie na 3 čísla zadarmo je možné aktivovať novému aj starému zákazníkovi, žiadne obmedzenie tam nie je. Dať to iba novým a verných od toho odstrihnúť je marketingová samovražda. Sto pro je to aj pre verných ;-)

    petris08.06.2014 - 14:25 Trvalý odkaz

    teda tomu mame rozumiet tak ze ste vsetkym drzo do oci na tlacovke klamali? nie sarki zo ziliny. volania na tri cisla dostanu len nové cisla alebo cisla ktore prejdu od konkurencie. vlastnych prolongujucich zakaznikov mate v pazi.

    "Ďalší šťastný paušál

    Akvizičnejší charakter – čiže primárne zameranie na klientov konkurencie – pripisuje telekom novému paušálu Happy XS Mini. Zahŕňa 30 voľných minút (do slovenských sietí, krajín EÚ a prichádzajúci roaming), ale je bez free esemesiek a internetových dát (dajú sa dokúpiť samostatne). Predávať sa začína takisto v stredu 11. júna.

    Telekom chce „klientov, o ktorých doteraz až toľko nebojoval“, osloviť tým, že paušál bude predávať aj bez viazanosti – za rovnakú cenu ako pri 24-mesačnej zmluve s dotovaným mobilom (5,99 €). V prípade magentového operátora je to pomerne raritný krok. Viazanosť však bude aj tak presadzovaná: pri dvojročnom kontrakte bez dotovaného mobilu stojí Happy XS Mini o euro mesačne menej.

    Ďalším – akvizičným – lákadlom nového paušálu majú byť bezplatné volania na tri telefónne čísla v slovenských sieťach, aj konkurenčných. Akvizičným je tento bonus preto, že ho nedostanú existujúci zákazníci telekomu, ktorí na Happy XS Mini prejdú pri prolongácii zmluvy."

    petris08.06.2014 - 14:28 Trvalý odkaz

    off topic: popros rodicov aby sa vazne zamysleli nad faktom preco nezvladli tvoju vychovu.

    petris08.06.2014 - 14:32 Trvalý odkaz

    off topic: este nejake dalsie zarucene spravy mas ?

    ja som si z telekomom odskakal svoje. tak tu prestan dristat nezmysly o mojom zamestnani u ktorehokolvek slovenskeho operatora. nielen u o2.

    aj keby mi pausal dal telekom zadarmo uz by som ho nechcel. ich gprs siet by mali predavat len s doplatkom za znicene nervy zakaznika. v roku 2014 aj v sidlach na zapadnom slovensku mat len 10 rokov staru a davno aj konkurenciou u nas prekonanu technologiu je vysmech vsetkym platiacim zakaznikom v tych obciach kde ine pokrytie telekom nema.

    petris08.06.2014 - 14:36 Trvalý odkaz

    off topic: keby si dokazal namiesto neustaleho vypisovania zbytocnosti aj chapat pisany text tak by si uz davno vedel ze od zaciatku pisem o tom ze sa treba drzat temy a nie odbocovat zamerne inde. je jedno kam. aj keby tu vypisoval o orange funfone tescu konal by som rovnako. navyse porovnaval neporovnatelne. bezplatna zmena u konkurencneho operatora o ktorom pisal versus nemoznost vyuzit ponuku pre existujuceho klienta v telekome. jedinou moznostou je odist a opat sa vratit. avsak platit im vypalne za odchod a potom znova za aktivaciu aby si mohol vyuzit tuto ponuku je take teleslovenske. zameraj sa na telekom a idealne aj na temu ktorou v tomto pripade je nemoznost vyuzivania neobmedzenych volani na tri cisla pre prolongujucuich alebo existujucich zakaznikov.

    a "pyrit sa" si nechaj vysvetlit niekomu kto vie co to znamena. nesnaz sa za kazdu cenu pouzivat slova ktorym 100% nerozumies a hlavne v kontexte kam sa nehodia.

    Martin08.06.2014 - 17:49 Trvalý odkaz

    hahaha slová pouzivam len tie ktore poznam, ty ale asi nie preto ta to tak rozcertilo??
    Pises ze sa mame vyhradne venovat teme tak preco potom na mna vobec reagujes??
    Potom len zbytocne odbocujes od temy aj ty a kadis si sam do huby... :-)

    Tulipán09.06.2014 - 10:07 Trvalý odkaz

    aké pekné :) miesto toho aby sa rozoberalo to, že minúty môžeš využiť aj na príjmanie hovorov (čo je hodená rukavica konkurencii) v EÚ tak petris si zas našiel niečo, aby mohol vypisovať siahodlhé príspevky a očierňoval... no poď petris do mňa je pondelok, máme celý týždeň na seba, len poprosím, venuj sa téme, lebo už aj v tejto diskusii si v minimálne 3 príspevkoch písal mimo témy... ;)

    petris09.06.2014 - 10:31 Trvalý odkaz

    aby ociernoval? petris len pomenovava veci pravymi menami. mozes to tu vynasat do nebies. situaciu to nezachrani.

    podstatne je ze to je namierene proti vlastnym radom teda vlastnym vernym zakaznikom. toto je skutocny antizakaznicky pristup. znemoznit vyuzivat vsetky vyhody vlastnym je super napad. neboj sa on sa vam vrati.

    podraz na vlastnych zakaznikoch ktori by program chceli pri prolongacii no takito verni zakaznici nedostanu ziadne neobmedzene volania na tri cisla do slovenskych sieti.

    to je naozaj chytre pan kolega!!!

    s tou hodenou rukavicou to verim nemyslis vazne. kategoria ludi co si aktivuje pausal s 30 volnymi minutami necestuje nikam do europy. ti co v europe pracuju uz davno maju cisla operatorov v krajine kde maju pracu a kde ziju. uz davno im ich rodinni prislusnici mozu volat aj na ich mobil alebo pevnu linku za cenu domacich hovorov. to dobre viete.

    toto s moznostou prijimat hovory aj v roamingu v ramci tohoto pausalu je opat len marketing. podla mna nepodareny. aj ked sa snazi navodit dojem ze je chytry.

    v prvom rade netreba zabudat na antizakaznicky pristup v podobe vylucenia vernych.

    Tulipán09.06.2014 - 10:46 Trvalý odkaz

    petris, zase slová do vetra ;) je pravda, že píšeš o tomto programe happy xs mini, lne problémik, ktorý tak taktne obchádzaš je ten, že všetky happy programy dostanú príjmanie hovorov v eu vrámci voľných minút, ja viem že sa to zle číta, že výhody pre zákazníkov prináša orange a telekom a tvoje milované o2 prinieslo niečo nové tak akurát jedným voľným dňom pri príležitosti 7. narodenín... pravdaže, ak to hxs mini bude len pre nové čísla je to blbosť (a už som to tu niekoľko krát napísal), na druhej strane program ako taký osloví asi dosť málo ľudí... pravdaže ak niekto robí vonku tak je logické, že má miestne číslo, skôr by som povedal (môj osobný názor, tak to prosím rešpektuj) že to príjmanie hovorov je super pre "dovolenkárov", čiže kľudne príjmaš hovory a vieš že ťa nezrujnuje potom faktúra a to je tá hodená rukavica :) ak sa k tomu prispôsobí orange a o2 tak to bude dobré pre každého, aj keď reálne to využiješ tak 2x do roka, možno...

    petris09.06.2014 - 11:07 Trvalý odkaz

    len pre prolongujucich alebo novych. ti co si uzivaju vasu super viazanost dostanu super spickovu minulorocnu ponuku a ziadne prijimanie hovorov v ramci pausalov v zahranici. mozu jak blbi platit 13 centov za prijem hovoru vonku ak si aktivuju tu vasu minulorocnu ponuku. aj to je take chytre.

    a pri najvyssich pausaloch ste sa opat pokadili aj ked tvrdite ze sa k limitu pre obmedzeno vasho neobmedzena priblizilo len promile zakaznikov. preto treba podla vas obmedzit neobmedzeno ktore v tych pausaloch je. to je take vase. je to chytre. ako vsetky vase obmedzene neobmedzena.

    ked povies a musis povedat aj b. az takto bude informacia kompletna a kortektne podana.

    moje milovane o2? nebol by si to ty keby si sa nesnazil uplne odbocit najlepsie zamotat sa s konkurenciou. ake chytre. uz ti je zasa teplo? je to operator. len mobilny operator. poskytovatel sluzby ako ktorykolvek iny. vytvorit si citovy vztah k dodavatelom sluzieb je hlupost. navyse v pripade mobilnych operatorov je ich pocet obmedzeny. nemilujem ani poskytovatela sat. signalu - neboj sa som chytry a nie je to telekom. a tak by som mohol pokracovat. ale to uz by sme boli ale uplne mimo temy.

    Tulipán09.06.2014 - 11:11 Trvalý odkaz

    zase siahodlhý príspevok a výpovedná hodnota 0... nič no, kedysi si aspoň dokázal argumentovať, momentálne si klesol na úroveň krčmových rečí, škoda, je mi ťa úprimne ľúto...

    Tulipán09.06.2014 - 15:13 Trvalý odkaz

    inak infoška overená cez telekom chat, k programu sa dostane aj existujúci zákazník, stačí ak prejde na easy kartu a z easy hneď na paušál, tým pádom netreba šaškovať s prenášaním čísla hore dole :) ale aj tak zbytočné okľuky, mali to umožniť rovno a hotovo

    petris09.06.2014 - 15:40 Trvalý odkaz

    ked som si precital co si napisal nevedel som ci sa mam zacat smiat alebo plakat.

    podla teba netreba saskovat s prechodom ku konkurencii aby vas dlhorocny klient po skonceni viazanosti tiez ziskal benefit volani na tri cisla? tuto "infosku" ti povedali na tom telekom chate?

    uz len takto komplikovana zmena ako navrhujes je saskovanie a zahravanie si s doverou vernych zakaznikov.

    a v neposlednom rade si za to telekom samozrejme vypyta poplatok. takze tu vonkoncom nejde o bezplatnu zmenu.

    snazis sa o vylepsenie obrazu o svojom zamestnavatelovi no marne. alternativa ktoru opisujes je vysmech vernym klientom. nezachrani to ani tvoja jedna veta o tom ze to mali umoznit priamo. oni to neumoznili. to je proste fakt.

    tu je opis skutocnej udalosti ako to vas taka obycajna zmena z pausalu na easy prebieha http://vrabec.blog.sme.sk/c/297529/Obycajny-klient.html

    Tulipán09.06.2014 - 15:50 Trvalý odkaz

    1. písal som niekde niečo o bezplatnosti? nie
    2. ak napíšem negatívnu odozvu na akciu operátora, tak je to podľa teba vylepšovanie obrazu? :DDD prosím, čítaj to čo je napísaná a nie to čo si domýšľaš ;)

    petris09.06.2014 - 15:59 Trvalý odkaz

    snazil si sa o vylepsenie obrazu tym traposenim s tym zistenim na telekom chate.

    marne. jednoducho ani ten sposob nie je prozakaznicky orientovany. je to vysmech kazdemu slusnemu cloveku za ktory si telekom vezme min. este jeden cely mesacny poplatok za existujuci pausal - lebo vraj vypovedna lehota + si k tomu vezme poplatok za zmenu na easy.

    ak si v tejto debate niekto nieco domysla urcite to nie som ja. uvadzam tu len a len fakty. tak uz prestan trepat dve na tri a vymyslat dalsie zbytocne finty ktore zakaznikovi zbytocne vyzenu z jeho vrecka dalsie peniaze.

    a teraz uz chod premyslat ako to do 11.6. zmenit aby mali vsetci vasi zakaznici rovnake bezplatne sance vyuzit tuto ponuku v pripade ak o nu prejavia zaujem. zdoraznujem slovo bezplatne. nie za dalsie a dalsie vypalne.

    Tulipán09.06.2014 - 16:22 Trvalý odkaz

    petris petris :D

    1. pokiaľ viem, ak nahlásiš mesiac pred skončením viazanosti prechod na easy tak prejdeš hneď deň po skončení vizanosti (treba používať hlavu)
    2. poplatok je aj ak si iba obnovíš paušál (dobrá blbosť ale je to tak), takže žiadny poplatok za prechod na easy neexistuje :DDD tie tvoje fakty sú tak trošku na vode ale zvykli sme si u teba
    3. ešte raz ťa poprosím, kde som ja písal niečo o bezplatnosti? žeby nikde, zas sisi niečo domyslel? :DD

    Juraj09.06.2014 - 16:27 Trvalý odkaz

    Minuly tyzden som predlzoval pausal synovi v Telekome. Automaticky dostal volania zdarma na tri cisla v Telekome plus zlava 10% z ceny pausalu.

    petris09.06.2014 - 16:32 Trvalý odkaz

    si si isty ze rozumies o com tu je rec?

    volania na tri cisla v telekome ktore si automaticky dostal su len slabym odvarom oproti neobmedzenym volaniam na tri cisla z ktorejkolvek siete na slovensku pre novych zakaznikov.

    dvakrat meraj raz rez. alebo radsej dvakrat citaj a potom reaguj.

    petris09.06.2014 - 16:38 Trvalý odkaz

    off topic: kde som ja pisal nieco o tom ze ty si pisal nieco o bezplatnosti? odcituj od slova do slova tu pasaz kde som to mal podla teba napisat. stale sa dozadujes hluposti tak daj dokaz.

    z vlastnej nevedomosti a problemom s chapanim pisaneho textu neobvinuj inych.

    proste je to antizakaznicke. ak im navrhujete nezmyselne spoplatnene prechody z pausalu na easy a potom naspat. nevazite si vlastnych vernych zakaznikov. toto posolstvo ste tymto vyslali medzi vnimavejsiu cast populacie slovenska. a je uplne jedno ci ide o aktualne uz neviazaneho zakaznika pripadne niekomu konci viazanost a stihne to podat mesiac pred skoncenim alebo ak to nestihne tak ma smolu a zaplati mesiac pausalu naviac a samozrejme k tomu aj poplatok za prechod na easy a spat.

    Tulipán09.06.2014 - 16:49 Trvalý odkaz

    petris, s tebou je ťažšká reč, x krát som napísal že tie poplatky sú blbosť X KRÁT žiadne vytváranie prozákazníckého obrazu telekomu, ale kritika, rozumieš? a zjavne si už dosť vypadol z obrazu, lebo ani nový zákazník si to neaktivuje zadarmo, vieš? asi nie, lebo inak by si nepísal niečo ako "rovnaké bezplatné šance" ;)

    ps: nejaké bezplatné zmeny si začal spomínať ty, nikde v článku a ani ja som neriešil nejaké bezplatné zmeny ;) alebo máš iný pocit?

    petris09.06.2014 - 16:59 Trvalý odkaz

    ja som tu na rozdiel o teba nemontoval konkurencnu ponuku s ktorou si to porovnaval. tam to bolo mozne bezplatne.

    vsetko dostavas na zlatej tacke? potom sa nedivim ze nerozumies ani jednoduchym slovnym spojeniam.

    ty si tu priniesol s velkou slavou oznam o tom ze "i.n.f.o.s.k.u" o tom ako prejst na easy a potom spat ti poskytli na telekom chate. ja nie. to bolo uplne zbytocne. nezmyselne obstrukcie z vasej strany. a to bol ten tvoj pokus o zlepsenie obrazu o telekome. zbytocny. ide o antizakaznicky orientovanu ponuku kedy vlastnym vernym zakaznikom hadzete doslova cele kmene pod nohy namiesto toho aby ste im rovnake podmienky dali automaticky bez zbytocnych obstrukcii ci uz v podobe kolotoca pausal - easy - pausal alebo odchodu ku konkurencii a pripadnom otaznom navrate spat.

    novy zakaznik dostane neobmedzene volania na tri cisla v ktorejkolvek sk sieti automaticky ako sucast pausalu happy xs mini. staremu vernemu kusu to z toho isteho pausalu doslova ukradnete. aj ked u vas slovo neobmedzene ma vzdy nejaky uplne iny vyznam. teda radsej ho nebudem v kontexte s touto ponukou vobec spominat.

    Tulipán09.06.2014 - 17:06 Trvalý odkaz

    no a kde som ja napísal že to je v poriadku? nikde, kritizoval som to ;) či ty kritiku chápeš ako niečo iné? :DDD

    petris09.06.2014 - 17:11 Trvalý odkaz

    off topic: nehnevaj sa ale na podobne dotahovanie sa o slovicka nemam ani chut a ani cas.

    ale neodpustim si este raz zdoraznit fakt ze v tomto pripade jednoducho ide o antizakaznicky orientovanu ponuku. stari zakaznici su nepochopitelne znevyhodneni a ukrateni o sucast pausalu happy xs mini ktoru novy zakaznik dostane bez obstrukcii. fuj.

    Tulipán09.06.2014 - 17:19 Trvalý odkaz

    ty že nemáš chuť ani čas sa doťahovať o slovíčka? :DD a čo tie desiatky príspevkov v téme bezplatných volaní v orange? tam si sa nedoťahoval na tom či to je "zadarmo" alebo nie? :DDD šak ty si tu jediný na fóre čo sa doťahuje na slovíčkach :DDDD nič, no, aj tak písať s tebou je jak hádzať hrach na stenu

    petris09.06.2014 - 17:39 Trvalý odkaz

    off topic: iste pretoze to nie su volania zadarmo.

    asi ti je fakt teplo lebo na tvojom mieste by som sa hanbil prist sem s alternativou prechodu na easy a spat. no ty bez zabran prides a napises sem toto ako alternativu.

    ak si ten svoj trapny prispevok o "infoske" z telekom chatu povazoval za kritiku tak ano. v opacnom pripade by si na predoslej strane nasiel aj moj prispevok o tom ze tvoja jedna chaba veta o tom ze to mali dat priamo tvoj pohlad na vec nezachrani a v konecnom dosledku len sa trapne snazis o vylepsenie obrazu svojho zamestnavatela. marne.

    vysmech platiacim vernym zakaznikom. nic ine. presne to je obstrukcia so spoplatnenym prechodom na easy a spat pre ziskanie toho co novemu zakaznikovi v tomto pausali date uplne automaticky bez nezmyselnych podmienok.

    tak ta prosim nehadz uz ten hrach na stenu. dakujem.

    Tulipán09.06.2014 - 17:49 Trvalý odkaz

    prečítaj po sebe čo si napísal, a prosím o prav klamstvá, čítaj pozorne jou? a bez zábran si ty s klamstvami, x-krát si to dokázal

    MJ10.06.2014 - 12:21 Trvalý odkaz

    Petris prestat sa navazat do ludi. LaBrie sem dal normalny prispevok s realnou informaciou a ty si si neodpustil ustipacnu poznamku na jeho adresu a inak so ziadnou novou informáciou. Takze uplne zbytocne. To iste Tulipan spomenul realnu, užitočnu info s Tel. chatu a ty hned zaplnas forum ukážkami a co sa tyka nejakych uzitocnych info... no ziadne, furt sa dookola opakujes v rozsiahlich príspevkoch onicom, iba hatujes.

    Bonyek@azet.sk10.06.2014 - 14:27 Trvalý odkaz

    ale správne poznamenal/sa pýtal, diskusia je o možnosti volať na 3 čísla vo všetkých SK sieti, LaBrie písal len o volaniach vo vlastnej sieti.
    ďalej však priznáva, že;
    "volania na tri cisla v telekome
    ktore automaticky dostal su
    len slabym odvarom oproti
    neobmedzenym volaniam na tri
    cisla z ktorejkolvek siete"

    bola, je to aj preňho prisilná káva... ;-)

    SharkiZA11.06.2014 - 20:15 Trvalý odkaz

    Pri migrácií z easy ťa berú ako nového zákazníka. Keď skončí viazanosť a má človek záujem o túto akciu stačí preisť na easy a potom šup na to XS mini alebo na retenčnom vybaviť balík zadarmo ak ešte neskončila a silou mocou to chcem.

    petris11.06.2014 - 22:14 Trvalý odkaz

    prosim ta nestrapnuj sa tu aj ty s tym spoplatnenym prechodom na z pausalu easy a potom naspat. je to vysmech ba az pohrdanie vernymi klientami.

    SharkiZA19.06.2014 - 05:24 Trvalý odkaz

    Ake spoplatnenie? Výpoveď na easy je zadarmo, tak isto migráciia z easy je za 0,02 centu. Načo prenášať číslo ? To nemusíš, to je zúfale riešenie. Lenivý nepružný predajca? Už tam viac nepôjdem idem inam. Všetko je o ľuďoch na predajni a nalinke.

    petris19.06.2014 - 10:40 Trvalý odkaz

    ja neviem ci klames z nevedomosti alebo ucelovo a je mi to jedno pretoze podstatne je ze klames.

    prechod z pausalu na easy je spoplatneny a nejde o par centov ale o par eur.

    tato spoplatnena tortura kvoli tomu aby verny klient dostal len to co dostane ktorykolvek iny bez historie automaticky pri kupe pausalu teda je vysmech a pohrdanie vernymi klientami.

    a dalsie peniaze pri prechode z easy na pausal. fuj.

    odzil som si s telekomom svoje. stacilo !!!