Telekom Benefit: Easy Free s kreditom 9 € za 3 €

  • petris 07.11.2013 - 10:18

    znovu to iste telekomacke klamstvo o kredite.

    S kartou Easy Free za 3 € získate:

    - kredit 9 €,
    - volania za 9 alebo 10 centov do všetkých sietí v SR (podľa výšky dobitého kreditu)
    - internet v mobile zadarmo za každé dobitie kreditu
    - platnosť kreditu 12 mesiacov (po aktivácii karty je platnosť SIM karty iba 90 dní, po dobití sa predĺži platnosť karty i kreditu na 365 dní)

    nejde o kredit ale o bonusovy kredit ktory je okamihom kupy na karte. je rozdiel medzi kreditom a bonusovym kreditom? samozrejme ano.

  • Rastislav.j07.11.2013 - 10:38 Trvalý odkaz

    Až na to, že v TK sa kredit skladá z kreditu dobitého a z kreditu bonusového. Takže porovnávaš celú skupinu s jej časťou a v prípade kúpi karty (vzhľadom na to, že dobitého kreditu je tam 0€) platí, že bonusoví kredit sa rovná kreditu.

    Martin07.11.2013 - 10:43 Trvalý odkaz

    Da sa na tej karte aktivovat net za 9€, alebo je tam nejaky minimalny zostatok kreditu a bez toho mi to nepojde?

    petris07.11.2013 - 10:44 Trvalý odkaz

    mne je jedno ako to kamuflujete. podstatnou informaciou pre klienta je ze kredit ktory je na karte v okamihu kupy easy je kredit ktory vy nazyvate bonusovy a pre ten platia ine pravidla pouzitelnosti ako pre riadny kredit.

    mozes sa snazit akokolvek no pravdu neprecikas.

    petris07.11.2013 - 10:46 Trvalý odkaz

    nie nepojde ti to lebo telekom sa rozhodol ze pre to aby ti fungovali sluzby za ktore si uz zaplatil musis mat povinny zostatok kreditu. ide sice o trapnu ciastku 24 centov ale je to povinnost vdaka ktorej si nuteny poskytnut operatorovi dalsie financie aby si mohol vyuzivat uz zaplatenen sluzby.

    to je dalsia zo serie *xxxxx praktik.

    *xxxxx = samocenzura

    Manobb07.11.2013 - 11:37 Trvalý odkaz

    Neboj sa vysloviť názor:
    Áno, pripomína to tzv. šmejdácke praktiky.

    Nech si tie SIM-ky navzájom darujú zamestnanci TK a potom nech sa sami vytešujú, ako náramne im rastie zákaznícka báza.

    P.S.: Moja 1 Eurová SIM je stále v šuflíku a je len minimálna šanca, skôr iba čisto teoretická, že ju niekedy aj aktivujem, keďže zníženie počiatočného balíka z 2GB na 100MB aj spätne už na zakúpené SIM zváňa rovnako tak šmejdáckym prístupom operátora.

    Hnusia sa mi takéto praktiky, ale ako sa vraví:
    Kto chce kam, pomôžme mu tam ...
    Dovtedy sa chodí s džbánom po vodu, kým sa nerozbije ....

    ... a ten "môj džbán je už teda riadne prasknutý", ktovie či vydrží aj do týchto vianoc ...

    ;-)

    petris07.11.2013 - 11:58 Trvalý odkaz

    nebojim sa ale ak by som ho nesamoscenzuroval tak by som uz asi mal zaracha :-)

    tlacilo sa mi totiz do klavesnice nieco vulgarnejsie ako len smejdacke.

    Rastislav.j07.11.2013 - 12:49 Trvalý odkaz

    petris
    na to aby som niečo mohol kamuflovať by som musel mať s TK spoločné niečo viac ako len biť ich zákazníkom (momentálne len predplatenej služby).

    Si pozri výpisy jednotlivých operátorov o stave kreditu. Jediný, kto vypíše rozdelenie kreditu, je tescomobil a aj to len pri extra kredite (predpokladám, že z dôvodu odlišnej platnosti tohto kreditu oproti ostatným dvom.

    petris07.11.2013 - 13:40 Trvalý odkaz

    mohol by si mi vysvetlit preco by som sa teraz mal zaujimat o to ktory operator ako uvadza vypis o stave kreditu?

    nedokazes pochopit ze rec je o tom ze telekom zasa klame ak pise o kredite a neuvadza zretelne a jasne ze ide o uvodny kredit ?

    naco si tu vo svojom prvom prispevku pisal obhajobu toho ako je kredit uvedeny ak podla teba nemas s telekomom nic spolocne? a co s touto ich praktikou maju spolocne ini operatori?

    telekom je ten ktory pise o kredite aj ked nejde o kredit ale o uvodny kredit. alebo im to do tlacovej spravy napisal nejaky zaskodnik cestou do redakcie fony.sk?

    kedy sa konecne ludia dokazu zobudit a prestat podporovat podobne xxxxx praktiky ? to je uz aj telekom odkazany na taketo sposoby predaja?

    Rastislav.j07.11.2013 - 14:23 Trvalý odkaz

    petris
    lebo klameš zase ty. Telekom to má jasne napísané tam, kde to napísané má mať. Ja nepíšem obhajobu TK, ja opravujem tvoje klamstvá. Aj úvodný kredit je len kredit.

    A keď ho už kritizovať chceš (však je aj začo) tak to rob tak, aby to bola pravda. Môžeš začať napríklad tým, že zmenil spôsob strhávania z kreditu v závislosti od typu. Predtým mal podľa poradia dobitia (v prípade bonusu za dobitie najprv bol dobitý zaplatený a potom bonusový)

    petris07.11.2013 - 14:41 Trvalý odkaz

    takze ak ja napisem ze telekom nehovori pravdu ak spomina kredit a nie UVODNY kredit tak ja podla teba klamem. cize ak existuje dokaz o tom ze telekom spomina len kredit bez specifikacie ze ide o UVODNY tak ten kto klame som celkom urcite podla teba ja a ty si musel ako superhrdina zasiahnut. mondie

    naozaj sa nestacim divit co ludia dokazu vymysliet len aby obhajili necestne praktiky pri predaji.

    nemas pravdu. UVODNY kredit nie je kredit a kredit nie je UVODNY kredit. UVODNY kredit je okliestena forma kreditu. nemozes ho pouzit na niektore plnenia. to ale ty urcite vies a preto nerozumiem tym tvojim taneckom a snahe odvadzat pozornost inde a na inych.

    v pripade easy karty teda pri jej kupe ide nie o kredit ale o UVODNY kredit so vsetkymi obmedzeniami ktore k nemu prisluchaju.

    Rastislav.j07.11.2013 - 15:18 Trvalý odkaz

    Samozrejme že klameš, keď tvrdíš, že úvodný kredit nie je kredit. Naštuduj si čo je kredit.
    Samozrejme že klameš, keď tvrdíš, telekom spomína len kredit, to že to nevypisuje všade, kde to ty požaduješ na tom nič nemení.

    galaxi07.11.2013 - 17:02 Trvalý odkaz

    z Easy sa stáva jednorázovka. Mohli by si to uvedomiť, že zákazník si z ich simkartou ľudovo za tri mesiace utre zadnicu.

    Manobb07.11.2013 - 17:32 Trvalý odkaz

    Úprimne, je im to jedno ... Štát im predá 49% akcií (podľa môjho názoru tá cena je už dohodnutá teraz) ..... a DT môže po vzore Telefónici predať celý TK a tam už zákaznícka báza môže hrať nejakú tú čiastkovú úlohu ...

    Bol by som aj rád, ak by TK zmenil vlastníka, mohla by tu začať konečne druhá vlna "jarnej mobilizácie" .... (jar 2015 by ňou kľudne mohla byť)

    galaxi07.11.2013 - 18:10 Trvalý odkaz

    Ono aj O2 môže byť v krátkom čase 2krát predané.

    petris07.11.2013 - 19:29 Trvalý odkaz

    @palincak - jednoducho su sluzby na ktore nemozes pouzit uvodny kredit o ktorom nemenovany mudrlant tvrdi ze je to kredit aj ked nieje. uvodny kredit ktory ale telekom z nejakeho dovodu takto "zabudol oznacit" je totiz kredit bonusovy. okrem toho ze jeho platnost nieje 12 mesiacov platia prenho aj ine pravidla vyuzitia.

    ich zoznam najdes tam kde je to potrebne ako povedal ten co sa mu nepaci ze som napisal svoj nazor. je to urcite jednoducho dostupne a uplne jasne kazdemu uz okamihom kupy tej karty z telekombenefitu.

    netreba o tom hovorit. lebo vsetci vsetko vedia. treba cusat so stiahnutym chvostom a mlcky prijimat kazdu blbost co sa v tomto pripade snazi telekom naservirovat. je mi z niektorych ludi - z tych ktorym vadi ak sa o takychto praktikach hovori naozaj zle.

    Rastislav.j07.11.2013 - 19:56 Trvalý odkaz

    Palincak
    Dúfam, že ti to je z odpovede petrisa úplne jasné a presne sa vieš zariadiť.
    Ak nejakým zázrakom nie, tak :
    - z akéhokoľvek kreditu zaplatíš za služby elektronickej komunikácie (čo je TK definícia kreditu)
    - z dobitého kreditu navyše zaplatíš aj za služby tretích strán, ktoré má TK v ponuke (audiotext, darcovské SMSky, parkovné, MHD lístok, ...)

    petris07.11.2013 - 20:53 Trvalý odkaz

    @rastislav.j stale ti nedoslo ze nejde o plnohodnotny kredit ale o kredit bonusovy. telekom nech si laskavo da do poriadku komunikaciu smerom k potencialnym klientom a nech im laskavo podava uplne informacie a nie ciastkove bez upozornenia ze ide len o kredit bonusovy.

    som presvedceny ze oznacenie UVODNY - BONUSOVY kredit uvedene vo vybranych informaciach o tom co zakaznik ziska kupou easy karty telekom nezrujnuje. spokojnost zakaznika s poskytnutymi informaciami by mala byt prvoradym cielom aj v telekome. zatial tomu tak nieje.

    mozes sa snazit zlahcovat situaciu ako len chces. neexistuje ospravedlnenie pre to co pri kupe karty na stranke telekomu chyba. pri informaciach o vlastnostiach predavaneho produktu dostane zakaznik klamlivu informaciu o tom ze na karte ma kredit.
    http://www.telekom.sk/benefit/team.php?id=1613

    "Detaily ponuky
    S kartou Easy Free za 3 € získate:

    Kredit 9 €,
    Volania za 9 centov do všetkých sietí v SR,
    Internet v mobile zadarmo za každé dobitie kreditu,
    Platnosť kreditu 12 mesiacov
    Ceny volaní platia počas 90 dní a internet v mobile počas 15 dní odo dňa dobitia kreditu aspoň vo výške 10 €. Následne platí cena podľa Cenníka. Kompletné podmienky poskytovania služby sú uvedené v Cenníku pre poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete. "

    tie tvoje klucky s definiciou kreditu v ponimani telekomu si zaloz do poslednej zasuvky. uskoky do seriozneho obchodu nepatria.

    poucenie z celej dnesnej unavnej diskusie: kredit pri kupe sim karty easy je uvodny a teda bonusovy a teda neplnohodnotny a teda druhotriedny. telekom by o tom mal zakaznika informovat trasparentne uz pri kupe a na stranke na ktorej k objednaniu produktu dochadza.

    Manobb07.11.2013 - 21:58 Trvalý odkaz

    petris, súhlasím s Tebou .....
    Presviedčať masy o pravde je zložité, čo pociťuješ aj ty na vlastnej koži.

    Ľudia (masy) si spravidla nezaslúžia lepší život, lebo ho ani nepotrebujú, čo denno-denne dávajú najavo svojim prístupom a správaním ...

    Kde chýba vzdelanie a rozum, tam sa spravidla lepšie darí zlodejom, šmejdom a podobným pochybným živlom .....

    Slovensko je vďačným príkladom nefungujúceho rozumu masy Slovákov ...

    petris07.11.2013 - 22:13 Trvalý odkaz

    co je toto za spolok alebo za ludi ktori ta dokazu len zosmiesnovat v pripade ak poukazes na nie celkom normalne spravanie a chces aby ludia mali plnohodnotnu informaciu taku aku by im mal poskytnut predajca.

    to uz je naozaj tato spolocnost v takom upadku?

    Rastislav.j07.11.2013 - 23:37 Trvalý odkaz

    petris
    jedine komu tu niečo nedochádza si ty. Predajca si splnil všetky informačné povinnosti uvedením informácii v cenníku a VOP. Preto nie je čo zľahčovať, ospravedlňovať alebo rozoberať. Každý prípadný zákazník si má ich naštudovať, lebo používaním súhlasí snimy a nie s nejakými informáciami na webe.

    To, že by ho to nezabilo (možno by na tom získal) som presvedčený aj ja, to však neznamená, že neuvedením tejto informácie na danej stránke operátor klame.

    Takže evidentne si doteraz ani nemal šajnu o tom o čom píšeš. Keďže ani nevieš čo je kredit. Presne pre takých sú písané tie podmienky. Aby sa sami odr*ali na tom čo podpíšu/odsúhlasia. Potom sa budú rozčuľovať nad tým, aký je operátor zlí, že ich nevedie za ručičku a nenatlačí im všetko do hlavičky, ktorá si ani sama nevie získať verejne dostupné informácie.

    Poučenie z dnešnej debaty je jediné. Petris nevie čo je kredit a nevie kde má hľadať informácie.

    Možno by si najprv mal začať poukazovať na niečo čo skutočne nie je normálne. Zatiaľ to vyzerá, že v úpadku si ty.

    Manobb
    Presviedčať masy o pravde je zložité, hlavne ak to o čom presviedčaš pravdou nie je.

    Manobb08.11.2013 - 08:28 Trvalý odkaz

    Rastislav, máš ľudí, ktorí obhajujú konanie iných bez ohľadu na to, akú zložitosť to znamená .... a sú ľudia, ktorým tá zložitosť vadí, lebo ich oberá (zbytočne) o čas a je zrejmé, že to isté by sa dalo napísať aj jednoduchšie, hoci by sa charakter služby nezmenil, ale zákazník by nemusel stráviť toľko času čítaním vaty ....

    ... o tom celom bol tento spor medzi Tebou a Petrisom ....

    Ja sa tiež skôr prikláňam k jednoduchosti, priamosti a férovosti naproti zložitosti a právnej vymakanosti (rozumej zložitosť právneho textu, ktorého je zbytočne veľa ...)

    Dnes ľudia nechcú alebo častokrát nemajú čas strácať svoj drahocenný čas čítaním vaty, keď ide takpovediac o "drobné" ....

    Drobné pre jednotlivca však znamenajú milióny pre operátora (nie je toto snáď cieľ operátora, znechutiť klienta a tak ľahšie prísť k miliónom ?)

    P.S.: Mimochodom, hádam mi nechceš povedať, že každý mesiac strácaš čas opätovným študovaním tej biblie (rozumej cenníka operátora) ..... ak áno, tak to Ťa úprimne ľutujem.

    petris08.11.2013 - 08:29 Trvalý odkaz

    ano ano. treba sa aj dalej snazit zosmiesnit petrisa a urobit z neho hlupaka lebo si dovolil poukazat na to ze telekom podla neho nehovori pravdu ak pise o kredite ktory je dostupny na karte.

    nie. nie je tam kredit. je tam uvodny a teda len bonusovy kredit. kredit druhej az tretej kategorie za ktory si zakaznik nekupi napriklad ani ten cestovny listok.

    telekom neinformuje dostatocne o vlastnostiach kupovaneho vyrobku. na stranke na ktorej si zakaznik objednava kartu - moze nim byt aj dieta nesposobile na pravne ukony - ma uvedene zavadzajuce udaje o kredite ktory je na karte. je to zamer? neuvadzat kompletne udaje o vlastnostiach vyrobku? to necham na posudeni kazdeho z vas.

    pokladam to ale za necestne. a nemyslim si ze telekom potrebuje predavat prave takymto podla mojho nazoru necestnym sposobom.

    je na povazenie kam tato spolocnost dospela.

    clovek ktory poukaze na to ze chybaju detaily a preto to povazuje za klamstvo je tu zosmiesnovany.

    ja podla nejakeho rastislava neviem co je kredit. ak by som to nevedel cusal by som ako vos pod chastou a na nic take na co som upozornil by sa tu neobjavilo.

    ja viem ze za "kredit" ktory je len uvodnym a teda bonusovym kreditom s obmedzeniami prisluchajucimi k takemuto typu kreditu si clovek nemoze kupit niektore sluzby. ja som na to upozornil.

    nehovor mi ze nemas prospech z takychto praktik. nikto normalny nebude utocit na cloveka ktory na to upozorni a doplni udaje tak aby boli spravne. a to sa stalo presne v pripade kreditu ktory tu tak obhajujes. ide len o uvodny a teda bonusovy kredit. zapamatuj si to.

    Kupou easy karty v tejto edicii za tri eura teda zakaznik ziska:

    -uvodny bonusovy kredit vo vyske 9 € pre ktory platia obmedzenia pre jeho pouzitie
    -platnost tohoto uvodneho bonusoveho 90 dni a nie 12 mesiacov
    -...

    AdoP08.11.2013 - 09:31 Trvalý odkaz

    Smejdacke telekom praktiky? Spravaju sa tak uz dlho. Ano, maju na com zapracovat, aby sa zmenili na seriozny podnik. Uz nebudu dotacie. Uzernikom netreba. Predat a majte si to tak ako ste ne/chceli, lebo aj my sme ne/chceli. Pri lepsej ponuke konkurencie sa taktiez a z radostou telekomu zavdacim. Sim poleti len tak zahrmi.

    petris08.11.2013 - 10:00 Trvalý odkaz

    a takto to vsetko citia zakaznici telekomu ktory zas uvadza o 100000 vyssie cislo pre aktivnych zakaznikov lebo cislo za poslednych 12 mesiacov je tradicne vyssie a konkurencia dodrziava standardne metody aktivity podla ktorych sa za aktivnu sim pocita taka na ktorej bola za posledne tri mesiace nejaka spoplatnena aktivita - korektne udaje telekom uvadza len pod ciarou v poznamke - kamuflaze, kamuflaze, polopravdy na pokracovanie :

    Poznámka: Údaj 2 263 tisíc zákazníkov zohľadňuje počet klientov, ktorí vykázali aktivitu v priebehu posledných 12 mesiacov. Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili služby Telekomu za posledné tri mesiace, dosiahol 2 175 tisíc zákazníkov.

    pokles easyckarov pokracuje. tak im treba.

    http://www.telekom.sk/o-spolocnosti/press-centrum/tlacove-spravy/skupin…

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne08.11.2013 - 10:11 Trvalý odkaz

    "Potom sa budú rozčuľovať nad tým, aký je operátor zlí, že ich nevedie za ručičku a nenatlačí im všetko do hlavičky, ktorá si ani sama nevie získať verejne dostupné informácie."

    Zákazníci operátorov sú rôzni ľudia, nie každý je tak gramotny aby bol schopny si tieto informacie vyhľadať. Ľudia chcu len telefonovať za vyhodné ceny, tak ako im to povedia v reklame počas televiznych novin, a samozrejme sú nespokojní keď zistia, že nie vždy je všetko tak ako to vyzerá na prvy pohľad..

    Zákazník by mal byť informovaný o všetkých výhodách a nevýhodách, tak aby sa cítil u operatora komfortne a bez zatajovanych skutočnosti, pretože spokojnosť zákazníka je v biznise najdoležitejšia, a generuje všeobecny pocit kvalitných služieb.

    Tvojou vetou si dokázal len svoju malosť a sebeckosť,a vyčaril mi usmev na tvari. Okrem toho, skusil si si overiť petrisove informácie priamo v Telekome, alebo vieš sem len nakopirovať PR info z webstránky operátora?

    Brankooo08.11.2013 - 10:13 Trvalý odkaz

    Už zase???? Nechajte to uz OMG tak...je to sice zaujmave citat ale myslel som si ze po poslednej diskusii stacilo nie?

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne08.11.2013 - 10:19 Trvalý odkaz

    Pridaj sa aj ty Brankooo ;-) DO BOJAAAA! ;-)

    Brankooo08.11.2013 - 11:26 Trvalý odkaz

    je zaujmave aky rozboj spravy jeden benefit... :)

    AdoP08.11.2013 - 12:24 Trvalý odkaz

    Ci to bol eurotel , tmobil a teraz telekom, zrejme tam neustale sedi stale ten isty clovek, ktory vysypava prikazy a vedie ten system ako je aj dnes, lebo to uz hadam ani nie je normalne. Ale ved sa predali uz vsetci operatori. Takze su o nicom. Len smelia smejdi hnusni. :/