T-Mobile zla skusenost
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
combe 20.10.2005 - 18:20
Aj ked som zakaznikom slovenskeho T-Mobile (Eurotel SK) uz asi 8 rokov, aj ked ma uz viackrat "sekli" o par korun (po reklamaciach to vratili), po dnesku tuto "svetovu jednicku" nemozem inac nazvat, ako bezcharakterni zlodejski banditi. Vobec sa mi nejedna o peniaze (ide o malu ciastku 36,- Sk vr. DPH), ide mi o to, aby firma, ktora sama seba tak perfektne hodnoti, neklamala svojich zakaznikov, za kazdu cenu z nich nezdierala,
aj ked iba male, ale predsa len peniaze.
O co sa jedna?
Mam pausal a moje zuctovacie obdobie je od 15. do 14. v mesiaci. 18. septembra som si cez internet objednal sluzbu "Podrobny vypis na internete". V informacii k tejto sluzbe je na www.t-mobile.sk napisane, citujem: "Sluzba umoznuje na stranke www.t-mobile.sk zobrazit historiu
prehladu poplatkov a podrobny vypis za posledne 3 zuctovacie obdobia. Historia sa zacne zaznamenavat od aktivacie sluzby (od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia)" koniec citatu.
Z tohto je uplne jednoznacne dane, ze historia sa zacne zapisovat dnom aktivacie, ktory je podla textu prvy den nasledujuceho zuctovacieho obdobia. U mna je teda den, kedy sa zacne zapisovat historia a teda aj den aktivacie 15. oktober.
Ake bolo moje prekvapenie, ked som vo fakture za predchadzajuce obdobie, teda od 15.9. do 14. 10. nasiel fakturovane 36,- Sk za vyuzivanie sluzby Podrobny vypis na internete. Navyse, sluzba bola uplne nefunkcna az do 18. 10., stale mi vypisovalo hlasku "Sluzba je momentalne nedostupna. Skuste neskor prosim..." Od 19. 10. idu dve polozky (ktore su ale absolutne nezaujimave, je to vlastne sumar faktury za predchadzajuce obdobie a to dostanem spolu s fakturou). To, co je
vlastne hlavnym cielom sluzby, vypis hovorov, je stale, aj dnes (20.10.) nefunkcne!
Po reklamovani cez "Napiste nam" sa mi dnes telefonicky z T-Mobile ozval p. Nemecek. To bola debata! Absolutna nepristupnost akymkolvek argumentom, stale si mlel svoje: Ked som si vraj objednal sluzbu 18.9., mam platit aj za predchadzajuce obdobie, aj ked bola sluzba nefunkcna! To, ze je nefunkcna doteraz, to ho nezaujimalo. Sam uznal, ze den aktivacie je 15.10. (a podla mna by som mal platit za sluzbu az ododna aktivacie), podla T-Mobile treba platit aj za to, co vlastne nevie nikto pomenovat - za dobu od objednavky do (aspon teoretickeho, nie vsak praktickeho) sfunkcnenia a aktivacie tejto sluzby. Aby som este upresnil, p. Nemecek sa pri vsetkej hluchote voci mojim namietkam spraval slusne a mal skutocne trpezlivost. Moj argument, ze ak teda den aktivacie je 18.9. , od toho dna sa mi ma zobrazit historia volani a tato historia sa mi
nezobrazuje doteraz ziadna...nezaujem. Plat, plat, plat, nevadi, ze za nic, plat! A najstrasnejsie na tom vsetkom je to, ze mozete mat tisickrat pravdu...nepomozete si...
Takze, ludia, pozor na slovensky T-Mobile! Podla mna je skutocne svetova jednicka v tom, ako osklbat svojich zakaznikov. Keby sa dalo uz preniest cislo, okamzite odchadzam k Orange!
V kazdom pripade si ale dajte pozor, co vam vlastne T-M uctuje, pretoze ja som z takehoto bezcharakterneho jednania firmy, ktoru som mal doteraz docela rad, absolutne znechuteny...
Combe
anonymous20.10.2005 - 20:51 Trvalý odkaz
Mal si tomu Nemeckovi ci ako sa vola povedat,ze to das preverit inspekcnou sluzbou... SOI
Odoslany z Pocket PC
Quo20.10.2005 - 22:29 Trvalý odkaz
COMBE
A co takto osobne zajst do predajne a tam argumentovat?!
Vybavis ovela viac, ako cez internet alebo mobil. A to plati vo vseobecnosti.
Zelam vela uspechov pri demonstracii svojej reklamacie :)
dzulio20.10.2005 - 22:34 Trvalý odkaz
No aj mna sa snazili osmeknut,a nie raz,ale vzdy mi vratili peniaze,a raz dokonca o 200sk viac.Recept bol jednoduchy:VZDY ICH TREBA OTRAVOVAT,nech im to ide na nervy.
Odoslany z Nokia mobile phone
Pierre21.10.2005 - 00:09 Trvalý odkaz
Inak aj Orange mal tiez prusery tusim s tou ich uzasnou posunutou hodinou v systeme pri Orange Internet programoch,ked ludia potom boli pripojeni akoby mimo volnych hodin urcenych v popise programu a nevedeli ze platia za pripojenie mimo stanovenych volnych hodin.To bol podla mna tiez umysel typu ojeb,ved reklamaciu riesime az po zaplateni spornej faktury :roll: :evil:
Miro21.10.2005 - 00:45 Trvalý odkaz
Dzulio napisal: Recept bol jednoduchy: VZDY ICH TREBA OTRAVOVAT,nech im to ide na nervy.
to mas ako v skuskovom obdobi... Treba tam chodit tak casto,az ti to daju,aby im vlasy nezredli a nezosediveli ;)
drzim palce
Odoslany z Nokia mobile phone
Marek21.10.2005 - 01:34 Trvalý odkaz
ty dostanes vypis za obdobie 15.9.05-14.10.05, prirataj 7 dni na pripravu faktury+vypisu a vyjde ti datum 21. resp 22.10. To znamena ze v tento den by mal byt tvoj vypis na internete. Hadam si nemyslis ze tam bude uz 16-teho.
Aj ja som mal tento vypis(ale mailom) a takto mi to chodilo.
Uctovanie je tiez v poriadku. 1 pausal za obdobie 15.9-14.10. a 2 pausal za aktualne obdobie (15.10-14.11.)
Ak budes rusit tuto sluzbu, tak to sprav az ti pride vypis a najma max. 7 dni pred koncom fakturacneho aby ti nespravili to co mne. Hlasil som to 2 dni pred koncom fakturacneho a zaznamenali to az 5 dni po fakturacnom
moriak21.10.2005 - 02:18 Trvalý odkaz
k orangeu by som z tohto dovodu urcite neprechadzal.stalo sa mi u nich to iste asi pred rokom alebo dvoma (mimo som).vtedy som na aktivaciu cakal cez dva mesiace, a samozrejme, prislo mi po aktivacii na jednej fakture uhradit 3 obdobia,pocas ktorych som tuto sluzbu akoze pouzival. na reklamaciu sa moc nespoliehaj. este ked som mal a55 (dobre, bol som hlupy alebo prchky), zapol som si na internete ow mini a hned nato som si uvedomil, ze na to nemam telefon. druhy den som teda utekal do predajne, kde mi sluzbu deaktivovali s tym, ze som im musel uhradit pausal do najblizsieho fakt. obdobia. super. zapnut sa to da hned, ale vypnut az pred vypracovanim faktury. teraz si kontrolujem volne minuty/data cez wap a mam ich spotrebu f.
Odoslany z mobile device
anonymous21.10.2005 - 02:30 Trvalý odkaz
Dj.uwe no chce aby si zaplatil este jeden mesiac naviac... ;)
Odoslany z Pocket PC
Marek21.10.2005 - 03:08 Trvalý odkaz
tu je cela citacia tej sluzby:
Sluzba umoznuje na stranke www.t-mobile.sk zobrazit historiu prehladu poplatkov a podrobny vypis za posledne 3 zuctovacie obdobia. Historia sa zacne zaznamenavat od aktivacie sluzby (od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia). Aktivacia sluzby nie je pristupna pre zakaznikov, ktori su zaradeni do spolocnej faktury s vynimkou sluzby Partner, pre ktoru je aktivacia Podrobneho vypisu na Internete povolena.
combe21.10.2005 - 17:33 Trvalý odkaz
Pre dj.uwe:
Ved prave v tej citacii je jasne napisane, a potvrdil mi to aj ten p. Nemecek z TM, ze historia sa zacne zaznamenavat az od prveho dna nasledujuceho zuctovacieho obdobia a to je 15.10. Vypis uvidim za dni 15.10. a dalej. Teda ani teba som nepochopil, za co platim v zuct. obdobi 15.9. - 14.10., ked sa nezaznamenava ani historia a udaje o fakture sa vypocitavaju az v novom zuctovacom obdobi. Platim ozaj iba za gramaticky vyraz "sluzba je aktivovana", hoci v skutocnosti aktivovana nie je a ani mi nic neposkytuje... Pises, ze "mas nauctovane 2 pausaly. v citacii je odpoved. ved chces predsa vypis za posladny mesiac. ci nie?"
Ale ja dostanem prvy vypis az za obdobie od 15.10....
Combe
JS21.10.2005 - 17:45 Trvalý odkaz
Mozno ze platis na mesiac dopredu.
Odoslany z mobile device
Miro21.10.2005 - 19:27 Trvalý odkaz
...toto to.Ze ci sa to neplati mesiac skor,ako napriklad mms u or. To sa platilo tak,dokonca v jeden mesiac som platili az 2 poplatky pri aktivacii,ale zase to fungovalo hned.Cize som platil za par dni v starom a cely novy predcasne. Ale v tvojom pripade to aj tak dost dobre nechapem :o
Odoslany z Nokia mobile phone
branimir21.10.2005 - 19:37 Trvalý odkaz
Orange take nieco nema? myslim podrobny vypis hovorov na internete...
Ing. FijoK21.10.2005 - 19:40 Trvalý odkaz
B1: ale ma, www.orangeportal.sk Moj Mobil, Spotreba
Arrow7921.10.2005 - 19:42 Trvalý odkaz
Jo ale musis to mat aktivovane.. poplatok = 30Sk/mesiac
maenqo21.10.2005 - 20:10 Trvalý odkaz
ad Pierre: Orange sam od seba v tomto pripade zaslal dobropis. Pisal ze ak uhradzame fakturu, mame ju uhradit o uvedenu ciastku nizsiu.
branimir: Vola sa to moja spotreba, mesacne to stoji 30,- Skk
Pierre22.10.2005 - 00:15 Trvalý odkaz
Ale tusim az po tom,co sa to zacalo preberat aj verejne a v diskusiach.I ked som nepocul,ze by nakoniec niekto zaplatil aj za tuto chybu a nebolo mu nikdy vratene.
Nechcem umyselne ociernovat Orange,ale prislo mi to vtedy ako dost trufale od pomarancika.
combe22.10.2005 - 10:17 Trvalý odkaz
Dnes rano (22.10.) som skusil pozriet na stranku "Podrobny vypis" a skoro som spadol zo stolicky!!!!
Vo "Vypisy" mam uvedenu CELU HISTORIU hovorov, SMS, MMS, GPRS od 15.09. do 14.10., teda kompletne za CELE predchadzajuce zuctovacie obdobie!!! Trvalo to sice 7 dni (ako predpovedal spravne dj.uwe), ale je to tam!
Neuveritelne!!! Hlavne preto, lebo sluzbu som si objednaval az 18.09. a v historii su data uz od 15.09.!!!
Mozno teraz vyzeram, ako lovec blch v kozuchu, ved by som mal byt spokojny: dostal som za svoje peniaze svoj vypis. Nemozem sa ale zbavit pocitu, ze ta historia sa nahrava stale a vypis je "rucne" vytiahnuty z databazy po uverejneni tejto mojej anabazy (alebo po debate s p. Nemeckom?).
Mozno predpokladat, ze keby T-M opravil informaciu "Historia sa zacne zaznamenavat od aktivacie sluzby (od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia)" a odstranil by vetu "od zaciatku nasledujuceho zuctovacieho obdobia", alebo by ju upravil na "od zaciatku aktualneho zuctovacieho obdobia", bolo by vsetko vsetkym jasne a neprislo by k tomuto nedorozumeniu.
V kazdom pripade ale odvolavam, ze T-Mobile sa sprava ako "bezcharakterni zlodejski banditi" a tymto sa im ospravedlnujem za nevhodne prirovnanie a za moje predcasne a chybne hodnotenie situacie.
Combe.
Marek22.10.2005 - 19:16 Trvalý odkaz
takze je to ok . ale niektore ich znenia uplne cloveka pomylia :smt026