T-mobile - reklamacia

  • 13 príspevkov
  • andrej 03.09.2007 - 22:40

    Dna 31.8. som bol v predajni T-mobile, aby som zmenil pausal 55Viac na 20+20, predajca povedal ze od noveho fakturacneho obdobia bude aktivny novy program, kedze fakturacne mam od 1. povedal ze od 1.9. budem mat aktivny novy pausal. Ake bolo moje prekvapenie, ked mi dnes prisla sms, ze novy program bude aktivny od 1.10. Je to na reklamaciu?
    Vdaka za odpoved.

  • JS03.09.2007 - 23:13 Trvalý odkaz

    to si bol priamo v T-mobilackej alebo partner predajni?

    andrej03.09.2007 - 23:31 Trvalý odkaz

    partner - zaaznikovi by to malo byt jedno a myslim ze T-mobile zatial neupozornoval zaaznikov, aby navstevovali firemne predajne casto v krajskych mestach, ak chcu nieco kvalitne a k spokojnosti vybavit

    Lenka Ivančíková04.09.2007 - 00:05 Trvalý odkaz

    Ved maju on-line prepojenie na ba centralu,tak to tam maju v databaze hned zaregistrovane,ibaze by nastalo zlyhanie ludskeho faktora a niekto to tam supol az prveho.Nech ti ukazu kde v podmienkach maju uvedene,ako dlho trva zaznamenanie v systeme pri zmene pausalu a kedy najneskor ma zakaznik zaziadat o zmenu ked chce stihnut nove fakturacne obdobie.V OR staci den dopredu.Osobne odskusane.

    Marek04.09.2007 - 00:50 Trvalý odkaz

    Zial mal si si to dat cez operatora priamo cez telefon, lebo zmena z predajne alebo netu trva v systeme aj par hodin /dni/. A ak mas aj papier o zmene, tak tam by mal byt datum zmeny.

    Angelika04.09.2007 - 07:50 Trvalý odkaz

    Jess v orange treba 48hodin vopred..Osobne neskusane..

    Lenka Ivančíková04.09.2007 - 09:52 Trvalý odkaz

    Mozno teraz,ale ked som menila pausal ja,tak som bola na predajni siedmeho,od osmeho mam nove fakturacne a nabehla mi zmena hned druhy den.Ale je fakt,ze je to taky sibenicny termin a nie vzdy sa to stihne zrealizovat do par hodin.

    JS04.09.2007 - 10:39 Trvalý odkaz

    partner - zaaznikovi by to malo byt jedno a myslim ze T-mobile zatial neupozornoval zaaznikov, aby navstevovali firemne predajne casto v krajskych mestach, ak chcu nieco kvalitne a k spokojnosti vybavit
    vsak mas napisane ako mesto Lavkavrici a to je krajske mesto, tak si mal ist hned do T-mobile predajne a mal si to online spravene

    Quo04.09.2007 - 11:55 Trvalý odkaz

    ja mam skusenost s tym, ze vdaka "skolenym" pracovnikom som sluzbu,ktora mala byt aktivna do 48hod mal aktivnu az za 2 tyzdne a aj to na zaklade vlastneho urgovania. stalo sa mi to 2x - zamestnanec zabudol odfaxovat ziadost/zmenu sluzby a valalo sa im to tam v predajni!!!
    asi sa teraz stala ta ista chyba a zabudli to vcas odfaxovat, aby sa stihli udiat zmeny.

    andrej04.09.2007 - 13:48 Trvalý odkaz

    Predpokladam, ze ti to neuznali ako opravnenu reklamaciu, "iba" si mal neskor aktivne sluzby, ktore si chcel.

    Skic04.09.2007 - 13:56 Trvalý odkaz

    Andrej, nebol si to nahodou riesit v T-mobile v Maxe v TN?

    Quo04.09.2007 - 14:40 Trvalý odkaz

    andrej - ja som to nereklamoval, mne stacilo, ze som to obvolavaval cez 12345 a odtial spetne volali do predajne a tam im cislili zaludky. Ked som si v MT bral partner kartu, ti 2 predajcovia co takmer partnerov pripominaju, mi ani po urgovani z 12345 neposlali do centraly fax s mojou zmluvou, a aj ja som tam do predajne niekolko krat volal, aby to konecne poslali. neriesil som to reklamaciu