T-mobil a douctovanie k fakture

  • 44 príspevkov
  • Dezi 19.02.2007 - 10:18

    Mam RI od novembra a k poslednej fakture my nauctovali 299sk ine poplatky a sluzby, na infolinke my povedali ze mali chybu v systeme a nevedeli riadne odmerat data tak my jednorazovo nauctovali 299sk, je to normalne? mam RI 10gb a viem ze som to neprekrocil, mavam minute okolo 3-5gb. Tak ked budu mat kazdy mesiac chybu v systeme tak my budu furt uctovat navyse?

  • Lenka Ivančíková19.02.2007 - 10:24 Trvalý odkaz

    Podaj reklamaciu,co ty mozes za ich bordel v systeme?:shock: Aj ja cakam fakturu,tak uvidim,ci si to nenauctovali kazdemu.To by ma riadne dvihlo zo stolicky!

    Dezi19.02.2007 - 10:39 Trvalý odkaz

    vraj kazdemu kto si aktivoval medzi aug-novemb. a to posielaju az teraz po 3mesiac.

    stranger112119.02.2007 - 12:35 Trvalý odkaz

    Takisto mam RI 10 od novembra. Douctovali mi tiez 299, ze som prekrocil 10GB, co nie je pravda, dalej mi douctovali dalsich 299 za aktivaciu, a 99 za aktivaciu dynamickej IP. Ked som volal v piatok na infolinku(zabralo mi to asi 20 minut casu, co sa slecna neustale spajala s datovym oddelenim, este ze sa ma spytala, ci volam z pausalu :-)) aby mi vysvetlili plozky vo fakture, tak som sa dozvedel za co mam platit. Z faktury sa to vycitat neda. Pri mojom argumente, ze teda dobre, zle Vam to asi ukazuje prenesene data v kontrole spotreby cez webove rozhranie, ma rozosmiala po dalsej porade s datovym, vraj sa to aktualizuje kazdych 30 minut. Sci-fi, vravim jej.

    V mojom pripade je vrchol arogancie a ukazanie neprofesionality T-Mobilu to, ze dynamicku IP adresu som uz zaplatil, cim som aj zaargumentoval, slecna sa opat na nejaky cas spojila s datovym a tvrdila mi, ze klamem, ze to zaplatene nemam. Tak som jej nadiktoval cislo uz zaplatenej faktury a ked to tam zbadala, zakoncila rozhovor, ze ma budu kontaktovat. Ziadne prepacte, vyriesime to k Vasej spokojnosti. Pekne som sa pozdravil s tym, ze ak budu trvat na zaplateni prekroceneho mnozstva dat a este raz zaplateni dynamickej IP adresy, vypovedavam zmluvu a fakturu nezaplatim.

    Lenka Ivančíková19.02.2007 - 14:12 Trvalý odkaz

    S napatim som pred chvilou otvorila obalku s fakturou a svete cuduj sa,aj ja mam zapocitanych 299 sk navyse!Po kontaktovani infolinky priamo na datovych sluzbach mi najprv povedali,ze to je poplatok za aktivaciu,po mojom namietani,ze som ju platila v septembri a mam o tom doklad,mi teta po dlhsej pauze vysvetlila,ze som prekrocila data,vraj 49 MB a za to platim navyse.Som si ista,ze data som neprekrocila,ale hadajte sa s tupcami z TM!Mne to pripada,ze kazdemu to nauctuju a dovod sa vzdy najde!No nema ma porazit?!A vrcholom bol nasledujuci prichadzajuci hovor,kde po mne chceli ohodnotit spokojnost s poskytnutymi informaciami na infolinke.Ved oni su trafeny!:shock:

    Dezi19.02.2007 - 14:32 Trvalý odkaz

    Ako treba tu reklamaciu napisat?

    Lenka Ivančíková19.02.2007 - 14:41 Trvalý odkaz

    Samozrejme treba napisat vsetky osobne udaje,uviest cislo faktury a variabilny symbol na nej uvedeny a popisat blizsie problem o ktory ide.Mozes im zaslat aj kopiu a to vsetko doporucene aby si mal doklad o tom,kedy to bolo podane,lebo je zakonna 30 dnova lehota.Aby nekecali,ze oni nieco take tam ani neeviduju.Aj toho su schopni.

    Dezi19.02.2007 - 16:22 Trvalý odkaz

    Takze, po tom co som im vcera pisal, my dnes odpisali, ze sa jedna o zabudnuty jednorazovy aktivacny poplatok. To uz znie lepsie ako chyba v systeme pocitania dat, ale im to trvalo, po 3mes.nato dosli. A ospravedlnili sa za mylne informacie operatorky.

    simumarek19.02.2007 - 16:47 Trvalý odkaz

    No najlepsie je podat reklamaciu priamo na predajni t-mobile, ja som minuly rok takto reklamoval tri faktury po sebe kedy mi svojvolne nahadzovali data ako sa im chcelo, ale nastastie stale tu reklamaciu uznali, takze som s tym nemal problem. Ale niektory si to ani nevsimnu a s kludnym svedomim zaplatia za to co ani neminuli alebo neaktivovali.

    Richard Hombauer19.02.2007 - 17:35 Trvalý odkaz

    ja zasnem nad vasimi skusenostami. pridaju sa este dalsi? bude clanocek na titulke?

    :?

    Korenisko19.02.2007 - 18:11 Trvalý odkaz

    Mne tak T-Mobile nauctoval este Internet nonstop. Ale reklamacia bola uznana. V Orange mam pausal asi 7rokov a ani raz sa im nestalo, aby nieco zle nauctovali.

    Richard Hombauer19.02.2007 - 18:19 Trvalý odkaz

    hadajte co mi teraz prislo postou? 299 Sk za rychly internet! :shock:

    takze uz som v kontakte s prislusnym oddelenim T-mobilu a cakam na vyjadrenie.

    Richard Hombauer19.02.2007 - 18:39 Trvalý odkaz

    vsetci, co vam nauctovali navyse 299 Sk, ste neplatili svojho casu aktivaciu 299 Sk? lebo ja som pravdepodobne pripad, ktoremu neuctovali aktivaciu v oktobri a spomenuli si teraz vo februari. ste rovnake pripady?

    stranger112119.02.2007 - 18:48 Trvalý odkaz

    Ja mam ako bonus 299+299+99=prekrocenie+aktivaciaRI+aktivacia dynam.IP=neprekrocil som+neplatil som este aktivaciu RI+ platil som uz aktivaciu dynamickej IP. Takze v mojom pripade aktivaciu RI zaplatim, ostatok nie.

    Dezi19.02.2007 - 19:04 Trvalý odkaz

    Ja som aktivoval v novembri aktivacny som neplatil iba 1sk za modem, a spomenuly si az teraz. v orange som tiez nejakych 8r. ale ani raz sa my nepomylili pri tej spuste cisel co so m uz mal.

    Lenka Ivančíková19.02.2007 - 19:14 Trvalý odkaz

    Ja som aktivaciu platila v septembri,aj ked som nemala,lebo vtedy bezala akcia v mestach,kedy sa pri objednavke na road show odpustal akt. poplatok.Ale prehryzla som to.Dnes mi najskor tvrdily,ze som ho neplatila,po zisteni,ze to tak nie je mi povedali,ze som prekrocila limit.Aj ked viem,ze je to somarina,ako im to dokazem?!Oni maju predsa spravne merace dat!:(

    metatron19.02.2007 - 19:17 Trvalý odkaz

    oni maju vsetko najpresnejsie, ale kontrolu spotreby nie.... to sa mi uz niekedy zda, ze to meskanie pri kontrole je ako naschval.... :( ach jo...

    simumarek19.02.2007 - 19:39 Trvalý odkaz

    Ano ale niekedy to prehanaju, lebo ak som si vedomy toho, ze som maximalne minul 5GB tak oni su schopny ti poslat navyse, ze si precerpal. To bol moj pripad minuly rok, alebo pri prechode z RI2 na RI10 mi nadalej uctovali povodny RI2 a sucasne aj novy RI10 :) Niekedy si naozaj myslim, ze su to riadny amateri.

    Sparky19.02.2007 - 19:58 Trvalý odkaz

    A to som rozmyslal ze si zoberiem RI ale po precitani prispevkov to urcite neurobim! :(

    Laco19.02.2007 - 23:44 Trvalý odkaz

    Treba to reklamovat. Oni v T-mobile maju dost velky bordel pri fakturacii. Mojej zene nauctovali za sim kartu, ktoru dostala vramci vymeny zadarmo. Potom to v dalsej fakture opravili, ale musel som im to povedat. Reklamaciu som nepodaval, aj ked ten trupik za pultom to chcel. Som mu povedal, ze ked budem nieco pisat, tak uz rovno na telekomunikacny urad.

    Palincak_20.02.2007 - 00:40 Trvalý odkaz

    Ale co moze za to ten predajca???...ved robia tiez len so systemom ktory niekto vymyslel v Blave,tam su najmudrejsi...

    maskot21.02.2007 - 11:40 Trvalý odkaz

    Mne raz v TM pri reklamacii nejakeho poplatku povedali, ze mohla nastat chyba, lebo oni niektore (asi najma akciove poplatky a zlavy) poplatky zadavaju RUCNE do systemu, z coho dost jasne vyplynulo, aky flexibilny" uctovaci system maju (aj ked to bolo asi 2 roky dozadu, nemyslim, ze by ho menili)...

    Richard Hombauer21.02.2007 - 13:04 Trvalý odkaz

    ja stale cakam na oficialne vyjadrenie..

    Substance24221.02.2007 - 17:51 Trvalý odkaz

    Fiha, mate nieco podobne? Ja mam RI 2 od decembra, cize teraz mi prisla druha faktura, a tiez som tam na moje pocudovanie nasiel polozku "rychly internet" za 299. Tak som sa prihlasil na t-mobile.sk a spytal sa co to je (to bolo po polnoci), cez den mi zavolali ze aktivacia, tak som povedal ze OK. Ale ako tak citam, tak sa asi idem pohrabat v papieroch, ci som to neplatil hned v predajni ked som to kupoval. :-) Prekrocenie dat to nebolo.

    d.21.02.2007 - 20:34 Trvalý odkaz

    aktivacia sa plati v prvej fakture...ja som ju platil este v auguste,tak sa neviem dockat,kedy pridem domov,ze co najdem vo fakture...

    Richard Hombauer22.02.2007 - 20:15 Trvalý odkaz

    kuk do Noviniek ;) bude sa platit! :(

    stranger112122.02.2007 - 21:12 Trvalý odkaz

    Od piatka sa mi neozvali, ako to vyriesia s dvojnasobnou fakturaciou dynamickej IP a s tym, ze nie som si vedomi prekrocenia dat. Blizi sa mi splatnost, zaplatim im fakturu bez prekrocenia a aktivacie dynam.IP, som potom zvedavy co spravia. Ked odpoja, tak odpoja :-) A tak krasne mi to ide...

    Lenka Ivančíková22.02.2007 - 22:18 Trvalý odkaz

    Nic ine som necakala.:( Ako im dokazem,ze som data neprekrocila?

    stranger112123.02.2007 - 16:00 Trvalý odkaz

    Tak som bol zaplatit ucet, zaroven aj podal reklamaciu. Ze som na infolinke reklamoval aj dva krat fakturovanu aktivaciu dynamickej IP, o tom nebola v telefonickej reklamacii ani zmienka. Inak reklamacia prekrocenia dat je v setreni. Esteze zamestanci znackovej predajne u nas profesionalne vyvazuju neprofesionalitu na infolinkach. Ale v pondelok zavolam smenovemu manazerovi infoliniek a podam na obe operatorky staznost. Nejak podvedome, ked volam na infolinku, si automaticky na konci hovoru pytam aj meno operatorky.

    JS23.02.2007 - 19:28 Trvalý odkaz

    Myslim, ze sa vzdy ta operatorka predstavi na zaciatku
    Edit: mzslim - myslim

    stranger112123.02.2007 - 19:39 Trvalý odkaz

    Predstavi sa aj na zaciatku, samozrejme, ale na konci hovoru ju poprosim, aby mi meno zopakovala a ja si ho zapisem... Povacsinou mi to usetri vela casu a nervov. Call centrum T-Mobilu mi je trochu zname :-)

    simumarek23.02.2007 - 19:47 Trvalý odkaz

    Jj ale ked sa na zaciatku predstavi tak si ju aj tak nezapamatam, zato aj ja na konci radsej poprosim nech sa mi prestavi este raz :)

    d.24.02.2007 - 01:46 Trvalý odkaz

    tak mne nastastie prisla faktura za RI taka,aku som ocakaval,ziadne extra poplatky

    stranger112126.02.2007 - 23:15 Trvalý odkaz

    Tak mi dnes T-Mob poslal sms, ze za dynamicku IP mi vratia peniaze, no a ze som preniesol data nad limit za co mi uctovali 299,- , tak to mi uctovali spravne v zmysle cennika :-) . Touto cestou dakujem T-Mobu za vybavenie mojej reklamacie. Ze v ich prospech, tak to je samozrejme. Este ze mi ten internet tak krasne ide.

    stranger112102.03.2007 - 12:20 Trvalý odkaz

    Ozivim trocha temu. O 5 dni mi konci fakturacne obdobie, mam RI 10, na info stranke o prenesenych datach mam nasledujuce:

    Informativny stav k 01.03.07 23:30 hod.
    Prenesene data celkom 4532,89 MB
    Prenesene data nad volny objem dat 0 MB

    Pocitadla v kompe mam dve nezavisle(pouzivam Linux, programy su Gkrellm a Vnstat, pocitadla spustene od 8. februara) a stav nasledovny:

    received: 4984 MB (95.6%)
    transmitted: 231.47 MB (4.4%)
    total: 5215 MB

    Uz chapem, preco mi fakturovali prenesene data navyse. Naco je ale take info od T-Mobilu? Ze by prave koli naslednemu douctovaniu prenesenych dat, ktore sa aj realne prenesu?

    orso02.03.2007 - 12:33 Trvalý odkaz

    Trochu OT, ale ja sa aj pri volnych minutach viac spolieham na pocitadlo odchadzajucich hovorov vo fone ako na to T-mobilovske. Uz sa mi par krat stalo nieco podobne, ze par dni pred koncom fakturacneho obdobia pocitadlo dost meskalo (napriek aktualnemu datumu, ktory tam bol uvedeny) a potom v posledny den alebo na nasledujuci uz zobrazilo realne udaje. Ale zatial sa za 4 roky u T-m nemozem stazovat, ze by mi nafakturovali nieco, co som neprevolal. Asi som z tych stastnejsich... (Alebo to robia tak sikovne, ze na to nepridem :badgrin: :roll: )

    Sparky02.03.2007 - 16:00 Trvalý odkaz

    Nechodi vam sms o precerpani dat?Niekde som to cital ze upozornuju smskou

    Lenka Ivančíková02.03.2007 - 16:18 Trvalý odkaz

    Aj ta som to citala,ale mne nechodia.

    simumarek02.03.2007 - 17:58 Trvalý odkaz

    mne chodia tie sms o 80% data a o precerpani normalne :)

    Sparky03.03.2007 - 09:32 Trvalý odkaz

    to asi preto nechodia ze si neprecerpal data!?

    Lenka Ivančíková03.03.2007 - 11:14 Trvalý odkaz

    Ty mudry a preco mi potom nauctovali 299 sk za precerpanie dat!?A ich sms nikde.:(