Priemerný zákazník platí Telekomu 12,9 € mesačne, z toho 4 eurá za nehlasové služby

  • petris 06.03.2014 - 12:32

    brutalny prepad easy teraz znova 6,8% aj napriek masivnej reklame pokracuje. len majstri to stale nie a nie pochopit ze kroky ktore s easy robia su zle. ani simky za jedno euro to nezachranili. raz darmo. ak raz nieco zbabrete ludia si zapamatuju.

    a uz klasika telekomacka kedy zas cislo s 12 mesacnou aktivitou ako hlavne a az malymi pismenami na konci udaj o aktivite za tri mesiace tak ako uvadza konkurencia pocty aktivnych sim.

    Poznámka: Údaj 2 262 tisíc zákazníkov zohľadňuje počet klientov, ktorí vykázali aktivitu v priebehu posledných 12 mesiacov. Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili služby Telekomu za posledné tri mesiace, dosiahol 2 172 tisíc zákazníkov.

  • mrky06.03.2014 - 15:37 Trvalý odkaz

    jasné, šuchlo sa niečo o telekome a petris prvý :D vynechal si gprs, že načo rozšírili pokrytie 3G na 80% keď na mnohých miestach stredného a západného slovenka majú len "trápne predpotopné GPRS" :DDD

    a ešte jedna vec, nezavádzaj "a uz klasika telekomacka kedy zas cislo s 12 mesacnou aktivitou ako hlavne a az malymi pismenami na konci udaj o aktivite za tri mesiace" ten údaj je v treťom odstavci, druhá veta a obe číselné údaje sú zvýraznené, takže žiadne malé písmenká a rozdiel je 90.000

    paul06.03.2014 - 15:43 Trvalý odkaz

    co na to veduci kruzku logickeho myslenia ? :-) :-DDD (neberte to nikto vazne je to len taka ustipacna poznamka)

    petris06.03.2014 - 15:55 Trvalý odkaz

    si jeden odporny clovek neschopny stravit FAKTY a hlavne ked sa tykaju tvojho zamestnavatela.

    to ze ich redakcia fony uz zvyraznuje je vysledkom tlaku citatelov ako som teraz zistil uz v roku 2012 http://www.fony.sk/forum/clanky/2021-telekom-hospodarske-vysledky-za-pr… pretoze original vasej tlacovej spravy je presne taky ako o nom pisem teda hlavne vase numero aktivnych sim udavate to vyssie s 12 mesacnou aktivitou a az uplne na konci tlacovej spravy mate nevyraznu poznamku o tom ze skutocnost s 3-mesacnou aktivitou je ina a samozrejme horsia.

    http://www.telekom.sk/o-spolocnosti/press-centrum/tlacove-spravy/slovak…

    mrky06.03.2014 - 16:00 Trvalý odkaz

    petris odporné je tvoje zavádzanie ;) ja som tlačovú správu telekomu nečítal a ani sa na to vôbec nechystám, keďže ty si vo svojom príspevku neuviedol že píšeš o nejakej tlačovej správe, tak každý LOGICKY uvažujúci človek bral že sa vyjadruješ k článku, nie k nejakému dokumentu ktorý tu nieje uvedený ;) alebo to bol zámer, zase raz si kopnúť? :DD nevyšlo petris nevyšloooo

    petris06.03.2014 - 16:09 Trvalý odkaz

    nezavadzam. ten kto sa pokusa zavadzat je telekom. nebyt tlaku nedocitas sa na fonoch o tom ze do cisla ktore telekom uvadza ako cislo aktivnych je zahrnuta kazda sim ktora za poslednych 12 mesiacov urobila naprklad maly datovy prenos alebo poslala jednu sms.

    standard totiz je uvadzat cisla za posledne tri mesiace. tuto ulohu ste si splnili tou poznamkou na uplnom konci vasej oficialnej tlacovej spravy ked dovtedy v celom texte uvadzate cislo ktore je vyssie a ktore opticky lepsie posobi.

    ja si vzdy precitam oficialny zdroj aj ked sa tebe zda ze ja nie som logicky uvazujuci clovek. to ze ty to robis inak mi je uplne ukradnute. uviedol som FAKTY a uviedol som aj zdroj kde mozes informacie verifikovat.

    to co by vas malo predovsetkym zrat a asi nezerie su obrovske prachy ktore neustale pchate do reklamy na neustale sa prepadavajuce pocty easy kariet.

    a vies co? len tak ma maj rad.

    mrky06.03.2014 - 16:26 Trvalý odkaz

    zase zavádzaš? kde v prvom príspevku si uviedol zdroj? NIKDE ;) zamotávaš sa

    petris06.03.2014 - 16:33 Trvalý odkaz

    nezavadzam. k informacii o zdroji si sa dostal na zaklade svojich doplnujucich otazok :-)

    ja som necitil potrebu ta napadnut za tvoj prvy prispevok tak ako si to uz opakovane urobil ty len tak. ale ak by som vedel ze tu ho chces mat ako prvy ty pockal by som :-)

    len tak smola. to sa v zivote stava. kto zavaha nezerie.

    ani sa nezamotavam a ani nezavadzam. ja som vychadzal z oficialnej tlacovej spravy ktoru ste poslali mediam a ktoru ste zavesili na vas web do priecinku "tlacove spravy". dokaz som ti v podobe odkazu na vas web uz dal. tvoj problem s nepochopenim je tym vyrieseny. alebo stale nechapes ze to coi tu pisem je obrazom toho ake informacie zvyraznujete vo svojich tlacovych spravach vy?

    ja si vzdy rad precitam original pretoze castokrat je obsiahlejsi ako autorske clanky roznych portalov.

    Bajzik2606.03.2014 - 16:43 Trvalý odkaz

    Vy ste úplne nekompletní obaja už. To každú diskusiu musíte zasviniť ? (pardón za výraz)

    mrky06.03.2014 - 16:50 Trvalý odkaz

    odporným si ma nazval ty ;), ja som sa v mojom prvom príspevku len začudoval že si vynechal tvoju obľúbenú tému o GPRS ;) pociťoval si to ako napadnutie? :DD treba byť menej precitlivelý a prepáč, ak sa vyjadruješ pod nejaký článok, tak každý predpokladá že sa vyjadruješ k článku a k tomu čo je v ňom uvedené, alebo si myslíš, že človek sadne za net a gúgluje na čo narážaš?

    huje®06.03.2014 - 16:52 Trvalý odkaz

    No ak by si čítal len fony a nie aj originály, mohol by si nakoniec zistiť, že za posledný polrok 2013 mal Telekom katastrofálny úbytok zákazníkov. Veď ako fony.sk uvádzajú, na konci prvého polroka 2013 to bolo presne 2 273 000 miliónov zákazníkov (objavenie mimozemského života Telekomom som nezaregistroval)

    Zdroj: http://www.fony.sk/clanky/7527-telekom-hospodarske-vysledky-za-prvy-pol…

    a teraz len 2 172-tisíc zákazníkov.

    P.S.: Toto je môj pokus o odľahčenie toho vášho kohútieho zápasu.

    nerd06.03.2014 - 17:44 Trvalý odkaz

    ten uz zacne Petrisovi fandit :D nakolko bojovat sa snim neda....
    tot logika v nasom kruzku

    Lenka Ivančíková06.03.2014 - 18:38 Trvalý odkaz

    hujer, to tam naozaj bolo. :-) a vdaka tebe uz nie je. dik. :)

    huje®06.03.2014 - 20:46 Trvalý odkaz

    Ale bolo to naozaj mimoriadne pekné číslo.

    lacimir06.03.2014 - 23:03 Trvalý odkaz

    Tak som sa dnes nechal ukecat po 13 rokoch z orandžu do t-comu. Tak som zvedavý ci sa to nakoniec oplatí. Ponukli mi program L za 10eciek o 20 menej ako normalne. Co Vy na to, oplatí sa?

    Richard Hombauer06.03.2014 - 23:26 Trvalý odkaz

    V tejto krajine sa zial oplati len kazde dva roky prenasat cislo od operatora k operatorovi. Inak si to nedokazem vysvetlit. Mne konci po dlhych rokoch viazanost v Telekome. Ani nechci vediet, co mi ponukaju. ;)

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease07.03.2014 - 11:16 Trvalý odkaz

    A nielen to, v tejto krajine sa oplatí aj každé 2 roky prenášať úver z banky do banky ;-))

    07.03.2014 - 13:18 Trvalý odkaz

    Tomu končí viazanosť, tam tomu končí viazanosť ...
    Čo máte všetci s tou viazanosťou? To každému mierili na hlavu brokovnicou, keď podpisoval zmluvu?
    Mám v T paušál L, so zľavou a bez viazanosti. Ak ma nas..., idem inde a nemusím riešiť, že koľko musím čakať. Kolega teraz po 16 rokoch prenášal číslo z Orange do T a ani sa neunúvali mu niečo ponúknuť. Len zavolali, že prečo ide preč. Žiadne presviedčanie zákazníka, čo u nich nechával takmer 40 € mesačne.

    A k diskusii hore. Ak už sa niekto pozastavuje nad tým, že sa neuvádzali údaje za posledné tri mesiace, treba si uvedomiť, že takú Easy kartu stačí dobiť raz za rok a ak z nej nepotrebujem volať, nestarám sa o ňu. To taký kyslík núti dobíjať každé tri mesiace bez ohľadu na to, či človek z kreditu niečo minul. Trápna manipulácia, len aby vykázali aktívnu SIM.

    zemiak07.03.2014 - 13:56 Trvalý odkaz

    Obaja operatori rovnaki. Takisto som v Telekome nechaval mesacne cca 50e, po 2 rokoch odchod a ani nezavolali. Odvtedy som zasadne bez viazanosti.

    huje®07.03.2014 - 14:15 Trvalý odkaz

    Máš medzery v znalostiach, alebo klameš zámerne?

    To taký kyslík veru nikoho nenúti aby si dobíjal každé tri mesiace. Ak ti to niekto tvrdil, klamal ťa.

    Ak nerozumieš rozdielu medzi aktívnou kartou a kartou s dobíjaním kreditu ktorá nestratila platnosť, pýtaj sa.

    To, čo ti nie je jasné, je aj mechanizmus kedy sa SIM s dobíjaním kreditu považuje za aktívnu a je zahrnutá v štatistikách jednotlivých operátorov. Dobitie kreditu nemá na to vplyv.

    Zaužívaným štandardom je uvádzanie počtu aktívnych SIM za posledné tri mesiace. Nie za 12 ako to robí Telekom. Rovnaká metodika, ktorá je definovaná nižšie, je dôležitá pre porovnanie s ostatnými operátormi.

    Orange Slovensko k 31. decembru evidoval 2,790 mil. aktívnych SIM kariet, Slovak Telekom (Telekom) 2,172 mil. a Telefónica Slovakia (O2) 1,539 mil. aktívnych SIM kariet. Medziročný nárast počtu SIM kariet, konkrétne o 185 tisíc, zaznamenala iba Telefónica Slovakia, zatiaľ čo spoločnosti Slovak Telekom ich ubudlo 25 tisíc. Zákaznícka báza spoločnosti Orange poklesla o 62 tisíc. V celkovom počte SIM kariet sú zahrnuté aj údaje od predajcov mobilných služieb, ktorí využívajú siete niektorého z operátorov. Ide napríklad o projekty Swan mobile, Tesco mobile a FunFón.

    Údaj o penetrácii mobilných služieb je vypočítaný na základe porovnateľnej metodiky, podľa ktorej sa za aktívneho zákazníka považujú zákazníci predplatených služieb, ktorí na svojej SIM karte za posledné tri mesiace uskutočnili najmenej jednu aktívnu operáciu, spolu so zákazníkmi využívajúcimi paušálne služby. Základom pre výpočet penetrácie je počet obyvateľov SR na úrovni 5,44 milióna.

    Údaje operátorov pritom zahŕňajú celkový počet klientov, vrátane SIM kariet používaných v technologických zariadeniach, na prevádzku GSM brán, služby mobilného internetu, telemetriu, SIM karty na prevádzku služieb cestného mýta, lokalizačné služby dopravcov, alarmy, kamerové monitorovacie systémy a ďalšie, preto ich nie je možné uviesť ako celkový počet fyzických klientov mobilných operátorov.

    07.03.2014 - 14:43 Trvalý odkaz

    Aha, takže ak si v kyslíku nedobijem predplatenku napr. 7 (šťastné číslo) mesiacov a po tejto dobe vezmem mobil s touto kartou do ruky, môžem uskutočniť hovor?
    Ak bude znieť odpoveď NIE, tak ide o zlodejinu a manipuláciu, kde op núti zákazníka k neopodstatnenému navyšovaniu kreditu. Tým pádom ho núti hoc aj nezmyselne z takého kreditu niečo minúť a týmto spôsobom kartu použiť. Či už z dôvodu vykázania činnosti karty, alebo nie.

    huje®07.03.2014 - 14:53 Trvalý odkaz

    Rozumiem. U teba teda platí zaujímavý úkaz 3=7

    Neopodstatnená potreba navyšovania kreditu najneskôr raz počas 12 mesiacov v Telekome je v poriadku ? Alebo len prijateľnejšie ako najneskôr raz za 6 ? Alebo je to len vlastnosť kariet s dobíjaním kreditu, ktorý má platnosť x mesiacov od jeho dobitia a po skončení platnosti kreditu je karta nepoužiteľná (do ďalšieho dobitia alebo vôbec ak už skončila platnosť karty) ?

    Kto koho núti z kreditu niečo minúť ? Čo to prosím splietaš ?

    Prečítaj si ešte raz kedy sa karta považuje za aktívnu.

    07.03.2014 - 15:37 Trvalý odkaz

    Tak sa mi vidí, že ešte raz čítať by si mal ty. Konkrétne to, čo som napísal, lebo súvislosť medzi vynúteným dobíjaním kreditu a používaním karty nevidia len jednoduchší.
    A pre nich to napíšem tak, aby to pochopili.
    Tčko ťa núti dobiť kredit aspoň za 5 €, aby si v priebehu roka o kredit neprišiel. 5€ za rok? Hm.
    Náš najférovejší op to vyšperkoval a vymyslel lepšie. Kdeže 5 €. To by vám vydržal "až" tri mesiace. Ponúkajú však aj ešte lepšiu fajnovosť. Platnosť mesiac, pre toho, kto ich predplatenku využíva sporadicky. Alebo platnosť "až" 6 mesiacov, ak ich nakŕmite 15imi eurami. Platnosť rok? Jasné, dajte im tých 15 € dva krát za rok.
    Takže sa dostávame k súvislostiam, ktoré niekto nevidí, lebo je jednoduchší a ďalší to nevidí, lebo sa mu nechce: Čo donúti použiť predplatenku ako dajme tomu druhú kartu (napr. v aute, alarme ...) niekoľko krát za rok len preto, aby sa na nej nenabaľoval zbytočný kredit? Ak je na nej kredit 5 €, alebo 30 €? Logickú odpoveď netreba našepkávať. Snáď len jednoduchším nie je jasné, že ak sa berie aspoň jedna aktívna operácia za tri mesiace, treba donútiť zákazníka bezdôvodným hromadením jeho peňazí, aby z nich aspoň čosi minul a platenú operáciu vykonal oveľa častejšie, ako pri kredite 5 € za rok.

    Platnosť Kreditu a Bonusový Kredit:
    V prípade dobitia Kreditu vo výške 3 € je platnosť Kreditu 1 mesiac,
    v prípade dobitia do výšky 14,99 € je platnosť Kreditu 3 mesiace, v prípade dobitia od 15 € je platnosť Kreditu
    6 mesiacov, teda aby Vám Kredit vydržal po celý rok, treba si ho dobiť aspoň 12-krát sumou 3 €, 4-krát sumou do
    14,99 € alebo aspoň 2-krát sumou od 15 €

    huje®07.03.2014 - 15:56 Trvalý odkaz

    Doteraz si nepochopil si, že dobitie kreditu nie je spoplatnená operácia, ktorá má vplyv na to, aby sa karta dostala, alebo nedostala do štatistiky aktívnych SIM.

    Prečo by mal mať niekto v alarme SIM s dobíjaním kreditu ktorú treba nútene dobíjať (v tomto smere je úplne jedno, či raz za 12 mesiacov v Telekome na Easy, alebo raz za 6 mesiacov v O2 na Fér, alebo raz za 3 mesiace v Orange na Prime), ak existujú nulové paušály?

    O jednoduchších by som teda práve na tvojom mieste radšej mlčal. Je jedno komu niečo také adresuješ. Ak si tak zvyknutý vo svojej komunite diskutovať, tak sem tieto svoje zlozvyky neťahaj.

    Nikto nikoho u žiadneho operátora nenúti bezdôvodne míňať peniaze na jeho SIM s dobíjaním kreditu. Ak niekto niečo také tvrdí, klame.

    Splietaš tu úplné nezmysly.

    Každý si má možnosť vybrať takú kartu, ktorá mu najlepšie vyhovuje. Je úplne jedno či ide o SIM s dobíjaním kreditu alebo na faktúru. A je na každom u akého operátora to bude.

    V podstate som do diskusie vstúpil len kvôli tomu aby som napravil tie tvoje klamstvá a nepresnosti.

    08.03.2014 - 15:38 Trvalý odkaz

    Vidím, že ti to stále nedocvaklo, keďže sústavne opakuješ ten blábol, že nikto nikoho nenúti bezdôvodne míňať peniaze.
    Ja som sa ti snažil len vysvetliť, že pokiaľ máš predplatenku u operátora, ktorý ťa núti za rok dobiť o 30 €, tak z nej zavoláš aj keby si nepotreboval (lebo je to len záložné číslo napr.), len preto, aby sa ti kredit zbytočne nekumuloval a tiež preto, aby sa ti nestalo, že si jednoducho nezavoláš, lebo si kredit niekoľko mesiacov nedobil.
    Výraz jedoduchší je plne na mieste, keď nie si v stave to stále pochopiť, čo si potvrdil svojim prvým odstavcom o spoplatnenej operácii, nakoľko celý čas sa snažím upozorniť na súvis medzi vynúteným dobíjaním o desiatky € ročne a následným použitím takej karty. Skrátka, ak sa ti nahromadí vysoký kredit, tak tie peniaze nevyhodíš do vzduchu, preto z takej karty nejaké hovory uskutočníš. A napriek nakumulovanému kreditu ho dobiješ opätovne, inak karta síce platná bude, len ty sa bez ďalšieho dobitia k predošlému nahromadenému kreditu nedostaneš.
    V predošlom príspevku som to vysvetlil dostatočne a keď nie si v stave to pochopiť, tak ti v hlavičke miesto mozgu pracujú máničky z vašej reklamy.

    huje®08.03.2014 - 17:17 Trvalý odkaz

    Počúvaj ma ty úbožiak neschopný viesť normálnu diskusiu, trochu to teraz rozvediem v nádeji, že pochopíš, o čom je reč:

    Každý normálny človek si v prípade, ak vlastní kartu s dobíjaním kreditu, dobije len toľko, koľko je schopný minúť. To sa už za tie roky fungovania preplateniek na slovenskom trhu každý normálny človek naučil, pretože karty s dobíjaním kreditu sa tešia u operátorov a samozrejme u ich zákazníkov veľkej obľube. Sem tam sa môže prihodiť, že niekomu nejaký kredit zostane aj po skončení jeho platnosti. V prípade, ak chce kartu aj naďalej aktívne využívať, dobije sumou, ktorú je schopný minúť a život ide ďalej. Každý normálny človek vie, že po skončení platnosti kreditu je karta v tzv. pasívnom režime, kedy nie je možná odchádzajúca prevádzka. Takto predplatenky fungovali, fungujú a s najväčšou pravdepodobnosťou aj naďalej fungovať budú bez ohľadu na to aké podmienky ponúka "férová Easy".

    V prípade, ak je pre teba 6 € na 3 mesiace veľa (2 € mesačne), stále tu máme nulové paušály, pri ktorých nemusí byť nikto odkázaný na to, aby sledoval platnosť nejakého kreditu. Naozaj je jedno, či je to 3, 6 alebo 12 mesiacov. Ak niekomu nevyhovuje platnosť kreditu 3, alebo 6 mesiacov, má možnosť vybrať si z ponuky kariet s dobíjaním kreditu z ponuky ktoréhokoľvek operátora na Slovensku. Čísla aktívnych SIM kariet "férovej Easy" však klesajú niekoľko štvrťrokov po sebe. Nepodarilo sa tento stav zvrátiť žiadnym z podporných krokov. Ani masívnou kampaňou, ktorá doslova dlhodobo opakovane otravuje národ už kdekoľvek. Či už je to internet alebo printové médiá, alebo Rozhlas, či Televízia. Každému normálnemu človeku musí byť jasné, že to stojí nemalé finančné prostriedky, ktoré nebojím sa povedať zatiaľ vychádzajú nazmar.

    Táto "férová Easy" je pre obyvateľstvo málo príťažlivá. Kontinuálny pokles aktívnych "férových Easy" kariet to dokazuje. Nuž ja sa ľuďom ani nedivím. Séria krokov, ktoré Telekom s Easy urobil, mala odozvu takú, akú mala. Najviac ale určite zarezonovalo bezprecedentné zdraženie dát o závratných 80% bez toho, aby dovtedy "férová easy" mala niekde v podmienkach akúkoľvek zmienku o tom, že v prípade predošlej ceny ide o uvádzaciu alebo krátkodobú ponuku.

    Nikto nikoho nenúti peniaze míňať. Ak nie si v stave to pochopiť, nemám čo a nechcem už nič s tým urobiť.

    P.S.: Zlož si tie ružové "férové Easy" okuliare z nosa. Evidentne ti prekážajú vo výhľade.

    P.S.2: 12x3=36, 2x15=30 a 4x6=24 ...

    petris08.03.2014 - 18:11 Trvalý odkaz

    chlapi debatu o ferovej easy som si nemohol nechat ujst :-D

    napriklad povinny ferovy zostatok 24 centov aby ti fungovali datove sluzby za ktore si uz zaplatil - ferovy ruzovy operator si schramstol za ne TVOJ kredit. a ked nebudes mat zostatok ktory ferovy ruzovy operator nazval povinnym jednoducho na datove sluzby zabudni a podho ferovo dobijat dalsie peniaze aj ked za sluzby si uz jednymi zaplatil. zeby bolo menejcenne?

    dalej sa da vypichnut kombinacia balickov do vlastnej siete a do vsetkych slovenskych sieti kedy pri takejto kombinacii ti ferovy ruzovy operator najprv doslova ukradne tvoje minuty do vsetkych sieti aj pri volani do vlastnej siete. tak prides najprv o predplatene minuty do vsetkych sieti.

    vypichnut sa samozrejme da aj pokrytie telekomu kde po tolkych rokoch na slovensku maju plno lokalit len s gprs pokrytim. a nie su to ziadne osady na lazoch.

    vypichnut sa da aj uvodny ferovy easy kredit ktoreho platnost je 90 dni a nie ziadnych 365. to je presne 4,055556 krat menej ako sa docitas v reklamnych materialoch ktore poskytuju informaciu o vlastnostiach ferovej easy karty.

    vypichnut sa samozrejme da aj ferove nespristupnenie lte siete pre druhotriednych zakaznikov majucich len ferovu easy kartu aj ked maju smartfon podporujuci tuto technologiu a nachadzaju sa v mikropokryti celoslovenskej prevadzky ruzovej lte siete v par mestach na slovensku.

    vypichnut sa toho v pripade telekomu da omnoho viac. je to ale len zbytocna strata casu. ale odpustit som si to nemohol. tato smutna ironia sem sadla ako zadnica na nocnik.

    Bonyek@azet.sk09.03.2014 - 03:49 Trvalý odkaz

    huje®,
    na férovéj easy tzv.pasívny režim podla mojich poznatkov by už nemal existovať, vylučuje to platnosť kreditu rovnajúcu sa platnosti karty(po dobiti). A po novom (na nových kartách) platnosť úvodného kreditu aj karty LEN 90.dni.
    teda teoreticky sa do tzv.pasívneho režimu nedá dostať, výnimkou može byť asi len posledný deň platnosti karty, keď karta platí do polnoci daného dňa, pričom platnosť kreditu je daná presným časom od dobitia.
    ;-)
    Sú tam ale iné vychytávky(nástrahy) ku ktorým som sa počas krátkej doby využívania(testovania) ich služieb dopracoval, však vieš.? ;-)
    Keďže článok je o niečom inom, možno niekedy niekde inde, alebo v inej diskusii o tom čosi popíšem... :-) ;-)

    huje®09.03.2014 - 10:09 Trvalý odkaz

    "huje®,
    na férovéj easy tzv.pasívny režim podla mojich poznatkov by už nemal existovať, vylučuje to platnosť kreditu rovnajúcu sa platnosti karty(po dobiti)."

    Áno, viem že "férová Easy" pasívny režim nemá, hovoril som v tom prvom odstavci o tom, ako celé roky fungujú SIM s dobíjaním kreditu u nás a zakončil som ho vetou:

    "Takto predplatenky fungovali, fungujú a s najväčšou pravdepodobnosťou aj naďalej fungovať budú bez ohľadu na to aké podmienky ponúka "férová Easy". "

    Na vychytávky (nástrahy) sa už teraz teším. Dúfam, že budeš mať čo najskôr možnosť a chuť ich zverejniť.

    :-)