Diskusia: Himo Z20 - elektrobicykel do mesta

  • dreamwalker29.03.2021 - 22:20 Trvalý odkaz

    Niko Z20 mám už pár mesiacov. Z Aliexpress za 660 eur s dopravou z PL skladu. Tento bike je pre tých, ktorí chcú aj hýbať nohami. Autor nepresné uvádza nastavenie zadnej brzdy. Na úpravu vzdialenosti pasívnej strany obloženia stačí povoliť hornú skrutku a dolnú vybrať. Pootocenim sa tak čeľusť dostane vyššie. Tiež autor nespomenul, že pre správne nastavenie sú tám ďalšie dve skrutky, ktoré nastavujú sklon čeľustí voči kotucu. Je to piplava robota ale dá sa to pekne nastaviť. Brzdy som skúšal prudkým dolekopcom s 12% klesanim a brzdia veľmi dobre. Pískanie a suchánie som odstranil práve hraním sa s nastavením. V režime High je možné regulovať pomoc plynule plynom. Ťažké stúpania 12% s tým dáte, ale už sa nadriete aj. Samozrejme motor čosi pomôže. Avšak aj batéria ubudne. Ak autor jazdí v chlade, skúšal som jazdiť na snehu v mínus 14, tak prirodzene akumulátor ukáže menšiu kapacitu. Tu ukáže aj vtedy, ak sa ide stále na Max v High, nakoľko test je pomoc motora na Max a klesá prirodzene napätie na batérii. Mám 175 či a 75 kg. Dojazd závisí od hmotnosti užívateľa. Mne po prepočte km a stave batérie vychádza na ca. 55-60 km. Eco režim.
    Zhrnutie: Ak niekto chce kompakt aj na jazdenie napr. V Chorvátsku, je to super voľba. Kto potrebuje výkon a chce pravidelne prudké kopce nech si kúpi 500w a vyššie. Mám vyše 120 km na biku a som spokojný.

    Borland05.04.2021 - 14:28 Trvalý odkaz

    In reply to by dreamwalker

    Neviem síce, čo je to “Niko” Z20, ale asi ide o preklep. Nastavenie bŕzd som riešil priamo v servise s bicyklami a zadná nešla nastaviť cez žiadnu zo skrutiek k úplnej spokojnosti. Ako som spomínal, určite k tomu prispieva aj ohnutý kotúč.

    Ukazovateľ batérie je veľmi nepresný aj pri plusových teplotách. Značka Fiido je na tom oveľa lepšie po každej stránke. Mám Himo Z20 a Fiido D4S. Fiido je o kategóriu lepší bicykel, pričom je o 100€ lacnejší. Rozhodnutie je na každom zvlášť, nikomu nič nenúkam, len uvádzam svoje nezávislé skúsenosti.

    dreamwalker08.04.2021 - 19:28 Trvalý odkaz

    In reply to by Borland

    Doviezol som tieto biky 4. Na dvoch som musel tie brzdy nastavovať. Na jednom bol strhnuty závit na skrutke, ktora nastavuje vzdialenosť vnútorného obloženia. Tieto brzdy majú dosť hlúpo riešené nastavovanie a prvý bike som riešil celé doobedie. Možno máš zlý kus, možno práve tá prácnosť odradila servis. Ja som to nastavil sam. Pri plnom stlačení ide koleso do šmyku zadné, predné som dal viac soft.
    Na FB je komunita užívateľov, kde je kopec fotiek úprav a rád a diskusií.
    https://www.facebook.com/groups/xiaomihimo/?ref=share
    Kopec užívateľov tie brzdy vymenilo.

    Molly Janet29.04.2021 - 20:09 Trvalý odkaz

    Neviem, či tu niekto má e-bike Himo Z20, pretože je taký nový, ale možno, ak má niekto Himo C20 (je z roku 2019), môže mi s mojím problémom pomôcť, pretože sú prakticky identické.

    Pomocný pedál sa neaktivuje v strednom a vysokom režime. Iba v ekologickom režime (prvom) môžem používať asistenta pedála. Čistý elektrický režim využívajúci plyn funguje dobre.

    Je to normálne alebo je rozbitý bicykel?

    Molly Janet30.04.2021 - 10:32 Trvalý odkaz

    Niko Z20 mám už pár mesiacov. Z Aliexpress za 660 eur s dopravou z PL skladu. Tento bike je pre tých, ktorí chcú aj hýbať nohami. Autor nepresné uvádza nastavenie zadnej brzdy. Na úpravu vzdialenosti pasívnej strany obloženia stačí povoliť hornú skrutku a dolnú vybrať. Pootocenim sa tak čeľusť dostane vyššie. Tiež autor nespomenul, že pre správne nastavenie sú tám ďalšie dve skrutky, ktoré nastavujú sklon čeľustí voči kotucu. Je to piplava robota ale dá sa to pekne nastaviť. Brzdy som skúšal prudkým dolekopcom s 12% klesanim a brzdia veľmi dobre. Pískanie a suchánie som odstranil práve hraním sa s nastavením. V režime High je možné regulovať pomoc plynule plynom. Ťažké stúpania 12% s tým dáte, ale už sa nadriete aj. Samozrejme motor čosi pomôže. Avšak aj batéria ubudne. Ak autor jazdí v chlade, skúšal som jazdiť na snehu v mínus 14, tak prirodzene akumulátor ukáže menšiu kapacitu. Tu ukáže aj vtedy, ak sa ide stále na Max v High, nakoľko test je pomoc motora na Max a klesá prirodzene napätie na batérii. Mám 175 či a 75 kg. Dojazd závisí od hmotnost https://routerlogin.uno/ i užívateľa. Mne po prepočte km a stave batérie vychádza na ca. 55-60 km. Eco režim.

    issue got solved!!