Meizu MX5 - veľké gestá, ešte väčšie činy

  • Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne 07.11.2015 - 12:35

    Toto vyzera dost slusne. No pri vybere dual sim v takej cene by som asi doplatil na Oneplus 2, ktory ma aj 800MHz pasma. Ale inac - zaujimava recenzia na velmi podarene zariadenie.

  • ondrakomous07.11.2015 - 14:16 Trvalý odkaz

    posledni dobou mi vzdycky chrome vyhodi chybovou hlasku u recenze, dela mi to i napriklad u fotorecenze, pravdepodobne to dela velikost snimku, to ze mate vsechny fotky na jedne strance, uz jsem na to upozornoval driv, marne, uvedomte si, ze takova stranka muze mit nekolik desitek mega, neli pomalu stovek mega, ze to prohlizec neni schopny prezvykat, ze to trva hodinu, nez se to nacte, kdyz to tam davate v plnem rozliseni, udelejte si prosim nejakou rozumnou optimalizaci. nikdo z nas si nechce cist recenzi, ktera se nacita hodinu a je nekonecne dlouha.

    Profile picture for user bcrs@azet.sk

    RoSta07.11.2015 - 22:14 Trvalý odkaz

    ondro, to čo máš za pekáč? Mne to ide normálne.

    ondrakomous07.11.2015 - 22:28 Trvalý odkaz

    ne nejde to normalne a nikdy to normalne neslo, cast kde jsou fotky zarazene do textu jede plynule, ale problem nastava v miste, kde jsou fotky v plnem rozliseni nasazene pod sebou. pekne blbej napad mimochodem.

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne07.11.2015 - 22:33 Trvalý odkaz

    To som si vsimol aj ja, ale robi mi to len v praci, doma je to ok. Mozno by stalo za zvazenie vytvorit galeriu s nahladmi. Ale je to len taky napad...

    ondrakomous07.11.2015 - 22:40 Trvalý odkaz

    dela to chrome na desktopu ve win10, v pulce nacitani mi vyhodi hlasku "aj chyba" vzdycky kdyz dojedu dolu, tak me to vykopne, takze recenzi nikdy nedoctu do konce. zkousel jsem to na jinym prohlizeci, tam se to jenom dlouho nacita.

    Richard Hombauer07.11.2015 - 23:21 Trvalý odkaz

    Ondro, co mas za haraburdu? Moj stvorrocny PC fotky krasne nacita. Neblazni...

    ondrakomous07.11.2015 - 23:51 Trvalý odkaz

    dell, asi nejaka corka, myslim, ze kompem to neni. zacalo mi to delat od clanku srovnani fotaku xperie z5 a s6 edge. haze mi to chybovou hlasku, musi tam byt chyba, nikde jinde mi to nedela. fantomas, hahaha to byl dobry joke, mx5 je trosku vyssi level.

    Lenka Ivančíková08.11.2015 - 00:31 Trvalý odkaz

    mne to nerobi problem nikde, v ziadnom prehliadaci. Zrejme mas pomale internetove pripojenie a s tym my neurobime nic. A fotky v clanku nie su v povodnom rozliseni, iba fotografie z mobilu a tych je iba par. zvysne maju 1600 x 900 px, takze su male. maju tak okolo 100 kB. A to ako uznas, nie je vobec vela. :)

    Profile picture for user mar.bartian@gmail.com

    oxy08.11.2015 - 07:48 Trvalý odkaz

    aj ked moj chrome a ani iny browser mema problem s nacitanim tych 50MB co ma 8 zaverecnych fotografi, tak si myslim ze takto ulozene fotky su nestasnym riesenim. mate tu gleriu kde ku kazdemu testu mozete vytvorit jeden folder a tam nahadzat aj 30 full size fotografii. do testu staci dat len odkaz na folder v galerii. myslite aj na to, ze vela ludi pouziva v mobile desktopove nastavenie chrome a citanie takejto recenzie ich moze stat velku cast datoveho balika.
    ku kvalite fotiek: nie som fotograf a ani ziadny odbornik na fotky, ale mam taky pocit ze fotografie v tiejto recenzii su pokusom recenzenta dokazat nam ze ten mobil foti mizerne. mozno sa pletiem a meizu ozaj foti mizerne

    Anonym (bez overenia)08.11.2015 - 08:43 Trvalý odkaz

    ondro tak to mas pekne zapratany bordelom book,u mna tiez vsetko ok,pouzivam w10 a chrome

    Lenka Ivančíková08.11.2015 - 10:05 Trvalý odkaz

    oxy, pred casom sme pouzivali samostanu galeriu, no skusenosti s citatelmi ukazali, ze vkladanie fotografii do clanku je lepsie. Nikdy nevyhovies kazdemu. :) O zmene zatial neuvazujeme.

    Lukas08.11.2015 - 13:50 Trvalý odkaz

    ale tak toto co ako co tu riesite,,,bavyt sa mame o mx5 a nie bludy ci sa otvaraju obrazky alebo podobne

    Dano326609.11.2015 - 11:51 Trvalý odkaz

    Údajne sú 2 verzie, čínska a nejaká medzinárodná. Na fórach som čítal, že po aktualizácii softu užívateľom zmizla slovenčina a ostatné jazyky, ostal iba čínsky anglický a ešte niečo. Medzinárodná má údajne všetky jazyky aj po aktualizácii, vie mi to niekto potvrdiť vyvrátiť ?

    Lukas14.11.2015 - 17:05 Trvalý odkaz

    treba stiahnut(flyme)interiational ja som normalne a vsetky jazyky podporovane samozrejme sem tam nejaky ten znak cinski je tam,sice na mx4 ale to by hadam nemalo vadit

    Peter03.01.2016 - 21:10 Trvalý odkaz

    Zdravím,
    chcem si nechat poradit.

    Pozeral som smartfony do 300€ a zaujali ma 2 kusy.
    Meizu mx5 a Lg G flex 2.
    Ktorý ma lepší fotoaparát, reproduktor a displej?
    Ktorý by ste mi celkovo odporučili?
    Poprípade, aký iný telefón v cenovej relácií do 250(300)€ by ste mi poradili?

    Vopred ďakujem za odpoveď!

    Peter11.01.2016 - 23:50 Trvalý odkaz

    Zdravím,
    chcem si nechat poradit.

    Pozeral som smartfony do 300€ a zaujali ma 2 kusy.
    Meizu mx5 a Lg G flex 2.
    Ktorý ma lepší fotoaparát, reproduktor a displej?
    Ktorý by ste mi celkovo odporučili?
    Poprípade, aký iný telefón v cenovej relácií do 250(300)€ by ste mi poradili?

    Vopred ďakujem za odpoveď!
    (Knoxville, niesom stenley)

    Nightmare12.01.2016 - 00:24 Trvalý odkaz

    ja by som urcite skor isiel do Flexu 2

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne12.01.2016 - 00:24 Trvalý odkaz

    Tie dva su mi nezname, ja by som radsej nieco aspon ako tak tuzemske, pokial to ide. LG sa servisuje v Cechach v Britexe, ktory nema velmi dobru povest, a Cinana musis posielat do Ciny na reklamaciu (alebo to riesi predajca, no nacakas sa...)

    Moje tipy

    1. Lenovo P70 (aktualne asi #1 u mna z budget telefonov)

    2. za 309 sa predava Lenovo P1 (5Ah bateria...)

    3. Oneplus X, ak sa nehras hry (amoled displej a slusne spracovanie na cenovku 270 eur, kazdy utorok ide kupit aj bez pozvanky)

    4. (moj cierny kon) Xiaomi Mi4C (s tym ale mam 0 skusenosti, no podla referencii na miuios.cz to s nim nie je take zle, aj ked ma svoje muchy..., rozni cinski dovozcovia ho maju skladom, alebo v gearbest shope je v EU sklade aj 3GB RAM verzia... )

    5. Za 259 ide Lenovo A7010 (zname aj ako K4 note, X3 lite...), ma predne stereo reproduktory, zvysok je taky priemer, ale vizual a spracovanie nie je zle. Lepsia hodnota za peniaze je ale P70, ktora ma silnejsi cipset, lepsiu bateriu, a mensie rozmery (5" displej vs 5.5" na A7010).

    Z takych "velkych" znaciek, tazko nieco vyberat, mozno Xperia Z2, o HTC nemam vobec prehlad mozno ti poradia Knoxville alebo Nightmare, Samsung by som okrem S6/Edge nebral, huawei/honor sa do 3 stovak dostanes s lite verziou P8 alebo starsim honorom - su to dobre telefony, ale za tu cenu kupis dnes aj lepsie, a motorola s modelom X play ta vyjde uz nad 3 stovky. Mozno posledna generacia Moto G, ale zas v limite ktory mas, kupis aj vykonnejsie modely...

    Som dost nerozhodny clovek tak asi som ta len viac poplietol, prepac :)

    //edit: ked to tak po sebe citam, zda sa, ze nas pro-cinsky kolega nas poznacil viacerych... [img]https://cdn.frankerfacez.com/emoticon/33355/1[/img]

    Peter12.01.2016 - 00:44 Trvalý odkaz

    Nightmare len na tom lg mi asi bude vadit ohnuty displej a plastove telo a tlacitka hlasitosti vzadu, hmm
    Wayne, riadne si sa vykecal, diki za radu :D

    Sledujem ako tak trh smartfonov a tabletov, a dost ma zaujal ten meizu, aj Riso s kolegom spravili na neho dost pozitivnu recenziu, tak to ma tak presvdcilo ze to moze byt dobra volba.
    Ten xiaomi mi4c vyzera byt fajn no uz aj mi4 sa da kupit za 239 v datarte, asi je lepsia ako mi4c.

    Ja od mobilu ocakavam pekkny displej, fotak ktory za dobrych svetelnych podmienok urobi pekne fotky aby som nemusel vlacit fotoaparat so sebou stale a ako take repraky aby pri vysokej hlasitosti boli obstojne (sem tam youtube video, popripade radio). Hry nehram, ale zasa nechcem vysolit ,,velky,, peniaz za osemjadro 1,2ghz ked mozem mat osemjadro 2,0 :)
    A este jedna vlastnost dizajn. Tie lenova p70 a starsie su hrube, a mohutne (viemm svoje robi aj velkost baterky).

    Knoxville12.01.2016 - 00:56 Trvalý odkaz

    U HTC ten fotak nic moc,ale pre mna celkom paradoxne cez den a aj v noci hlavne z bleskom sa celkom tie fotky daju ak ich prezeras len na mobile ako to zvyknem ja robit. O zvuk sa bat veru nemusis HTC hra vynikajuco.Co sa tyka vzhladu je HTC troska vacsie ako vacsina 5' palcovych telefonov a aj mozno tazsie ale to je dan za kovove telo a ja by som nemenil. Co sa tyka ciny nikdy som im na chut neprisiel a zrejme ani nepridem.Nemam k nim doveru a ako pise Wayne servis by bol mor rovnako ako u LG. Za mna M8 alebo sa popozeraj po nejakom samsungu ci sony....

    Nightmare12.01.2016 - 01:04 Trvalý odkaz

    mal som to v ruke u Opera a sice mne by vadilo ze je to dost placka zakrivenie a tie tlacidla vzadu by mne nevadili no...ale ked chces to Meizu MX5 najdi s plnou LTE ;)

    aa u Flexa 2 som akurat videl komentare ze displej ma nejake vady ale to ze z prvych varok tak neviem

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne12.01.2016 - 01:06 Trvalý odkaz

    Tak zas do 2 stovak kupis redmi note 2 prime s rovnakym procakom. Ale to meizu je mozno lepsia volba.

    P70 ma len o 1mm viac do hrubky :) a mne sa zas ten dizajn mx5 nepaci, taka kovova random vanicka. Je to otazka preferencii, viem.

    Odradzat ta nechcem. Pre mna pri kupe telefonu rozhoduje v podstate iba ci je to prechodna "kostovka" alebo ho chcem zmykat par rokov. Ak to prve - potom ma zaujima kolko prerobim ak ho predam dalej cez bazar. A cina tam nie je velmi popularna, bud ju chcu kdeaki scitani egzperti, alebo ju nechcu vobec. Vynimka je (alebo aspon bola) komunita MIUI/Xiaomi.

    Ale to len tak na okraj, mne pride davat 250 eur za MX 5 dost. Ano ma vykon a fotoaparat, ale citim voci nemu nedoveru. Mozno by sa to zmenilo ak by som si ho osahal.

    Mx5 nevyzera zle, asi by som ho uprednostil pred LG.

    Nightmare12.01.2016 - 01:13 Trvalý odkaz

    inac Wayne mi pripomenul nieco...jeden kamos len nedavno kupil ten Redmi Note 2 (nie Prime) z Beryko.sk normal uz s CZ/SK ROMkou + dali k nemu kryt ochranny,foliu a MiKey

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne12.01.2016 - 01:20 Trvalý odkaz

    riadna vysokohorska prirazka...

    Profile picture for user mar.bartian@gmail.com

    oxy12.01.2016 - 01:24 Trvalý odkaz

    Ak by si mi dal do rúk 300€ a povedal kup si telefon a nemá to byť motorola tak by som bol asi stratený :)
    Vzhľadom na to ze som presvedčený o tom ze telefon robí software a nie hardware tak by som skôr siel po niečom s cyanogen os. Asi by som chvíľu cumel do notebooku a rozhodoval sa medzi zuk z1,oneplus X, wileyfox storm.
    Ak by som si mal vybrať medzi lg a meizu tak by som asi volil lg, ale pred kúpou by som si ho siel niekam osahat

    Nightmare12.01.2016 - 01:32 Trvalý odkaz

    Oxy u teba skor len to LG ;D

    Knoxville12.01.2016 - 02:01 Trvalý odkaz

    Ten Zuk je super,len to prekliate LTE.Zaujimava alternativa aj ke este nedostupna je fon Nexbit Robin o ktorom asi malo kto pocul. Pripomina mi minulorocny projekt Saygus.

    Slavo12.01.2016 - 04:08 Trvalý odkaz

    a co lenovo vibe S1,P1 ci honor 7? prip najnovsie uz aj huawei G8 a samsung galaxy A7 , samsung galaxy S5 neo, LG G3, sony xperia C5 ultra, xperia Z3c, motorola X play vsetko +- 300e a slusne fony. moj specialne osobny tip, taka chutovecka: LeTV Le one pro (aktualne najdes v eshopoch honorbuy, gizchina, vsetko EU sklad) ..a ozaj co takto dnes Risom recenzovany a do nebies vychvaleny asus zenfone 2(4gb ram verzia)?(aktualne na heureke od 282e) aktualna videorecenzia: http://www.youtube.com/watch?v=Dy29ZII9p2Q

    Mashe12.01.2016 - 08:35 Trvalý odkaz

    Lenovo nebude mat dobrú podporu, honor 7 ma pofidérnu konštrukciu, Xiaomi ma problem s našim LTE,(pokial ta nezaujíma LTE tak mi4c je lepšia voľba ako mi4) Samsung by som neponúkol ani nepriateľovi stanley, hlavne tie co vyšli pred s6 su tragédia co sa týka softwaru, lg G3 ma slabší maximálny jas, ak mu nebude vadiť mala veľkosť tak z3C je dobrá voľba, za mna Xiaomi mi4c pokial ti nezáleží na LTE, oneplus x pokial chceš LTE, inak medzi mx5 a G flex y som sa rozhodoval skrz to ci chceš napríklad pamäťové karty, lebo 16gb verzia mx5 je troska fail :)

    Peter12.01.2016 - 12:02 Trvalý odkaz

    Fuu, chlapci dali ste mi vela myslienok do hlavy. Este pouvazujem, tiez by som siel radsej do samsungov co vysli od A3, A5, S6, maju lepsi TW, no a potom sony. No sony su fajn vlajkove lode, ostatne by som nerad, lebo konkurencia je lepsia. Mi4c som videl recenziu ze ma horsi displej ako mi4, inak je fajn. Mx5 ma nalakal nizkou cenou (vela muziky za malo penazi). Aj ten Lenovo a7010 so stereo by bol fajn no citacka je dost od ruky a asi uz je trosku konstrukciou velky na 5,5 palca. (Keby to bol telefon pre mna pojdem do meizu, lebo rad skusam nove telefony a casto ich striedam, no telefon chcem pre mamu, no a ona ho bude mat na dlhsie obdobie.) 5 alebo 5,5 palcov (v malej konstrukcii) povedala ze je v pohode.
    Spaceman, ten honor 7, maa nieco s konstrukciou a oneskorenie vo fotoaparate napr.

    Mashe12.01.2016 - 13:07 Trvalý odkaz

    Áno, tie nové samsungy a3 a5 a7 sú pekne kúsky a podľa mna uz budú lepšie osladené, ale a5 začína na 399€ co je troska mimo tvojho limitu ktorý si nám určil :) myslím ze a3 bude začínať tak 299 ale to je skor nižšia stredná trieda uz

    Peter12.01.2016 - 16:31 Trvalý odkaz

    Myslel som tie prve Ackove modely, nie teraz co vysli. Uz tie mali odlahceny TW. Ale dat za A5 250€ vzhladom na vybavu asi nieje pri dnesnej ponuke mobilov dobre riesenie :-)

    Slavo12.01.2016 - 17:40 Trvalý odkaz

    jj ved vravim to uz sa oplati ovela viac A7 2015 model(stoji iba nieco cez 300e) A5-ka 2015 je dost slabo vybavena,neoplati sa za ten peniaz..a zvazil by som aj ten LG G3(aj ked je starsi kus) a nad tym asusom zenfone 2 si nerozmyslal? 32gb verzia je aktualne na heureke od cca 280e, dal som ti tu aj odkaz na Risovu videorecenziu :)

    Peter12.01.2016 - 19:26 Trvalý odkaz

    Lg g3, asi nie. Asusom nejako neviem prist na chuť ani recenzie na nich nepozeram. Ste ma odradili od trosku od meizu, pockam trosku myslim ze do konca februara pride nieco na trh dobre.

    Slavo12.01.2016 - 23:17 Trvalý odkaz

    ja by som do meizu siel, ale do lepsieho meizu pro 5, ten ma aj sd karty a je aj po vykonnostnej stranke top, je to namakany a paradny fon! lepsia investicia ako do touchwizackeho samsungu S6, flyme OS je u meizu vymakana a celkom podarena nadstavba s kopec moznostami ako si prisposobit fon pre seba.. skus pozret aliexpress ci shopy honorbuy/ gizchina

    Nightmare13.01.2016 - 00:08 Trvalý odkaz

    ja Ti tak poviem ZIADNY fon nie je bez chyby :)

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease13.01.2016 - 13:23 Trvalý odkaz

    NJ 16GB verzia, bez slotu, bez LTE 800MHz. Inak by to bol parádny kauf.

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne13.01.2016 - 13:28 Trvalý odkaz

    Pravda, pravda. Ale tak to uz u tych Cinakov chodi. Skoda ze su tam rovno 2 sim sloty a 1sim+1sd/sim slot. Ale ak niekto nie je nejaky hardkor pouzivatel, staci mu 3G a hlada sikovny dual sim, chybu neurobi. Len bude mat menej hier a viac fotiek v cloude.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease13.01.2016 - 14:25 Trvalý odkaz

    5" Meizu M2 za 144€, tam je to aspoň tak ako píšeš (nano SIM 1 + nano SIM 2/ microSD)
    Ale to už bych si pripatil 25€ za Lenovo A6010 Plus (full LTE, 3x slot, FM rádio, stereo repro, vymeniteľná batéria)