Obchod svoje brány otvoril 24. júna v Šanghaji a stal sa zároveň najväčším predajným priestorom značky na svete. Rozprestiera sa na ploche vyše 5000 metrov štvorcových. Na mieste sa nachádza 220 konzultantov, ktorí poskytnú podporu v 10 jazykoch.
Historická budova z roku 1935 postavená postavená v štýle Art Deco prešla kompletnou rekonštrukciou a premenila sa na rozľahlý priestor pripomínajúci námestie.
Všetky produkty sú umiestnené vo veľkej presklenej zóne na prvom poschodí. Nájdete tu kompletný sortiment z aktuálnej produkcie Huawei od smartfónov cez nositeľnú techniku a tablety až po počítače.
Druhé poschodie si zachovalo charakteristický dizajnový prvok Art Deco - zavesený strop s vrstveným efektom. Nachádza sa tu špeciálna zóna, v ktorej si môžete vyskúšať technológiu umelej inteligencie v praxi. Je rozdelená na päť zážitkových sekcií: inteligentný domov, mobilná kancelária, fitness a zdravie, cestovanie a zábava.
Tretie poschodie je venované umeleckým zážitkom. Výstavná plocha je prispôsobená pre rôzne formy audiovizuálneho umenia - od malieb až po premietanie filmov. Na terase s átriom sa pravidelne konajú bezplatné prednášky, napríklad o produkcii videa, vývoji aplikácií či tvorbe hudby.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: