Slovenská pošta sprístupnila aplikáciu pre Android a iOS

S novou mobilnou aplikáciou získate prehľad o vašich zásielkach, vidíte počet ľudí čakajúcich v rade na vybraných poštách a viete si vytvoriť virtuálny poradový lístok.

Slovenská pošta sa posunula v digitalizácii o krok vpred a zákazníkom ponúka možnosť sledovať zásielky, pracovať s nimi, presmerovať ich doručenie a vytvoriť si poradový lístok pre rýchlejšie vybavenie na pošte. 

Po nainštalovaní softvéru si aktivujete overenie adresáta pridaním e-mailovej adresy a telefónneho čísla. Zásielka, ktorá bude mať vaše identifikačné údaje, sa automaticky objaví v zozname sledovaných zásielok. 

Zásielky môžete pridať aj ručne zadaním podacieho čísla alebo naskenovaním čiarového kódu, napríklad z dobre známeho "žltého lístka". Sledovať pohyb sa dá pri domácich aj zahraničných zásielkach doručovaných Slovenskou poštou. Niektorí používatelia ale hlásia, že vidia iba domácu poštu, zahraničnú nie. 

Takisto si viete zmeniť doručenie na inú poštu, do BalíkoBoxu alebo na inú adresu, prípadne si predĺžiť dobu uloženia, alebo zmeniť dátum doručenia. Zmeny v pohybe zásielok vám prídu ako notifikácia. 

V aplikácii máte prehľad nielen o zásielkach, ale aj poštách, otváracích hodinách, adrese a poskytovaných službách na danom mieste. Kto sa chce vyhnúť čakaniu v rade, môže si vytvoriť poradový lístok priamo v aplikácii ešte pred návštevou pošty. Funkcia je dostupná iba na poštách s vyvolávacím systémom. 

Aplikácia Slovenská pošta je bezplatne dostupná v Google Play a App Store

Diskusia k článku:

Začať diskusiu