Samsung predĺžil záručnú lehotu až o štyri mesiace

Súčasná pandémia ovplyvňuje náš život v rôznych smeroch. Samsung kvôli aktuálnym obmedzeniam ponúka predĺženie záruky, pričom servisné strediská pracujú v upravenom režime.

Značkové predajne Samsungu sú zatvorené, no v oficiálnom e-shope www.samsung.sk môžete nakupovať bez obmedzení a s dopravou zdarma. Nie je dostupná len platba na dobierku a zásielky sa posielajú iba na území Slovenskej republiky. V apríli navyše môžete využiť aj víkendové zľavy

Zákazníkom, ktorí si kvôli obmedzeniam v dôsledku pandémie nemôžu uplatiť reklamáciu v rámci záručnej lehoty, a ktorým vypršala (či vyprší) záruka v období do 15. marca do 15. júna 2020, Samsung automaticky predĺži záruku do 15. júla 2020. Ponuka platí na všetky produkty značky Samsung zakúpené v Slovenskej republike.

Servisy fungujú, aj keď v upravenom režime. Pred návštevou strediska si preto najskôr cez bezplatnú zákaznícku linku 0800 726 786 overte dostupnosť opravy prípadne otváracie hodiny. 

Reklamáciu môžete riešiť priamo s predajcom alebo sa obrátite priamo na autorizované servisné strediská Samsungu. Pokiaľ zvolíte druhú možnosť, výrobca odporúča nasledujúci postup:

  • zatelefonujete na slovenské bezplatné číslo 0800 726 786, alebo môžete poslať aj správu cez WhatsApp. Na linke sa vám operátori pokúsia pomôcť a poradiť aj na diaľku.
  • ak potrebujete dopraviť prístroj do servisu, môžete tak spraviť poštou alebo niektorou zásielkovou službou. 
  • prídete osobne na vybrané servisné stredisko, ktoré ostalo otvorené. Adresy nájdete na stránke zákazníckej podpory.

Pozn. redakcie: Predĺženú záruku do 15. júna ponúka zákazníkom aj Huawei, ktorý o tejto možnosti informoval už koncom marca. Navyše zákazníkom ponúka bezplatného kuriéra, ktorý produkt doručí do servisu. 

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu