S Digitálnym bonusom sa vám poplatok za O2 paušál nezvýši

Operátor koncom júna zvýši ceny fakturovaných služieb o dve eurá mesačne tým zákazníkom, ktorí nesplnia podmienku digitalizácie služieb.

O2 chce týmto krokom apelovať na zákazníkov, aby čo najmenej úkonov vykonávali na predajni. Pokiaľ si nechajú doručovať faktúry e-mailom, budú platiť online a využívať v mobilnej aplikácii Digitálny box, kde budú uložené všetky potrebné dokumenty k službám, nezvýši sa im mesačný poplatok za ich program. 

U tých, ktorí digitalizáciu nebudú využívať, pristúpi operátor k zvýšeniu poplatku za program o dve eurá mesačne. Je pravdepodobné, že veľa zákazníkov už dve hlavné podmienky spĺňa, teda elektronickú faktúru a bezhotovostné platby, či už inkasom z účtu alebo cez internet. 

Pre ľúdí so smartfónom by nemalo byť veľkou prekážkou ani aktivácia Dogitálneho boxu. Tá bude dostupná v mobilnej aplikácii Moje O2 aj v zákazníckej zóne na webe operátora. Dostupnosť na webe pomôže splniť podmienku zákazníkom, ktorí aj v dnešnej dobe uprednostňujú tlačidlový telefón. Napríklad seniori. 

Na prechod k úplnej digitalizácii a splneniu všetkých troch podmienok majú zákazníci čas do 28. júna 2020. Od 29. júna sa mení cenník O2 tak, že budú zvlášť uvádzané ceny s Digitálnym bonusom a zvlášť ceny bez bonusu. Tie budú o dve eurá vyššie než dnes. 

Zvýšenie cien sa týka všetkých fakturovaných programov, teda aj O2 Fér na faktúru či pevného internetu na doma. Informácie o zmenách začnú dostávať zákazníci okrem iných foriem aj prostredníctvom SMS správ od 15. mája. 

Digitálny box si aktivujete na webe O2 po prihlásení v sekcii Môj profil -> Nastavenie súhlasov

O2 týmto krokom podľa vlastných slov sleduje nielen podporu digitalizácie, ale aj priaznivý efekt na životné prostredie. Zároveň je reakciou na rastúce priame i nepriame náklady.  

Pozn. redakcie: Starým rodičom a menej technicky zdatným používateľom bude treba s digitalizáciou pomôcť. Aj keď to možno znie neuveriteľne, nie každý má v dnešnej dobe založený e-mail a doma počítač. Napríklad aj ja mám takých ľudí vo svojom blízkom okolí. 

Operátor na našu pripomienku reagoval: "Chceme motivovať zákazníkov, aby pomohli práve starším blízkym s digitálnym nastavením, budeme ich preto odmeňovať 10 GB dát zadarmo, za takúto pomoc. Ak ľudia nevyužívajú internet, faktúru môžu uhrádzať inkasom, pričom digitálny box im zapneme kontaktovaním zákazníckej linky či pri návšteve predajne. Nevyberáme sa cestou výnimiek, ale skôr chceme pomôcť spoločne nájsť cestu, ako sa digitalizovať – hoci aj pomocou blízkych cez výzvu s odmenou 10 GB dát zadarmo."

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu