Prieskum KPMG odhalil najobľúbenejšieho operátora na Slovensku

Štúdia Skúsenosť, ktorá sa vypláca, zisťovala u slovenských zákazníkov obľúbenosť značiek z rôznych oblastí podnikania. Úplne najobľúbenejšou značkou sa stal Martinus, no tipnete si, ktorý mobilný operátor sa umiestnil najvyššie?

Kompletné a podrobné výsledky prieskumu spoločnosti KPMG nájdete na webe kpmg.com. Dáta pre štúdiu boli zbierané prostredníctvom online prieskumu v druhom štvrťroku 2022 a na Slovensku sa zapojilo 2 555 respondentov. Celkovo bolo hodnotených 134 značiek

Najlepšie hodnotené sektory boli maloobchod, reštaurácie a rýchlo občerstvenie, naopak ako najhoršie sektory boli zákazníkmi označené verejná správa a telekomunikácie. Všetci operátori medziročne v tabuľke klesli.

Najvyššie umiestnenou značkou sektora zostala tretí rok za sebou 4ka (71. celkové poradie), ktorá dosiahla rovnaké skóre zákazníckej skúsenosti ako pred rokom. Výrazne sa zlepšila v pilieri Integrita, mierne vyššie hodnotenie dostala aj v pilieroch Empatia a Očakávania. Nasleduje O2 (82.), tretí je Telekom (87.) a Orange skončil ako štvrtý. V prieskume najviac negatívne hodnotili zákazníci zvyšovanie cien telekomunikačných služieb. 

Na prvých piatich miestach v prieskume zákazníckej spokojnosti sa umiestnili značky Martinus, Dr.Max, dm drogerie mart, Sppotify a IKEA. Skokanom roka sa stala Tatra banka, ktorá si medziročne polepšila o 50 miest a zo 136 značiek skončila devätnásta. 

Zdroj: kpmg.com, tlačová správa 4ky

Diskusia k článku:

Začať diskusiu