Výnosy k 30. 9. 2019 vykazované podľa štandardov IFRS 15 dosiahli 409,3 mil. eur, čo predstavuje medziročný nárast 0,8 %, pričom výnosy za tretí kvartál 2019 narástli o 1,7% v porovnaní s tretím kvartálom uplynulého roka.
Ku koncu tretieho štvrťroka evidoval Orange 2,787 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb, o 10-tisíc menej než v rovnakom období minulého roka. Z toho viac než 2,2 mil. predstavujú zákazníci mobilných fakturovaných služieb. Ich počet sa medziročne zvýšil o 0,4 %.
Počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si svoje číslo od iných operátorov do Orangeu, sa medziročne zvýšil o 17 % na vyše 51-tisíc. Naopak, počet tých, čo prešli so svojim číslom z Orangeu k iným operátorom, klesol o 9 % na 60-tisíc.
Pozitívny vývoj zaznamenal Orange pri počte zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo fixného LTE. Ten sa medziročne zvýšil o 5 % na 192-tisíc. Prístup k nemu má už takmer 1,7 milióna domácností na Slovensku, pričom optická sieť od Orangeu je dostupná pre takmer 516-tisíc domácností v 61 mestách.
Počet zákazníkov digitálnej TV dosiahol 95-tisíc, o 25-tisíc viac než mal v rovnakom období uplynulého roka.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v treťom štvrťroku 2018 10,3 eur, pred rokom to bolo 12,0 eur.
Už tradične zaznamenal Orange nárast mobilnej dátovej prevádzky. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2019 preniesli zákazníci v mobilnej dátovej sieti o tretinu viac dát, pričom 75 % dát z celkového objemu 22,9 mil. GB bolo prenesených v 4G sieti.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: