Orange v Q1 2020: rástol počet zákazníkov fixných a konvergentných služieb (hospodárske výsledky)

Orange zverejnil svoje výsledky hospodárenia za prvý tohtoročný kvartál. Darilo sa pevnému internetu aj digitálnej TV.

Výnosy spoločnosti Orange vykazované podľa štandardov IFRS 15 dosiahli medziročne takmer nezmenenú úroveň 132,22 mil. eur. Výnosy z kľúčových služieb sa oproti rovnakému obdobiu minulého roka zvýšili o viac než 1 % a dosiahli 105 mil. eur. Tržby z predaja zariadení klesli o 4,5 % na 27 mil. eur.

K 31. marcu 2020 evidoval Orange 207-tisíc zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo fixného LTE, čo predstavuje 10 % medziročný nárast. Rástol aj počet zákazníkov digitálnej TV, ktorých bolo ku koncu marca už 117-tisíc, medziročne o 47 % viac. 

Orange zaznamenal aj výrazný nárast počtu zákazníkov využívajúcich konvergentné služby v jednom balíku. Ich počet ku koncu prvého kvartálu 2020 prekročil 93-tisíc, čo je o 89 % viac než v rovnakom období uplynulého roku. 

Orange celkovo evidoval 2,752 mil. zákazníkov mobilných služieb (o 1,3 % menej než vlani), z čoho viac než 2,2 mil. predstavujú zákazníci mobilných fakturovaných služieb. 

Počet zákazníkov, ktorí prešli so svojím číslom z Orangeu k iným operátorom, medziročne klesol o 8 % na 20-tisíc. Preniesť si svoje číslo do Orangeu od iných operátorov sa rozhodlo viac než 17-tisíc zákazníkov.  

V prvom kvartáli preniesli zákazníci Orangeu v mobilnej dátovej sieti o 37 % viac dát než v prvom kvartáli 2019, pričom 84 % z celkového objemu 9,1 mil. GB bolo prenesených v 4G sieti. 

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu