O2 v roku 2022: nárast výnosov aj počtu zákazníkov

Operátor má za sebou úspešný rok, v ktorom sa stal počtom zákazníkov mobilných služieb dvojkou na slovenskom trhu. O takmer šesť percent vzrástli aj výnosy.

Výnosy celej skupiny O2 na Slovensku, ktorá zahŕňa aj výsledky spoločnosti O2 Business Services, dosiahli v minulom roku 324 mil. eur, čo predstavuje ich medziročný nárast o 5,8 %. 

Počet zákazníkov (aktívnych SIM kariet), narástol oproti predchádzajúcemu obdobiu o 4,6 % na 2 355-tisíc. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v minulom roku výšku 11 eur a ostal na rovnakej úrovni ako rok predtým. 

O2 nezaostávalo ani v pokrývaní Slovenska 5G sieťou a koncom decembra minulého roka bola rýchla dátová sieť dostupná pre 37 % populácie

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu