O2 v prvých troch kvartáloch 2020: pokles výnosov, rast zákazníkov (hospodárske výsledky)

Operátor zverejnil svoje výsledky hospodárenia za prvé tri kvartáli tohto roka. Počet zákazníkov sa vyšplhal na takmer 2,2 milióna.

Výnosy O2, ktoré zahŕňajú aj výsledky spoločnosti O2 Business Services, za deväť mesiacov tohto roka dosiahli koncom septembra 213 mil. eur, pričom si pripísali pokles o 3 %. Zisk skupiny O2 pred úrokmi a zdanením (EBITDA) dosiahol v sledovanom období dosiahol vyše 92 mil. eur, o 5 % viac než vlani

Počet zákazníkov operátora O2 narástol medziročne takmer o 4 % na 2,19 mil, a to najmä vplyvom M2M SIM kariet. Opäť rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorí z celkovej zákazníckej bázy tvorili už vyše 67 %. Najvýraznejšie však rástol segment M2M SIM kariet. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) bol v sledovanom období vo výške 11 eur, čo je o euro viac než pred rokom. 

Koncom septembra odštartovalo O2 nového digitálneho operátora Radosť, ktorý nedisponuje ani sieťou pobočiek či vlastnou infolinkou. Ponúka tri programy v cene od 5 do 20 eur. 

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu