O2 v H1 2021: rástli výnosy aj počet zákazníkov (hospodárske výsledky)

Operátor zverejnil svoje výsledky hospodárenia za prvých šesť mesiacov tohto roka. Počet zákazníkov vzrástol o takmer 4 %. Za medziročným nárastom výnosov je najmä zvýšený záujem o fakturované služby, ale aj výnosy z hardvéru.

Výnosy O2, ktoré zahŕňajú aj výsledky spoločnosti O2 Business Services, dosiahli v prvej polovici roka 150 mil. eur, čo predstavuje medziročný nárast o 9 %. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) v sledovanom období dosiahol takmer 66 mil. eur. 

Počet zákazníkov narástol v sledovanom období medziročne takmer o 4 % na 2,24 mil. Opäť rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorí z celkovej zákazníckej bázy tvorili už takmer 69 %. Najvýraznejšie však rástol segment M2M SIM kariet. 

Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v prvom polroku výšku 11 eur, čo je o euro viac než v rovnakom období minulého roka

Zdroj: tlačová správa
 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu