Od prvej vlny uvedenia Viber Lenses na trh, použilo objektívy pre médiá, ako sú obrázky, videá alebo GIF-y, viac než 7,3 milióna používateľov, pričom v aplikácii bolo vytvorených vyše 50 miliónov snímok.
Prieskum ukázal, že najväčší segment používateľov Viber Lenses tvorila veková skupina 30 - 40 rokov (23 %), tesne nasledovaní vekovou skupinou 40 - 60 rokov (18 %). Používatelia mladší než 17 rokov tvorili len 13 %.
Nikoho zrejme neprekvapí, že 56 % používateľov objektívov tvoria ženy. Tie zároveň častejšie než muži médiá vytvorili a aj odoslali. Medzi najpoužívanejšie objektívy patrí Cartoon Face, ktorý cez fotku používa veľké, rozžiarené oči a dlhý jazyk.
Farebný trend pre rok 2021 sa prejavil aj vo filtroch pre rozšírenú realitu, a tak dvojkou je Red Head objektív, ktorý používateľovi urobí dlhé červené vlasy. Na treťom mieste sa umiestnil AR filter Halloween Elements, ktorý na tvár nasadí strašidelnú masku.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: