Ako povoliť notifikácie na hodinkách Huawei spárované s Androidom 13

Ak vlastníte smartfón s novým Androidom 13 a používate hodinky Huawei, môžete mať po aktualizácii problém s doručovaním notifikácií zo spárovaného zariadenia. Ako to opraviť? Poradíme.

Google zaviedol v najnovšej verzii operačného systému Android 13 nové pravidlá pre aplikácie tretích strán, ktoré nie sú stiahnuté z Google Play. Softvéru stiahnutého z Galaxy Store sa problémy netýkajú. 

Aplikácia Huawei Health, ktorá je potrebná pre spárovanie a nastavenie nositeľných zariadení Huawei, nie je v obchode Play dostupná a sťahuje sa z Galaxy Store (tam ale problém nie je) alebo Huawei AppGallery, preto sa na ňu vzťahuje nové pravidlo, a tým vznikajú problémy so synchronizáciou notifikácií medzi zariadeniami. Riešenie však existuje. 

Ak máte problém s doručovaním notifikácií do hodiniek, stačí dodržať tento postup:

  • otvorte si v telefóne Nastavenia - Aplikácie
  • vyhľadajte Huawei Zdravie (Huawei Health)
  • rozkliknite možnosti a povoľte obmedzené nastavenia
  • potom v mobilnej aplikácii Zdravie overte, či máte zapnuté povolenie pre zobrazovanie notifikácií

Hotovo. Smartfón a hodinky by sa mali po tomto postupe automaticky synchronizovať a opäť zobrazovať upozornenie.

Zdroj: Huawei

Diskusia k článku:

Začať diskusiu