Ako na problémy s kvalitou hovoru pri sérii Samsung Galaxy S22

Najnovšie modely radu S22 trápi podobný problém, ako mala pred rokmi séria S10. Počas hovoru druhá strana volajúceho nepočuje, hovor vypadáva, alebo ho počuje v zlej kvalite. Poradíme riešenie.

Rovnakým problémom trpela krátko po svojom uvedení na trh v roku 2019 série Galaxy S10. Išo o globálny problém, ktorý hlásili viacerí zákazníci z celého sveta, príčinou ale nebol nesúlad medzi telefónom a konkrétnym mobilným operátorom. 

Počas hovoru zvuk vypadával, s druhou stranou ste sa nepočuli alebo sa dokonca hovor prerušil. Písali sme o tom v tomto článku. Riešením bola deaktivácia VoLTE

Podľa mojich skúseností týmto problémom trpí viac majiteľov zariadení radu Galaxy S22 v mojom okolí a reakcie na našom YouTube kanáli Fony.sk pod recenziou Galaxy S22, to len potvrdzujú.

Zlú kvalitu hovoru pomohla odstrániť deaktivácia volaní cez LTE aj na mojom Galaxy S22 Ultra (základné info). Ak aj vy hľadáte riešenie, nájdete ho v nastaveniach Pripojenia -> Mobilné siete -> Hovory VoLTE. Ak túto možnosť vypnete, mali by problémy prestať. 

Veríme, že Samsung problém odstráni v niektorej z budúcich aktualizácií. 

Diskusia k článku:

YoYo14.03.2022 - 09:02 Trvalý odkaz

Vyzerá to tak, že Samsung sa pripravuje na návrat NMT sietí :)

Miro01.04.2022 - 05:32 Trvalý odkaz

Samsung včera vydal aktualizáciu na celú sériu S22, má cca 1,4 Gb a mala by vraj odstrániť aj tento problém. Ja som ju obdržal včera a zatiaľ to testujem. Nepostrehol som však zatiaľ výpadok, takže možno to bude naozaj opravené. Ak by som objavil nedostatok, dopíšem

Celá diskusia 2 príspevky