Telekom: za technické služby Pôjdeto môžu zákazníci platiť už aj vo faktúre

Nová služba Pôjdeto bola spustená v polovci septembra tohto roka. Telekom ju spustil ako platené technické poradenstvo a servis služieb. Služba zahŕňa technické poradenstvo a pomoc pri nastavení alebo pri prípadných problémoch s rôznymi zariadeniami, ako sú mobilné telefóny, tablety, notebooky, routre alebo TV.

Od decembra môžu zákazníci Telekomu za služby technikov Pôjdeto platiť aj vo faktúre za služby Telekomu. Pri využití on-line pomoci technikov tak namiesto platby prostredníctvom bankového prevodu alebo platby kreditnou kartou môžu uhradiť poplatky za servisné služby aj v najbližšej faktúre.

Ďalšou novinkou je možnosť využitia vzdialenej podpory. Vďaka nej môžu odborníci Telekomu zákazníkovi pomôcť s problémami na počítači alebo so smartfónom bez toho, aby musel čo i len vstať od stola.

Zákazník si môže objednať servis cez webový portál www.pojdeto.sk alebo bezplatnú infolinku 0800 800 700.

Zdroj: operátor

Diskusia k článku:

funboy 24.12.2014 - 00:22

Ako a kedy zaplatím za online poskytnuté služby? Platba za online posyktnutie služby Pôjdeto je hradená pred samotným servisným úkonom prostredníctvom bankového prevodu alebo platby kreditnou kartou. Ako a kedy zaplatím za služby Pôjdeto vykonávané prostredníctvom výjazdu technika? Za služby vykonávané prostredníctvom výjazdu Pôjdeto technika platí zákazník v hotovosti až po ich poskytnutí. http://pojdeto.sk/casto-kladene-otazky

Celá diskusia 1 príspevok