Pri uvedení novej predplatenej karty Férofka v marci tohto roka priniesol operátor pre zákazníkov ktorí si prenesú svoje číslo na FunFón od konkurencie atraktívny bonus. Ako odmenu dostali 500 MB dát na pol roka zadarmo. Po vyčerpaní objemu sa má do konca kalendárneho mesiaca prenosová rýchlosť spomaliť na 128 kbps.
Náš čitateľ však teraz zaznamenal problém. Namiesto spomalenia sa dočkal stopky a služba prenos dát je preňho nedostupná. Na obrazovke sa mu pri pokuse načítať internetovú stránku objavilo upozornenie o prečerpaní limitu s odkazom, že má kontaktovať zákaznícku linku.
Operátor pritom aj vo svojom cenníku k polročnej webofke uvádza: Po vyčerpaní predplateného objemu dát 500 MB v danom kalendárnom mesiaci sa maximálne teoreticky dosiahnuteľná rýchlosť sťahovania a odosielania dát spomalí na 128 Kbit/s, a to až do konca príslušného kalendárneho mesiaca.
Doteraz mu vraj vždy všetko fungovalo, no zrazu je prenos dát po prečerpaní objemu zastavený. Ako dodal, dátová stopka sa týka viacerých SIM kariet v rodine.
Stretli ste sa s podobným problémom na FunFón Férofke aj vy? O vyjadrenie operátora sme už požiadali a čakáme na jeho odpoveď. Tú do článku doplníme hneď, ako nám bude doručená.
Doplnené: na základe ohlasov z diskusie mal operátor na niekoľko hodín výpadok dátových služieb, ktoré zapríčinili problém s pripojením na internet. Podľa všetkého je služba opäť funkčná a bez problémom. Čitateľom ďakujeme.
Funfón: predplatená Férofka s príjemnými cenami a 6 x 500 MB dát zadarmo pri prenose číslaFunFón sa prebral z niekoľkomesačného zimného spánku a priniesol novú ponuku, cielenú na mladých zákazníkov - volania, správy a surfovanie za sedem centov. Pri prenose čísla získavate navyše benefit 500 MB dát na pol roka zadarmo. |
Za čitateľský tip ďakujeme.
Diskusia k článku:
funboy 17.09.2014 - 12:27
:-)
Rastislav.j17.09.2014 - 12:37 Trvalý odkaz
Aj tam sa píše o znížení a nie zastavení
Len ono to stopne aj v 3G aj v 4G.
Michal17.09.2014 - 13:49 Trvalý odkaz
Stretol som sa s tym. Ale priamo v Orange. Po zastaveni dat sa navyse nerozbehli ani po nabehnuti noveho zuctovacieho obdobia. 2 mesiace to nevedeli opravit. Keby si neprenesiem cislo, doteraz by mi to neslo.
Lumiak62517.09.2014 - 14:23 Trvalý odkaz
Najlepšie je mať nové číslo. Mňa Funfón nestopol ani po 200MB a ani to nespomalilo na 128kb/s a v 4G to ide plnou rýchlosťou. Čitateľ mal volať 919. :)
funboy17.09.2014 - 15:21 Trvalý odkaz
Na automatlinke 919 toho moc nevybavíš :-) Sám pišta odporúča na http://www.funfon.sk/pomoc/caste-otazky-faq/ "Nenašiel si odpoveď? Nič to, poradíme ti cez online chat alebo cinkni zákaznícku linku 0919 919 919 (0,07 €/min)."