Zákazníci môžu od 5. novembra 2013 získať informácie o produktoch počas pracovných dní v čase od 8:30 do 17:00 hodiny na bezplatnom telefónnom čísle 0800 400 119.
Vyškolení pracovníci technickej podpory sú pripravení asistovať pri ťažkostiach s nastaveniami produktov či rôznych technických problémoch a poradia pri výbere vhodného zariadenia.
Zákaznícke centrum sa nachádza v Prahe, kde sídli aj vývojový tím značky zodpovedný za programovanie softvéru a firmvéru. Spustenie telefónnej linky je tak prirodzeným posunom v službách spoločnosti smerom k zákazníkom.
Po vytočení telefónneho čísla vás v českom jazyku privíta hlasový automat a ponúkne na výber z niekoľkých oblastí, ktorých sa váš dotaz môže týkať. Pokiaľ sa váš problém nedá vyriešiť okamžite alebo ide o zložitejšiu otázku, po zanechaní kontaktu na seba sa vám zamestnanec linky neskôr ozve a svoj problém doriešite.
ilustračný obr: Prestigio
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: