Prestigio spustilo telefonickú podporu

Zariadenia značky Prestigio si u slovenských zákazníkov získavajú stále väčšiu popularitu. Výrobca sa rozhodol skvalitniť starostlivosť o zákazníkov a spustil telefónnu linku s technickou podporou pre Slovensko a Českú republiku.

Zákazníci môžu od 5. novembra 2013 získať informácie o produktoch počas pracovných dní v čase od 8:30 do 17:00 hodiny na bezplatnom telefónnom čísle 0800 400 119.

Vyškolení pracovníci technickej podpory sú pripravení asistovať pri ťažkostiach s nastaveniami produktov či rôznych technických problémoch a poradia pri výbere vhodného zariadenia.

Zákaznícke centrum sa nachádza v Prahe, kde sídli aj vývojový tím značky zodpovedný za programovanie softvéru a firmvéru. Spustenie telefónnej linky je tak prirodzeným posunom v službách spoločnosti smerom k zákazníkom.

Po vytočení telefónneho čísla vás v českom jazyku privíta hlasový automat a ponúkne na výber z niekoľkých oblastí, ktorých sa váš dotaz môže týkať. Pokiaľ sa váš problém nedá vyriešiť okamžite alebo ide o zložitejšiu otázku, po zanechaní kontaktu na seba sa vám zamestnanec linky neskôr ozve a svoj problém doriešite.

Prestigioilustračný obr: Prestigio

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu