O2: nová služba Správa o dostupnosti volaného

Podobne ako operátori Orange či T-Mobile už dlhší čas informujú svojich zákazníkov o opätovnej dostupnosti volaného účastníka, prináša aj O2 pre svojich zákazníkov rozšírenie služby Zmeškané volania o službu Správa o dostupnosti volaného. Teraz získa aj volajúci informáciu o opätovnej dostupnosti volaného účastníka po zmeškanom hovore a to prostredníctvom bezplatnej SMS správy.

Prečítajte si: Orange: informácie o dostupnosti volaného (19. 5. 2011)

Podmienkou pre zaslanie SMS o opätovnej dostupnosti volaného je aktivovaná služba na SIM karte volajúceho aj volaného. Od 12. októbra 2011 je služba automaticky aktivovaná všetkým novým zákazníkom O2, v priebehu októbra bude služba zároveň aktivovaná aj existujúcim zákazníkom, ktorí budú o aktivácii informovaní prostredníctvom SMS správy.

Služba Správa o dostupnosti volaného je dostupná len pri volaniach medzi zákazníkmi O2 Slovensko, Tesco mobile, Nay mobile, SWAN MOBILE a O2 Česká republika.

Doplnené:

Deaktivácia je možná zaslaním bezplatnej SMS správy v tvare DOSTUPNOST D na skrátené číslo 99222, po deaktivácii nebudú na predmetnú SIM kartu zasielané informácie o dostupnosti iných Účastníkov a ani informácie o dostupnosti predmetnej SIM karty nebudú zasielané iným Účastníkom. Opätovná aktivácia je možná zaslaním bezplatnej SMS v tvare DOSTUPNOST A na skrátené

číslo 99222.

Pozn. redakcie: Mobilný operátor Orange ponúka rovnakú službu od mája minulého roka, T-Mobile už tretí rok. Konečne aj operátor O2 sprístupnil túto užitočnú službu pre svojich zákazníkov. V Orange musia mať pri využívaní tejto služby volajúci aj volaný účastník aktivovanú službu Zmeškané hovory. Aktívna hlasová odkazová schránka nie je nutnosťou. Operátor informuje o dostupnosti zákazníkov iba z vlastnej siete. Takisto v prípade T-Mobile je podmienkou doručenia informačnej SMS správy o dostupnosti volaného, aby volaný aj volajúci mali aktívnu službu Zmeškané hovory a musí mať aktivovanú hlasovú schránku. SMS nebude doručená v prípade, že volaný má aktívne Blokovanie informácií o dostupnosti používa CLIR alebo má neštandardné číslo. Služba je podľa informácií z infolinky dostupná pre všetky mobilné, nielen iba medzi číslami vo vlastnej sieti.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu