Spomienky na zisky

Dvadsiaty deviaty tohtoročný týždeň síce letným aktivitám veľmi nepraje, ale o to sa viac posnažil priniesť osvieženie v mobilnom živote. Takže, kde začneme?

Najlepšie doma. Lebo doma je najlepšie. No, ale keď nie sme doma, tak potom je najlepšie tam, kde sa dá surfovať lacno. Orindž to vie a preto otuningoval svoj roamingovo-dátový balík. Podstatou bolo doplnenie o dovolenkové destinácie ako Chorvátsko, Turecko, Egypt a pre fajnšmekrov aj Rusko. Nielen tam vás bude stáť megabajt 89 centov. Ten si však musíte zaplatiť dvojnásobne, keďže cena je garantovaná až s prítomnosťou balíka a ten začína na štyroch eurách.

Okrem dátových činností sa Orindž na fejsbuku snaží naverbovať dvoch mladých ľudí pre letný job snov. Títo šťastlivci budú cestovať, žúrovať, užívať, zažívať a toto všetko pôjde na triko trhovej jednotky. Minimálne po finančnej stránke. Ale viete čo, podobný flek si zabezpečíte bez problémov aj sami, akurát, že to sponzorské triko bude iba vaše.

Magenta neverí svetlejším zajtrajškom, preto preventívne ruší svoj roky zabehnutý vernostný program. Zrejme z dôvodu znižovania nákladov, takmer povinné elektronické faktúry jej asi nestačia. Takže hybaj, ak máte nejaké tie rokmi poctivo nazbierané klubové body, môžete ich vymeniť napríklad za osušku Superstar. A na ňu ich budete potrebovať veru tisíce. Toto všetko do konca roka, potom sa necháme prekvapiť novým produktom oceňujúcim našu psiu vernosť. Haf, haf.

K zoficiálneniu okysličenej GGG siete došlo po predstavení tak dlho očakávaných dátových balíčkov. Sú tri, začínajú od šiestich eur a obsahujú dáta, po prečerpaní ktorých neplatíte nič naviac. Ale pri pohľade na následné rýchlostné obmedzenie 16 kbps, by ste si asi aj radšej priplatili, že? Nové aktivácie balíčka Data Neobmedzene navyše nie sú možné, snáď iba ak by bol riaditeľ otcom vášho brata. Takže trošku kontroverzná ponuka o ktorej sa určite nedá jednoznačne povedať, že by bola výrazne lepšia oproti tej oranžovo-ružovej.

To, čo by pred pár rokmi napadlo iba najväčšieho pesimistu, sa stalo skutočnosťou. Nokia je v strate. Áno, tá suverénna Nokia, ktorej meno kedysi evokovalo pojem mobil ako taký. Na trhu vtedy ešte nestrašili nejaké šikmooké HTC-čka, Samsungy, či nebodaj Apple. Že starého psa novým kúskom nenaučíš dokazuje tiež podobná situácia ďalšieho kedysi veľkého hráča - Sony Ericsson. Opačné otázky rieši spomínaný Jonatán. Čo s takým nečakaným množstvom dolárov? Koho z konkurentov si kúpime, aby mohol niesť naše nahryznuté logo?

Ale nie je logo ako logo. Čína dosiahla totiž ďalší level vo falšovaní všetkého, čo má pôvod na divokom Západe. Po Adiodosoch, Nokle či kópiach modelov svetových automobiliek, sa tentokrát v Číne objavili falošné obchody technologickej firmy Apple. Takmer dokonalý "fejk", ktorému uverili aj vlastní zamestnanci. Môžeme v nich teda pre pocit satisfakcie platiť nepravými stodolárovkami?

Keďže vonku prší a marhule dávno dozreli, tak mal na písanie čas aj vedúci. V rubrike Plus/mínus/kosínus nájdete jeho postrehy pri používaní Sony Ericssonu Xperia Arc, s ktorou bol šéfko spokojný. Alebo máte chuť na to najlepšie od HTC? Model Sensation sa v prítomnosti ďalšej veľkej trojky nestratí, o kúpe rozhodujú iba maličkosti. Záujemci v tomto prípade asi cenu neriešia.

Od ženskej časti nášho tímu tu máme opäť nejaký ten prehľad. Tentokrát v tvare V, kedže ide o véčka, ktorých je menej, než banánov v osemdesiatych rokoch. Ale musíte uznať, že poriadnu vyklápačku od čias legendárneho RAZRa trh ešte nevidel. Možno sa dočkáme na kongrese v Barcelone, ktorý má svoje miesto zaručené až do roku 2018, ale to si už vedúci bude musieť zafarbiť prvé šediny.

Na záver si necháme video s reklamou najväčšieho japonskeho operatora NTT DoCoMo. Chvíľe napätia vystrieda prekvapivý záver. Tak čo, kedy sa dočkáme slovenského prevedenia mobilných krytov z drevotriesky?

Diskusia k článku:

Začať diskusiu