T-Mobile: elektronická faktúra automaticky pre všetkých

Slovak Telekom začína v priebehu júla automaticky a ako štandard ponúkať elektronickú faktúru všetkým novým a prolongujúcim zákazníkom, ako aj tým, ktorí si aktivujú alebo zmenia niektorú zo služieb. Cieľom tejto zmeny je čo možno najväčšej skupine zákazníkov služieb fixnej i mobilnej siete poskytnúť výhody elektronickej faktúry a prispieť tak k ochrane životného prostredia.

Využívanie elektronickej faktúry ostáva pre všetkých zákazníkov bezplatné. O aktivácii a využívaní elektronickej faktúry a jej benefitoch bude zákazník informovaný priamo v predajni alebo na linke Centra služieb zákazníkom.

V prípade, že zákazník si elektronickú faktúru nebude želať, môže bez akýchkoľvek dodatočných poplatkov využívať naďalej tradičnú papierovú formu faktúry.

Elektronická faktúra je plnohodnotný daňový doklad. Zákazník si ju nájde v e-maili alebo na portáli spoločnosti vo svojej osobnej zóne. Tento pohodlný spôsob doručenia prináša zákazníkom oproti tradičnej forme faktúry viaceré benefity:

- rýchlosť vystavenia a doručenia bez ohľadu na to, kde sa zákazník nachádza

- možnosť pohodlnej úhrady cez platobné nástroje bankových inštitúcií priamo kliknutím do faktúry fixných služieb alebo zo zákazníckej zóny na internete

- možnosť kontroly úhrad posledných faktúr

- prehľadná on-line archivácia

- notifikácia o vystavení novej faktúry

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu