O2: prenos čísla už aj cez SMS (aktualizované)

Pôvodný text, 2011-07-04, 7:00:

Čitateľ s nickom Bonyek nás informoval o novinke operátora O2 pri prenose čísla z inej siete. Už nie je potrebné pri prenose navštíviť predajňu O2 alebo posielať žiadosť on-line. Podľa informácií z infolinky operátora stačí z pohodlia domova poslať SMS správu na skrátené číslo 949 v tvare PRENOS medzera ČÍSLO TELEFONU medzera PUK KÓD na číslo 0940 670 000.

Pri prenose pomocou SMS platia rovnaké pravidlá ako pri on-line žiadosti. Vašu novú SIM kartu O2 Fér s platbou na faktúru vám doručí kuriér a podpíše s vami potrebné dokumenty. Po obdržaní dokumentov od kuriéra spracuje spoločnosť žiadosť a začne plynúť päť pracovných dní na prenos čísla. O úspešnom prenesení čísla vám príde SMS správa. Stačí už iba vymeniť starú SIM za novú a stávate sa súčasťou "modrej rodiny".

Prečítajte si: O2: bonus 50 € za prenos čísla s platbou na faktúru (1. 7. 2011)

Nezabudnite na aktualizáciu osobných údajov u súčasného operátora ešte pre prenesením čísla, aby nenastali zbytočné komplikácie pri prenose z dôvodu nesprávnych údajov.

Zdroj: www.o2.sk

Aktualizované 2011-07-05 20:00

Vyjadrenie O2 poskytnuté nášmu čitateľovi:

Dobrý deň,

V prípade, ak má zákazník záujem o prenos telefónneho čísla prostredníctvom SMS správy je potrebné, aby mal aktívu O2 SIM kartu, ktorá je registrovaná na rovnaké identifikačné údaje ako SIM karta u konkurencie, ostatné podmienky sú zhodné ako pri uskutočnení prenosu telefónneho čísla na predajni t.z. ukončená viazanosť, dostatocný kredit, MNP bonus. Zákazník zašle SMS správu v tvare Prenos_MSISDN_PUK_ z telefónneho čísla konkurencie na telefónne číslo 0940 670 000, pričom MSISDN je telefónne číslo O2 SIM karty a PUK patrí tiež k O2 SIM karte.

Zaslanie SMS správy je spoplatnené v zmysle Cenníka konkurenčného operátora. Zákazník dostane spätnú potvrdzujúcu SMS o prijatí žiadosti, čím sa prenos začína a pokračuje rovnako akoby bola žiadosť o

prenos telefónneho čísla podaná na predajni t.j. prenos trvá 5 pracovných dní. Na piaty pracovný deň sa na O2 SIM karte zmení telefónne číslo na prenášané číslo.

Pozn. redakcie: Z vyjadrenia vyplýva, že pri prenose čísla od konkurencie je potrebné, aby mal zákazník už jedno aktívne číslo u operátora O2. Po prenose pôvodné číslo zanikne a zmení sa na prenášané číslo. Preto tento spôsob nie je vhodný pre tých, ktorí si chcú k jednému číslu preniesť ďalšie.

Podľa telefonickej informácie od operátora to funguje nasledovne: ak máte O2 číslo ako predplatenú službu, aj prenos sa uskutoční na službu s dobíjaním kreditu. V prípade ak využívate O2 číslo ako fakturovanú službu, aj číslo bude prenesené na faktúrovanú službu. V oboch prípadoch O2 číslo samozrejme zanikne.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu