Novú kampaň za duševné zdravie odštartuje operátor v spolupráci s Ligou za duševné zdravie. Kapmpaňou Robím chyby a je mi to 4 podporí 4ka komunikáciu tém Ligy za duševné zdravie, ktorá vysvetlí, prečo je z hľadiska duševného zdravia autenticita prežívania a schopnosť pomenovať chyby a emócie s nimi spojené jedným zo základných parametrov pocitu psychologického bezpečia jednotlivcov aj komunít.
4ka zároveň poskytne Lige marketingovú podporu v objeme 25 % zakontrahovaného reklamného priestoru v OOH a cez osobitný spot v online priestore.
"V pripravovanej kampani chceme poukázať na to, že robiť chyby je ľudské a posúvajú nás dopredu a naopak nezdravý je tlak vyvíjaný na umelú dokonalosť a bezchybnosť. Sociálne médiá vytvárajú nezdravú ilúziu krásneho sveta bez vád, ktorý je ale často výsledkom reality upravenej množstvom filtrov. Najmä mladí ľudia ale tejto predstave podliehajú a to, že sa sami necítia byť vhodní do tohto sveta vedie k nárastu úzkosti a ďalších duševných problémov. Aj preto ich chceme motivovať, aby boli sami sebou. Aby sa postavili tomuto tlaku a povedali si – je mi to 4," vraví marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.
Podľa aktuálneho prieskumu AMI Digital Index 2021 len 2 % Slovákov nemajú účet na sociálnych sieťach, pričom si ich každý deň prezerá až 97 % mladých vo veku 15 - 29 rokov. Priemerne trávia ľudia na sociálnych sieťach tri hodiny denne a u mladých ľudí to môže byť viac než dvojnásobok.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: