4ka štartuje program Robím chyby a je mi to 4

Internet v mobile dnes nie je luxusom, ale stal sa bežnou súčasťou života. Dátová sloboda so sebou prináša mnohé pozitíva, ale internet má aj svoju tienistú stránku.

Novú kampaň za duševné zdravie odštartuje operátor v spolupráci s Ligou za duševné zdravie. Kapmpaňou Robím chyby a je mi to 4 podporí 4ka komunikáciu tém Ligy za duševné zdravie, ktorá vysvetlí, prečo je z hľadiska duševného zdravia autenticita prežívania a schopnosť pomenovať chyby a emócie s nimi spojené jedným zo základných parametrov pocitu psychologického bezpečia jednotlivcov aj komunít. 

4ka zároveň poskytne Lige marketingovú podporu v objeme 25 % zakontrahovaného reklamného priestoru v OOH a cez osobitný spot v online priestore. 

"V pripravovanej kampani chceme poukázať na to, že robiť chyby je ľudské a posúvajú nás dopredu a naopak nezdravý je tlak vyvíjaný na umelú dokonalosť a bezchybnosť. Sociálne médiá vytvárajú nezdravú ilúziu krásneho sveta bez vád, ktorý je ale často výsledkom reality upravenej množstvom filtrov. Najmä mladí ľudia ale tejto predstave podliehajú a to, že sa sami necítia byť vhodní do tohto sveta vedie k nárastu úzkosti a ďalších duševných problémov. Aj preto ich chceme motivovať, aby boli sami sebou. Aby sa postavili tomuto tlaku a povedali si – je mi to 4," vraví marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.

Podľa aktuálneho prieskumu AMI Digital Index 2021 len 2 % Slovákov nemajú účet na sociálnych sieťach, pričom si ich každý deň prezerá až 97 % mladých vo veku 15 - 29 rokov. Priemerne trávia ľudia na sociálnych sieťach tri hodiny denne a u mladých ľudí to môže byť viac než dvojnásobok. 

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu