4ka: pri výbere produktov poradí chatbot Simča

Využitie chatbota, teda robota na komunikáciu s klientom, nie je žiadnou novinkou. Teraz po tejto možnosti siahla aj 4ka. Na webe operátora sa môžete porozprávať so Simčou.

Simča je vám dispozícii každý deň 24/7. Môžete sa s ňou porozprávať o produktoch, službách, pokrytí aj prenose čísla. Stačí kliknutí na jej ikonu vpravo dole na stránke s produktmi.

Pomôže vám nájsť vhodný paušál, poradí pri základných otázkach o paušáloch a pokiaľ si nebude vedieť rady, presmeruje vás na živého operátora. Prípadne môžete požiadať o prepojenie kliknutím na položku menu v chate.

Klásť vlastné otázky alebo požiadavky nemôžete, pretože roboti fungujú na inom princípe ako klasický chat so živým človekom. Vždy dostanete na výber z niekoľkých možností a na ich základe sa bude rozhovor vyvíjať. 

Chatbot je dobrou voľbou, pokiaľ sa potrebujete zorientovať v ponuke a ešte ste si nevybrali konkrétny produkt. Pokiaľ budete mať špecifickú požiadavku alebo otázku, môžete ju neskôr konzultovať so živým oeprátorom. 

Simča sa stále učí, jej znalosti sa budú v priebehu času dopĺňat o nové produkty a poznatky tak, aby dokázala odpovedať na stále väčšie množstvo otázok zákazníkov. 
  
Zdroj: 4ka.sk

Diskusia k článku:

Začať diskusiu