O2 spustila pilotnú prevádzku on-line chatu operátora so zákazníkom. Zatiaľ iba vo forme, kedy operátor sám vyzve zákazníka.
Tlačová správa:
Bratislava, 17. marec 2011
Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia štartuje pilotnú prevádzku služby proaktívneho On-line chatu, slúžiacej pre zefektívnenie a skvalitnenie komunikácie so zákazníkmi, ktorí navštívili stránku www.O2.sk. Operátor bude mať možnosť proaktívne pozvať návštevníka O2 stránky na on-line chat.
„O2 prináša po obľúbenej službe O2 Fórum ďalší proaktívny komunikačný nástroj, ktorý má za cieľ zjednodušiť a skvalitniť vzájomnú komunikáciu návštevníkov internetovej stránky www.O2.sk s našimi operátormi. Tí prostredníctvom online chatu poskytnú návštevníkom stránky nielen informácie o produktoch a službách O2, ale aj rady pre rýchlejšiu orientáciu na našich stránkach,“ uviedol René Parák, Communication Director Telefónica O2 Slovakia.
Telefónica O2 Slovakia, ako prvá zo slovenských operátorov, odštartovala v marci pilotnú prevádzku proaktívneho online chatu na svojej internetovej stránke. Prostredníctvom tejto služby chce O2 zefektívniť komunikáciu s návštevníkom stránky ohľadne produktov a služieb alebo riešenia podnetov. Výhodou online chatu pre návštevníkov stránky je možnosť získania informácií, alebo pomoci pri nastaveniach služieb O2 v reálnom čase za asistencie agenta O2.
Počas pilotnej prevádzky bude spočiatku dostupný iba proaktívny online chat, teda model, keď operátor vyzve na chat užívateľa. Cieľom pilotnej prevádzky je zistenie záujmu o tento spôsob komunikácie s operátorom O2.
Diskusia k článku: