O2: služba Moje O2 spustená

Spoločnosť O2 prostredníctvom tlačovej správy informovala o úspešnom spustení služby Moje O2 pre všetkých svojich zákazníkov. Používatelia si tak budú môcť kedykoľvek kontrolovať aktuálnu spotrebu, manažovať služby a balíčky, dobíjať kredit, či prezerať informácie o minulých faktúrach.

Zákazníci sa budú môcť prihlásiť do portálu Moje O2 aj bez registrácie. Overovanie totožnosti bude prebiehať prostredníctvom SMS kódu. Neregistrovaný prihlásený užívateľ bude môcť bez problémov využívať všetky služby portálu. V prípade, že budete chcieť využívať O2 Fórum či internetový eShop, musíte sa zaregistrovať.

V sekcii Moje O2 môžete požiadať aj o zaslanie bezpečnostného kódu. Ten je vybraný pre každého zákazníka a platí na všetky aktivované SIM karty zákazníka. Oprávňuje užívateľa portálu O2 aktivovať, deaktivovať služby, meniť osobné údaje alebo spôsob fakturácie. Predpokladom na získanie kódu je vyplnenie formulára, ktorý musí obsahovať niekoľko údajov: PUK, sériové číslo SIM, číslo OP a rodné číslo zákazníka. Úspešné overenie týchto údajov zabezpečí zaslanie O2 Bezpečnostného kódu len autorizovanej osobe formou SMS správy na uvedený mobilný telefón.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu