O2: finančné výsledky za prvých 9 mesiacov

Spoločnosť O2 dnes zverejnila finančné výsledky za prvých deväť mesiacov roku 2009. O2 získalo až 138 tisíc nových zákazníkov, čo v medziročnom porovnaní znamená 67-percentný nárast. Celkové výnosy spoločnosti dosiahli zvýšenie o 54 %. Zverejnené boli taktiež aj výnosy na zákazníka (tzv. ARPU), ktoré dosiahli sumu 24,7 € pri zákazníkoch s paušálmi a 8,2 € pri zákazníkoch s predplatenými kartami. Spoločnosť O2 dosahuje aj najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov, ktorej index sa vyšplhal na hodnotu 81,1.

K 30. septembru 2009 hlási operátor O2 až 463 tisíc aktívnych zákazníkov. Čistý prírastok za prvých 9 mesiacov dosiahol 138 tisíc. Zákazníkov, ktorí využívajú fakturované služby je 157 tisíc, pričom zákazníkov s predplatenými kartami je až 306 tisíc. Službu O2 fér k 30. septembru 2009 využívalo až 72 % zákazníkov.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu