Niečo je za dverami

"Ahoj Kikuš, naši išli na víkend...preč. Sviečky som už zohnal, mám napustiť vaňu? Tvoj Maťo." Aj vám sa zdá, že kreativita mocných manažérov ešte mocnejších telekomunikačných gigantov je občas priamo úmerná ich potrebe zažiť sexuálne radovánky vo vani plnej peny? Samozrejme, nesmú byť v nej žlté kačičky od konkurencie, to by mohlo pôsobiť antierektívne, podobne ako studená voda! No jedno musíte uznať, čím hlúpejšia reklama, tým je kultovejšia.

Ak úspešne odolávate prvým náznakom vianočného ošiaľu 2009, možno vás zaujme aspoň to, čo nás. T-Mobile Music City v hlavnom meste. Názov odhaľuje farbu hlavného sponzora a program zase potešujúci fakt o tom, že niekedy stačí na dobrý kultúrny zážitok iba pár eur. Na kofolu samozrejme. Téčko ma plusový bod.

Ou-tú pripravilo prvý christmas balíček s päťdesiatimi minútami všade, čím vznikla jedna z najdiskutovanejších správ za posledné dni, plná výpočtov a láskyplných argumentov. Faktom však je, že kysličník obrúsil desinou šmirglom priemernú cenu za minútu o ďalší cent. Nestačí? Vykompenzuje sa tým aspoň zvýšenie cien nafty.

Sony Ericsson konečne predstavil Javového Facebook klienta, zaujal teda všetkých, okrem nášho vedúceho. Ten doteraz úspešne ignoruje rajčinovú polievku a sociálne siete, takže si ušetrite čas zadávaním jeho mena do vyhľadávača. Ale ako všetci vieme, kto nie je na FB, vlastne neexistuje. Halooo, Rišooo, halooo, kde siii?

Pri poslednom upratovaní sme spomenuli smútok Jančiho S. zo Žiliny ohľadom rozširovania GGG signálu najmä južným smerom. Magenta však miluje všetkých bez rozdielu národnosti, preto najnovšie frčí tri-gé aj v Martine a vo Vrútkach na tretej koľaji.

Operačný systém Android pokračuje v úspešnom ťažení mobilným bojiskom, pridal vylepšenú dvojkovú verziu a materský Google aj navigáciu zadarmo. Online sťahovanie dát však pri zahraničných cestách môže vyjsť drahšie než zakúpenie papierovej Á-štvorkovej mapy a kuracej bagety na rumunskej Shell-ke. Ale v každom prípade začína byť zaujímavou alternatívou na trhu. Pozor však na patenty za ťažké miliardy! Nokia žaluje jablko za ich zneužitie na ajfóne. Ale asi sa to amíkom oplatilo..

Podobne zneužil naivitu médií lotyšský operátor Tele2, ktorý v rámci reklamnej kampane nechal spadnúť meteorit na lúku. Akože. Snímky umelého kráteru obehli celý svet. Bežný slovenský zákazník však aférky nevníma. Chce vidieť Kiku. Vo vani.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu