Hygienické čistky

Originálnym spôsobom, ako začať Upratovanie pri absencii nápadov, je použitie rozprávkovej odrhovačky Kde bolo, tam bolo... Takže:

kde bolo, tam bolo, bol raz jeden Telekomunikačný úrad. A ten odporučil znížiť poplatky za prenos čísla. Niekomu lekár odporučí nefajčiť a niekomu nepiť. A aký je výsledok akýchkoľvek odporúčaní? Neznížené poplatky, rakovina pľúc, alebo cirhóza pečene. Vraj tých 13 éčiek má pokryť náklady a dovolenky topmanažmentu.

Nokia konečne ukázala svoje záhadné X fóny, odteraz strácajú prehľad v jej ponúkaných modeloch zrejme aj najväčší fónofili. Ale povedzme si na rovinu, kto z nás bude mať možnosť kombinovať fínsku a nemeckú X6-ku? Predstava to však nie je zlá. U nás to bude skôr X3 a Fabia.

Samsung tiež neodolal trendu mať vlastný obchod s aplikáciami, umelými hnojivami a rýchlym občerstvením, čiže svoj Store. K tomu ešte pridal ďalšie a ďalšie modely telefónov, čo je neklamným dôkazom toho, že kríza je už za nami a pred nami prechádzka ružovou záhradou s rozkvitnutými GSM muškátmi.

Oxid posiela výhražné SMS správy o tom, ako hlboko je ešte schopný ustúpiť, ak prevoláte v deviatom mesiaci 8 Eur. Nie, netýka sa to tehotných žien. Iba vyvolených, čo je už trošku, trošičku neférové. Okrem toho benjamínovi došla fantázia a tvorí metrosexuálne tlačové správy. Neviete ako sa to robí? Jednoducho. V júli vydáte správu o počte nových zákazníkov za prvý polrok 2009. V septembri k nej pripočítate počty za posledný štvrťrok 2008 a súčet zverejníte ako novú správičku o úspechu spoločnosti. Áno, fandíme zdravej konkurencii, ale zároveň máme info, že generálny riaditeľ Juraj Šedivý sa objavil na Úrade práce v Bratislave I. Vystriedal ho anglicky zmýšľajúci John. Prečo? 140 000 zákazníkov a 0,13 € všade nestačí? Asi nie, pretože za (ne)úspechom trojky na trhu nie je nič iné, iba ľudský faktor. Áno, nepodarení zákazníci!

Sony Ericsson sa topí, a tak ako záchrannú kačku vymyslelo nový slogan. make.believe. Pozor, píše sa malými písmenami a s bodkou, inak pôjde o zneužitie firemnej identity, loga a marketingový škandál. Ale skôr to vyzerá ako pokus o odpútanie pozornosti od podstaty veci, ktorou sú už dlho nelichotivé výsledky spoločnosti.

Dnes výnimočne dáme pokoj jeho veličenstvu vedúcemu, keďže pracovné povinnosti mu nedovolili vydať jeho video do zrealizovania Upratovania. Ale určite bude vtipné a nápadité, podobne ako zásielky našich diskutujúcich vo fóre. Namiesto zakúpeného ajfónu a N95-ky, ich v dobierkovom balíčku čakal uterák a dva šampóny. Žihľavový a proti lupinám. Takže pozor na neznáme zásielky a podivných pánov v baroch, ktorí lákajú na zbierky motýľov a francúzskych mobilov.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu