Niečo za niečo

Magenta chce od nás opäť financie. Za dôveru a ochotu platiť im peniaze ďalšie dva roky. Síce málo, ale predsa. Ide o princíp. Túto inšpiráciu Orangeom nechválime, zákazník to ale predýcha. Na smolu ružového manažmentu možno aj modrým kyslíkom. Nezmyselnému poplatku sa vyhneme iba stykom s í-šopom. Osobný rozhovor s blonďatou predavačkou v bielej priesvitnej blúzke s dvoma trojkami stojí už osem eur. Život je otázkou priorít.

Ale inak už i vychodňare možu hutoric a takisto še i vidzic (ďakujem Zralockovi za excelentný preklad) vďaka novému ružovému fliačiku na mape pokrytia GGG. Prešov si to zaslúžil, veď hranice Slovenska nekončia za bratislavským Avionom.

Citrusový operátor zadotoval verných, na "cínové výročie" oranžovej svadby si môžete dopriať lacnejší FiberNet a úvahu, či neskúsite vernosť aj voči tej známej tete v nátačkach za šporákom.

Nových zákazníkov čakajú najvýraznejšie zľavy až v lete 2017. A to už navádza k mobilnej promiskuite.

Vedúci je nezmar, nezlomí ho ani festivalová Duchonka a výstup na Topolčiansky hrad. Takže trošku rozbitý predstavil svoje "tenkrát poprvé" s jabĺčkom.

Áno, je to tak, marketingové oddelenie Apple nakoniec zlomilo aj tohoto milovníka Nokie E71. A ten sa prekvapivo nesťažuje. Taká mikroglobalizácia.

Keď už sme pri tom ajfóne, vývojári Knihy tvárí zavetrili možnosť zárobku a ponúkli jej tuningovanú verziu AppStoru. Facebook? Áno, to je to, kde máme vyvesené fotografie z dovolenky, z kuchyne, z profilu, z pôdorysu a kde v statuse figuruje popis toho, ako sme večerali praženicu z ôsmich vajec.

Paradoxne však Rišo H. otestoval aj telefón z opačného konca trhu - skromne šikovného Aligátora. Seniori recenziu hltali očami, bezanténový tranzistor s naladenou Reginou a coolové SOS tlačidlo - konečne niekto uspokojil reálne potreby ľudu. A vedúci sa opäť nesťažoval.

Radšej lacnejšie telefonovať, ako dotovaný telefón. Tak znejú výsledky prieskumu, ktorý si nechalo urobiť Ou-tú. Vyzerá, že je šitý priamo na modrú mieru, veď vidina telefónu za eurko určite neprestane bežných smrtelníkov lákať. Babka k babce, budú kapce. Kto šetrí, má za tri. Veru, marketingovo to mali zvládnuté už naše staré matere.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu