Jeden guláš, light

Ako som sa tak pozeral na súhrn tohtotýždňových noviniek, rozmýšľal som, či treba vyťahovať oravský vysávač, alebo postačí len švédska utierka z čínskeho obchodu so slovenskými predavačkami, dovezená na taiwanskej lodi s kórejským kapitánom. Vedúceho tón v telefóne bol však nekompromisný, čistota musí byť!

Pokiaľ nechceme poklesnúť do tmavej hlbiny bulváru a riešiť, z akého telefónu asi tak volal Patrik Zlatici po "hot night" v Novom Meste, musíme siete rozhodiť inde. Čo tak politika? Nie? Ale my máme obavy, aby naši operátori nezačali zverejňovať cenníky bez cien. Po inšpirácii emisným škandálom by na tom nebolo nič zvláštne - veď ide o obchodné tajomstvo. Služieb je čoraz viac a občas v nich majú guláš aj tetušky na infolinke.

To, čo pre naše staré matere znamenala pred desiatimi rokmi Nokia 3210, ktorá nechala v duši mnohým hlbokú brázdu, znamená pre našu generáciu šesťtisíctristovka. Prístupná kultovka dostala nástupcu a ako bonus priložil výrobca aj zopár nových low-endov. Vraj so záznamom videí 128 x 96. Hmmm... Navyše nám fínsky gigant milosrdne dáva týždeň na to, aby sme sa bezplatne stratili a hneď aj našli. Potom opäť návrat k mapám z Harmanca.

Vedúceho možnosti sú tiež bezhraničné, tentokrát v spolupráci so Samsungom a DJ Bobom uviedol na trh svoj debutový mixovaný set, čím všetkých utvrdil v tom, že niekedy vie aj ticho potešiť. Ako režisér a scénarista je však bezchybný.

Orange sa po dlhom uvažovaní opätovne rozhodol podporiť slovenskú mládež v nejakej bohumilej činnosti. Nie, nezadotoval mladým, nádejným hokejistom korčule, a ani nevydal tlačovú správu o škodlivosti pestovania nemenovaných rastlín v domácich podmienkach. Teenagerov zasiahol cieleným úderom na citlivé miesto, zákazník s predplatenou kartou i paušálom po aktivácii služby Orange World Chat, môže totiž za mesačný paušál 5,90 € (177,74 Sk) neobmedzene flirtovať na Pokeci. Tak ako decká? Obetujete tie dve škatuľky krátkych "malboriek" a aktivujete si radšej niečo viac light?

Orangeu sa navyše oplatilo vyplakať sa na hrudi Rady pre reklamu z pocitu neférovej reklamy férového operátora. Tá vyhlásila, že využívanie cudzej firemnej identity je fakt bakané. Fujto! Neskôr RPR skonštatovala, že kyslík ani po mesiaci billboardy so surovo znásilnenou oranžovou farbou neprelepil, na čo O2 zareagovalo dočasným pozastavením členstva v Rade. Vraj "v tomto prípade Rada uplatnila a uplatňuje iný, ako bežný a doteraz štandardný prístup". Ale nooo, veď sme na Slovensku...

Diskusia k článku:

Začať diskusiu