O2: elektronická faktúra a podrobný výpis hovorov zadarmo

Konečne sa aspoň jeden operátor odhodlal k bezplatnému poskytovaniu podrobného rozpisu hovorov, za ktoré má zákazník zaplatiť. Šetrite životné prostredie a nechajte si posielať faktúry elektronicky. K tomu navyše získate spomínanú možnosť bezplatného podrobného rozpisu hovorov.

Bezplatný podrobný rozpis hovorov hodnotím ako príjemnú protislužbu za šetrenie papiera a poštovného výhodnú pre obe strany.

Orange sa v máji 2008 nechal počuť, že všetkým, ktorí si aktivujú bezplatnú službu Elektronická faktúra daruje balík SMS+MMS 100 na celé dva mesiace zadarmo.

T-Mobile zákazníkom s elektronickou faktúrou pravidelne pripisuje 300 T-Mobile Club bodov každých 6 mesiacov.

Tlačová správa:

Od dnešného dňa môžu zákazníci O2 Slovensko bezplatne dostávať elektronickú faktúru za využívanie služieb O2. Zákazníci s aktivovanou službou Elektronická faktúra zároveň získavajú možnosť bezplatne si aktivovať aj elektronický podrobný výpis hovorov. Elektronická faktúra je plnohodnotným daňovým dokladom, ktorý nahrádza tlačenú faktúru. O jej zaslaní je zákazník informovaný prostredníctvom SMS správy.

„Elektronická faktúra znamená vyšší komfort pre našich zákazníkov. Zároveň má priaznivý dopad na životné prostredie, pretože šetrí papier a ďalšie prírodné zdroje. Navyše, spolu s elektronickou faktúrou získavajú zákazníci možnosť bezplatne si aktivovať aj podrobný výpis hovorov, takže majú vždy prehľad o tom, kedy a s kým volali,“ uviedol René Parák, hovorca a manažér Telefónica O2 Slovakia pre styk s médiami.

Bezplatná aktivácia služby Elektronická faktúra

Zákazník po úspešnej aktivácii služby bude dostávať faktúry v elektronickej podobe vo formáte PDF. Faktúra je posielaná ako príloha emailovej správy a o jej zaslaní je zákazník informovaný prostredníctvom SMS správy. Na základe aktivácie služby Elektronická faktúra prestane O2 zákazníkovi zasielať tlačenú faktúru. V prípade, ak zákazník stratí alebo omylom zmaže faktúru, je možné mu ju bezplatne preposlať opäť v elektronickej podobe. Zákazník sa môže kedykoľvek v budúcnosti rozhodnúť deaktivovať túto službu a bude mu opätovne zasielaná tlačená faktúra. Službu si zákazníci môžu aktivovať prostredníctvom zákazníckej linky 949. Na tejto linke môže zákazník taktiež požiadať o zmenu emailovej adresy.

Elektronický podrobný výpis hovorov

Po aktivácii služby Elektronická faktúra si zákazník môže bezplatne aktivovať a využívať elektronický podrobný výpis hovorov. Ten potom bude tvoriť súčasť elektronickej faktúry.

Ďalšie informácie

Viac informácií spolu s podrobným návodom na bezplatnú aktiváciu a deaktiváciu elektronickej faktúry a elektronického podrobného výpisu hovorov nájdu zákazníci O2 na internetovej stránke www.sk.o2.com.

- -

REKLAMA: Aj táto novinka bola vytvorená na mobilnom zariadení HP 2230s.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu