O2: 277 000 zákazníkov, výnosy rastú

Telefónica O2 Slovakia zverejnila hospodárske výsledky za prvých deväť mesiacov tohto roka. Koncom septembra evidovala Telefónica O2 Slovakia 277 000 zákazníkov (78 000 z nich využíva paušálne služby). V treťom kvartáli získala Telefónica O2 Slovakia spolu 55 tisíc nových zákazníkov, z toho 45 tisíc nových zákazníkov predplatených služieb a 10 tisíc nových zákazníkov paušálnych služieb.

Tlačová správa:

Bratislava, 23. október 2008 - Za prvých 9 mesiacov tohto roka stúpli výnosy spoločnosti Telefónica O2 Slovakia oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka viac než trojnásobne. Tento nárast oproti minulému roku je dôkazom zdravej štruktúry stabilizácie zákazníckej bázy O2. Neustále rastie aj počet aktívnych zákazníkov O2. V treťom kvartáli roku 2008 ich bolo 277 tisíc, čo predstavuje medziročný nárast o 10,8 percenta.

„Strojnásobenie výnosov svedčí o tom, že naša zákaznícka báza je v medziročnom porovnaní kvalitnejšia a v podstatne väčšej miere využíva služby spoločnosti. Zvýšil sa tiež počet našich zákazníkov, pričom medziročný a medzikvartálny nárast sme dosiahli aj pri vyradení neaktívnych SIM kariet z prvého a druhého kvartálu 2007 a neplatičov. Zásluhu na tom má aj veľký záujem zákazníkov o novú ponuku O2 Fér,“ uviedol hovorca spoločnosti Telefónica O2 Slovakia René Parák.

V septembri 2008 uviedla Telefónica O2 Slovakia novú ponuku O2 Fér s cieľom podporiť rast počtu zákazníkov. Trh prijal túto ponuku veľmi dobre, čo sa ukázalo už v priebehu prvého mesiaca. Výrazný rast zaznamenala Telefónica O2 Slovakia aj pri žiadateľoch o prenositeľnosť čísla, keď len za mesiac september zaznamenala 2573 žiadostí o prenos čísla od iných operátorov. V porovnaní s augustom 2008 tak ide až o 344 % nárast.

„Prenášanie čísla je medzi zákazníkmi stále obľúbenejšie. Spomedzi našich nových zákazníkov je významná časť takých, ktorí prešli od konkurenčného operátora ku nám aj so svojím pôvodným číslom“, povedal René Parák

V treťom kvartáli získala Telefónica O2 Slovakia spolu 55 tisíc nových zákazníkov, z toho 45 tisíc nových zákazníkov predplatených služieb a 10 tisíc nových zákazníkov paušálnych služieb. Údaje vychádzajú z medzinárodne uznávaných štandardov, ktoré započítavajú len zákazníkov, ktorí operátorovi generovali výnosy počas posledných troch mesiacov. Z celkového počtu aktívnych zákazníkov O2 199 tisíc zákazníkov využíva predplatené služby a 78 tisíc paušálne služby.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu